20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FA-cup 6/1: Stoke - Newcastle [SportN 19.00]  (Lest 40790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FA-cup 6/1: Stoke - Newcastle [SportN 19.00]
« Svar #225 på: 07. Jan. 2008, 17:06 »
Jeg har et spørsmål: Synes dere ikke det er urovekkende og alarmerende at Newcastle blir totalt overkjørt i 40 av 45 minutter i andre omgang av Stoke City? Et lag som forøvrig består utelukkende av fightere og kraftplugger. Ingen tekniske vidunderbarn i den gården.

Vent til helgen Fredrik! Da venter ManU på Old Trafford, jeg tipper vi blir enda mer overkjørt i den kampen!

Nesten så jeg håper kampen blir avlyst og at ManU får 3-0 på såkalt "walk over", så slipper vi lidelsen vi må igjennom der og den kommende uka!  ;D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 07. Jan. 2008, 18:03 »
Jeg tror vi taper så det synger, men det er slike kamper som egentlig passer oss. Når vi bare ligger bakpå å forsvarer oss med 0 kreativitet på midtbanen og bare deffansive tanker.

Selv om det ikke nytter i lengden. holder gjerne i 80 min, så glipper det. Angrep er tydeligvis ikke det beste forsvar. Lurer på hva de driver med på treningene. Bare forsvarsøvelser og lanpassninger.

Jeg har forsvart Allardyce lenge, men kjenner at grensen snart er nådd for meg også. Han kan få et par måneder til på å vise at vi kan bygge opp angrep, og ikke basere angreps spillet på tilfeldigheter. Viduka og Owen burde vært tatt ut av kampen i pausen. De var elendige begge 2. Men det hele starter jo med Nicky "feilpassning" Butt og
Alan "støttepasning" Smith.

Lite hjelper det å ha David "feilvurdering" Rozenhal på backen.

Jeg fatter ikke at folk kan si at 0-0 mot stoke er ok, og at vi kan være rimelig fornøyde siden d\vi er et middemådig pl lag, og det er et godt CCC lag. Hallo? Vi skaper nesten ikke en eneste sjangse. tragisk, latterlig og flaut.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 07. Jan. 2008, 18:09 »
Jeg har gitt opp så lenge big sam er her. en grense er nådd

ja, syns det egentlig er ganske utrolig at enkelte sier: gi han mer tid, gi han mer tid. faens piss, ser dere ikke fotballen han står for og hvordan han ødelegger våre juveler. ikke gitt taylor ny kontrakt og nå vil martins bort. faen!! taylor,martins,zoggi er spillere han skal bygge rundt,ikke fryse ut og gjøre utilpass. og er så lei se sam sette opp en midtbane bestående av kunn def spillere. Sesongn er ødelagt uansett. så syns ashley skal jobbe med å få inn riktig mann og bruke resten av ses til å finne ut ting,så kanskje vi kan slåss om europa neste år.

Er godt å vite at det finnes folk her som ser situasjonen på samme måte som meg(er mange fjompenisser her, som ikke klarer å se realiteten i øyenene)...vi er blitt et latterliggjort drittlag med Sam Allardyce som sjef..og etter slike kamper som mot Stoke så sier han til media at han var fornøyd!! Fy faen...jeg spyr snart!!!

Nå har han(sannsynligvis) herpa Emre....fy faen som jeg klikker hvis han makter å rote bort Martins og Taylor også.....SPARK Allardyce før han ruinerer klubben vi elsker for godt!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #228 på: 07. Jan. 2008, 18:14 »
Hadde du vært i Ashley sin posisjon så hadde altså Allardyce forsvunnet nå. Hvem skal da ta over etterpå?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 07. Jan. 2008, 18:14 »
Resultatet 0-0 er i seg selv ikke så forferdelig dårlig mtp. at vi møter et av CCCs beste lag og at vi er i elendig form. Lag som stoke får ofte et ekstra kick når de de spiller mot et PL lag og det gjør at det ofte blir jevnere enn forventet. F.eks. greide lille Luton å spille uavgjort mot Liverpool og Covntry slo Blackburn hele 4-1.

Det som er mest bekymringsverdig er at vi i store deler av annen omgang blir overkjørt av Stoke og skaper meget lite når vi har ballen, og ikke resultatet i seg selv.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 07. Jan. 2008, 18:23 »
Hadde du vært i Ashley sin posisjon så hadde altså Allardyce forsvunnet nå. Hvem skal da ta over etterpå?
Martin Jol eller en annen manager som setter offensiv fotball i høysetet! Big Sam ødelegger klubben og klarer å gjøre våre største stjerner misfornøyd. Fortsetter det slik er snart Martins, Emre, Owen, og våre andre kreative spillere borte, og da kommer vi til å se tidenes kjedeligste fotball på SJP.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #231 på: 07. Jan. 2008, 18:26 »
Altså den samme Jol som nettopp fikk sparken i Tottenham. Den samme Jol som førte et Tottenhamlag som var forventet å kjempe blant de 4 øverste plassene, men istedet endte opp med å kjempe om de øverste plassene hvis man snur tabellen...
Skeptisk.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 07. Jan. 2008, 18:33 »
Altså den samme Jol som nettopp fikk sparken i Tottenham. Den samme Jol som førte et Tottenhamlag som var forventet å kjempe blant de 4 øverste plassene, men istedet endte opp med å kjempe om de øverste plassene hvis man snur tabellen...
Skeptisk.
Jeg vil heller tape 4-3 og spille flott angrepsfotball fremfor å tape 1-0, 2-0 osv mot bunnlagene og ikke skape en eneste målsjanse...

