20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Interjvu med Mike Ashley i NOTW  (Lest 7331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Interjvu med Mike Ashley i NOTW
« Svar #30 på: 14. Jan. 2008, 15:51 »
Jeg har stor tro på Ashley, men jeg er uenig rundt selve sparkingen! Jeg mener at når han lot Sam få sitte så gjorde han et valg, det valget burde han ha stått ved i mer enn 24 kamper.

Er litt uenig! På disse 24 kampene spilte vi som dritt, stort sett! Vi fikk besøk av Liverpool og ortsmouth hjemme på St. james Park uten å skape èn sjanse, vi reiste til Derby og Wigan uten å skape èn sjanse der heller.

Når i tillegg Allardyce offentlig går ut å sier at han ikke liker at fremtiden hans er i spillernes hender, så tror jeg de fleste skønte at noe var i veien. Da vi i neste kamp kansje gjør sesongens dårligste opptreden (Stoke), og Allardyce sier han er fornøyd med dette, ja da var det kansje gjort.......

Av det jeg så av Allardyce gjorde han utrolig mye rart hva taktikk, laguttak, spillerbytter, osv angår. Om jeg skulle sittet å se på dette i 5 år er jeg redd jeg hadde krepert.........  ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 14. Jan. 2008, 16:08 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/martin_samuel/article3181956.ece

Martin Samuel fra The Times har endel gode poenger rundt Ashleys måte å styre klubben på sålangt.

Samuel treffer utvilsomt spikern her.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 14. Jan. 2008, 16:42 »
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/columnists/martin_samuel/article3181956.ece

Martin Samuel fra The Times har endel gode poenger rundt Ashleys måte å styre klubben på sålangt.

Den samme Samuel som blir latterligjort her!
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=48889.0

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 14. Jan. 2008, 17:03 »

Den samme Samuel som blir latterligjort her!
http://www.newcastle-online.com/nufcforum/index.php?topic=48889.0

Selvfølgelig er de som ville fjerne Sam uenig i fakta. Noen vil dessverre ikke innse at Newcastle er en klovneklubb av dimensjoner som ville passet rett inn i en realityserie.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 14. Jan. 2008, 17:17 »
Jeg synes det er bra at de gir tilbake med samme mynt jeg. Selv om Samuel og alle andre skribentene har et par gode poenger, så skriver de samtidig jævlig mye bollocks! Ja, Newcastle er en sirkusklubb til tusen, og ja, vi kan råd for det selv, og ja, Mike Ashley står ikke akkurat frem som den skarpeste kniven i skuffen i kjølvannet av Sam-sparkingen og Redknapps nei. Men de skriver samtidig jævlig mye bollocks!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 14. Jan. 2008, 17:44 »
Hva da? Vi er jo en sirkusklubb og har drete på draget pånytt.
Det er bare å håpe at Ashley gjør det godt igjen med en god manager som han samtidig gir ressurser og tid på tross av diverse tåpelige eksterne kilder rundt klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #36 på: 14. Jan. 2008, 20:26 »
Svar meg hvorfor latterlig gjør flere av dere Ashley? Tror han strengt tatt går uten på hvem som helst av oss andre her inne når det gjelder forretninger! Er det så farlig om Redknapp sa nei?? Jeg synes ikke det. Om Redknapp var den første som ble spurt sier ikke det noe om at ingen andre er like interessante for ledelsen. I en jobbansettelses prosess må noen nødvendigvis være den første til intervju, det er jo ikke dermed sagt at den personen er den eneste som man ønsker ansatt. Tror ikke Ashley/Mort og styret ser på det som om at de nå skal hente en manager fra et lavere nivå, selv om Harry takket nei.
Newcastle er med rette kjent for å spise sine managere til frokost. I allefall siden Sir Bobby Robson fikk fyken av en udugelig leder. Men dette er ny eier som ønsker å ha ansatt sine folk. Som han sier angrer han på at han ikke allerede i sommer kvittet seg med Sam, men nå har han tatt konsekvensen av at Big Sam ledet hans klubb på en måte han ikke var enig i. Da måtte han sparke Big Sam.

Ashley vil ha inn sin egen manager, Redknapp var en av hans ønsker- Tipper det finnes mange andre aktuelle kandidater han ser på som likestilte som Harry.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 14. Jan. 2008, 20:40 »
Nå innbiller jeg meg at det også er snakket om at Redknapp ikke fikk et direkte jobbtilbud. Både Portsmouth og Newcastle har sagt at Redknapp var i dialog med oss, men det står ingenting om at han fikk det og det tilbudet, og at han takket nei til det (nei, jeg forventer heller ikke at Mort skal være så rik med detaljer, men likevel, er ikke sikker på at britisk presse sitter på den beste informasjonen om hva som ble sagt i samtalene mellom Harry Redknapp og Chris Mort).

Jeg er selvfølgelig helt enig i at det var et merkelig tidspunkt å sparke Sam på, selv om han følte at det var ingen vei tilbake, og at han måtte bort. Men å sparke ham midt i overgangsvinduet, uten en klar erstatter linet opp, var selvfølgelig kritikkverdig. Men Mike Ashley har mange muligheter til å rette opp i feilen, og jeg håper og tror at han greier det. Selv om det etter all sannsynlighet ikke ender opp med en nevneverdig bedre mann enn Sam Allardyce. Men det er bare delvis Mike Ashleys feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 14. Jan. 2008, 22:09 »
Jeg syns det må være lov å være høyst kritisk til hele behandligen rundt manager-spørsmålet. Det meste ble gjort galt der spør du meg.
Jeg sier ikke dermed at ikke Ashley har misset pointet totalt, men dette kunne og burde vært løst mye mer profesjonelt, uten tvil. Det har satt oss i en enda værre situasjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #39 på: 15. Jan. 2008, 00:57 »
Utrolig lite pro å gjøre det og ikke ha en erstatter klar..

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 15. Jan. 2008, 01:40 »
Ashley hadde tenkt og fyre Sam med ein gang. Men lot han få beholde jobben ei stund.. Det er rart Ashely ikkje har kommet lenger i jobben og finne ny manager.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]