20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva kan vi forvente av Keegan?  (Lest 7538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Hva kan vi forvente av Keegan?
« på: 16. Jan. 2008, 19:00 »
Ja hva kan vi forvente av Keegan egentlig? Han vill vell uten tvil stå foran en vanskelig vanskelig oppgave når han kommer tilbake til oss.Utfordringen er optimal!.Hvem spillere vill han beholde? Hvem vill selges? Hva slags formasjon vill han bruke? Nå kan vi vell fastslå å si det at mange av de spillekjøpa som har vært gjort.Hvafall mange av dem har ikke vært den forsterkninga vi har håpa på!.Kan vi forvente muligens UEFA cup eller ende litt opp som middelshavsfarer på tabellen i år?

Så man får håpe på nå at at Ashley will åpne lommeboka og gi Keegan middler til å kjøpe noe sikkelig kvalitet.

Så får vi håpe at detta manager bytte vill gi den berømte "Manager bytte" effekten å får laget til å blomstre å presterer bedre.

Hva synes dere?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi forvente av Keegan?
« Svar #1 på: 16. Jan. 2008, 19:09 »
Forventer offensiv fotball. Vi kan vel egentlig ikke vent til i høst før vi kan begynne og se . Han må få kjøpt inn de spillerene han vi ha i sommer.

Forventer ikke det største med det første, men blir spennende og se hva han henter i januar vinduet.

Alt jeg kan si er at dette er KONGE!
lt;3 Newcastle <3

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Jan. 2008, 19:23 »
Jeg forventer offensiv fotball, men jeg håper samtidig at vi ikke er like naive som vi var for 11 år siden.
Jeg forventer at de beste defensive spillerne fra Big Sam beholdes, og at vi kanskje får inn en storfisk også i forsvaret. Ellers håper jeg virkelig å se Martins og Owen få en ny vår, gjerne sammen, og hvis ikke Duff slår til nå, så slår han aldri til.

Jeg forventer ikke det helt store denne sesongen, men jeg forventer at vi tar såpass mange poeng at vi ihvertfall beholder 11. plassen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #3 på: 16. Jan. 2008, 20:25 »
Offensiv fotball. Men enig med Joakim fotballen har utviklet seg. Anyway, vet at Owen ikke er fan av Keegan og stilen hans. Men tror Martins kan bli knall under Keegan.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Jan. 2008, 21:46 »
Offensiv fotball. Men enig med Joakim fotballen har utviklet seg. Anyway, vet at Owen ikke er fan av Keegan og stilen hans. Men tror Martins kan bli knall under Keegan.
Offensivt
Gillespie= vi har en bedre milner
Ginola= vi har Zoggy å duff
Lee= Barton
Beardsley= Zoggy å Emre
Batty= vi har butt å smith
Bare litt om hva som kan utnyttes å samenliknes.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Jan. 2008, 21:49 »
La resten av sesongen bli litt prøve og feile (den er stort sett ødelagt uansett) og
begynne på nytt foran neste sesong.
Det kommer garantert noen utskiftninger etterhvert...

Har Keegan tid til å foreta noen spillerforsterkninger på så kort tid??

Gleder meg allerede til å se hva Keegan kan få til (sa det samme om Sam...., unnskyld for det!!!)

Tror dette kommer til å bli KNALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Jan. 2008, 21:55 »
butt og smith dårligere en batty , ingen slår Ginola heller . zoggy om noen år om han utvikler seg :P
lt;3 Newcastle <3

BallaJazz

• Gjest
« Svar #7 på: 16. Jan. 2008, 22:26 »
Ja det håper jeg også på.At vi får en mere offensiv fotball og av vi virkelig er villige til å angripe!.Gleder meg som en unge nå til Keegan skal ta over ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Jan. 2008, 22:30 »
Zog er det nærmeste vi kommer Ginola. Han er noe av det nærmeste vi kommer Pedro også.
Men Zog har en god del igjen før han når dem begge. Han har potensiale til å bli bedre enn Ginola, men jeg tror vi må se langt etter en ny Beardsley.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Jan. 2008, 23:06 »
Sier ikke spillerene er like gode, bare nevner dem som spilte i de possisjonene forige gang, å de som spiller nå ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Jan. 2008, 23:51 »
Jeg forventer god underholdende fotball med Keegan som sjef. Jeg forventer også at i tørr å angripe alle lag, hjemme som borte, og på den måten heller satse på å spille vårt eget spill (Keegan fotball) med gode vinger å masse innlegg inn i boksen, fremfor å fokusere mer på å ødelegge motstandernes spill.

Altså, jeg håper og tror at Keegan fortsatt satser på det enkle, gir spillerne litt frihet til å spille fotball, være offensive i tankegangen og tørre å angripe uansett motstander! Noen ganger går det andre ikke, men får han kjøpt inn kvalitet som han pleier vil vi være et j..... lag å møte, spesielt på St. James Park!!  :)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 17. Jan. 2008, 02:49 »
Jeg forventer Martins - Owen på topp. 4-4-2 og offensiv fotball!!

Angrep er beste forsvar! Here we come!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Jan. 2008, 09:00 »
Vi kan forvente offensiv fotball, det er i alle fall sikkert. Kanskje like greitt at vi spiller 'all-out-attack', tross alt har forsvaret vært begredelig uansett de siste 10-15 årene...

Men, om Keegan er riktig mann er jeg tvilsom til. Ikke særlig imponerende med verken City eller England, fotballen har utviklet seg, og fallhøyden er stor. Kravstore Newcastle-supportere forventer nok noe tilnærmet det vi hadde med Keegan i hans første periode(underholdende offensiv fotball og gode plasseringer) relativt kjapt.

Carr har altfor få landskamper for England!

Arnebleie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Jan. 2008, 09:22 »
Jeg vokste ikke opp under Keegan forrige gang, men det var da jeg begynte å elske Newcastle som 3-åring. Jeg forventer en god oppvekst under Keegan.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 17. Jan. 2008, 10:46 »
Vi har slitt på hjemmebane mot dårligere motstand, og vi har ikke fått til noe særlig bra spill.

Jeg tror vi går ut på banen og tenker angrep i stede for forsvar. Jeg tror vi velger flere offensive spillere. Blir forsatt spennende på bortebane. Hjemmebanen blir er fort igjen, hvor det blir veldig vannskelig å slå oss.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.