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 07. Jan. 2008, 18:36 »
Martin Jol førte i det minste tottenham til to 5 plasser på rad.

lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 07. Jan. 2008, 18:41 »
Mourinho blir linka til Liverpool. Det må for all del ikkje skje  :'(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 07. Jan. 2008, 19:17 »
Folk har maset om at vi må sparke Big Sam å få inn en klasse manager som har bevisst at han kan levere på det høyste nivået og har vunnet trofeer, og nå er Martin Jol løsningen??? Det blir for teit....

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #236 på: 07. Jan. 2008, 19:28 »
Og det jeg er rimelig sikker på, er at hvis Jol sånn hypotetisk sett hadde kommet og gjort det klart og tydelig at han ville gjøre Newcastle til et topplag i løpet av 3 år. Alle Allardycemislikerne hadde vært sjeleglade, og ment at dette var helt riktig. Så hadde Jol gjort det dårlig i starten, som Allardyce.
Ja da hadde det jammen vært på tide med en ny manager igjen, selv om vi allerede har byttet altfor mange managere på kort tid fra før. ::)

Nei, en trener skal gjøre det sykt dårlig hvis han skal få sparken etter en 6-8 måneder! Helt forkastelig dårlig!
Lurer på hvilken stilling dere Allardycemislikerne hadde til Sam når han ble klar for klubben ...?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 07. Jan. 2008, 19:33 »
Det blir veldig teit å sparke Big Sam nå,  da må igjen bruke en del penger på å betale ut ham og kanskje en del av hjelpeapparatet. Han har sagt at han trenger fra 3 til 5 år for å føre castle til toppen. Og jeg mener vi bør gi ham hvertfall en sesong til. Etter det jeg har hørt er en av sams viktigste prinsipper at hans spillere skal være bedre trent enn resten av lagene og på den måten oppnå resultater. Det er kanskje derfor han starter med to fysisk sterke midtbanespillere i Smith og Butt. Men å få en gjennomtrent stall tar tid. I tillegg aksepterer han ikke stjernenykker, noe castle har slitt med leeenge. For en gang skyld har vi en manager som kan eliminere denne ukulturen i klubben vår. Se på de positive big sam har gjort: Skadesituasjonen vår er endelig under kontroll, har nesten ingen spillere skadet. Det er lenge siden sist.

Det eneste som jeg irriterer meg over er at han ikke bruker Emre. Det er ingen vits i å bruke Owen så lenge vi ikke har en sentral kreativ midtbanespiller som slår de løpspasningen Owen er så fantastisk flink til å time og å score på.. Owen kommer ikke til sin plass uten en slik spiller på laget

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 07. Jan. 2008, 20:14 »
Dette var ikke bra i det hele tatt og presset på Big Sam blir bare større og større....endrer ikke dette seg fort så ryker han før overgangsvinduet stenger....

Og til deg VepsO: ja han hadde all grunn til å være misfornøyd med at Stoke ikke klarte å avgjøre kampen, for var det noen som fortjente å vinne så var det Stoke....

Det mente jeg og
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #239 på: 07. Jan. 2008, 21:31 »
Presset på Big-Sam kommer av noen aviser sin agenda mot Big-Sam. Selv etter at Ashley og Mort har vært ute i media og snakket om Big-Sam og at han sitter trygt fortsetter spekulasjonene rundt Sam sin fremtid. Bullocks om du spør meg, jeg vet at mange magpies ikke er enig i meg men den største feilen vi vil gjøre er å sparke Big-sam. Hvorfor? 6 måneder sier meg ingenting, selv om jeg sitter frustrert og river meg i håret under newcastle-kamper ser jeg ingen vits i å sparke ut Sam.

Og om vi ansetter ny manager, hva faen skal skje? Det er top-fire i england som har muligheter til å vinne noe. Resten har bare små muligheter. Jeg mener ikke å pisse på andre sine meninger men vi må se på fakte og si at nå er vi middelmådige. Sparke ut trenere fordi vi ikke spiller god nok fotball eller at resultatene uteblir etter 6 måneder blir for meg hull i hodet.

Hva skal Martin Jol tilføre klubben da? Tror folk at vi skal plutselig spille bedre fotball bare med å sparke ut Big-Sam for så å hanke inn en som ikke har så mye å vise til utenom to 5.plasser med et bedre lag enn Newcastle?

Jeg stiller meg i rekken av de som mener at Big-sam skal ha denne og neste sesong iallefall. Jeg ser ingen andre kandidater til jobben.
"The first 90 minutes are the most important"