20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1  (Lest 57702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - City 02.01.08 kl 2045 C+ Sport 1
« Svar #345 på: 03. Jan. 2008, 01:28 »
Det som skuffer meg mest er at Sam Allerdyce ikke viser entusiasme på sidelinjen, han sitter 90 min på plassen sin uten å åpne kjeften. Det er jo ikke rart spillerne ikke jobber 100 % når manageren bare sitter på å ræva uten å gi de litt juling fra sidelinjen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 03. Jan. 2008, 01:31 »
Jeg er så gammeldags at jeg forventer at voksne menn med 50.000 supportere i ryggen skal jobbe 100% uten at "sjefen" trenger å skrike på dem for å gjøre jobben sin.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #347 på: 03. Jan. 2008, 01:49 »
nå er eg lei!!! går det an???  offf...har så lyst å gi faen i hele laget men klarer ikke å gi slipp på newcastle fordi eg elskr klubben...hva er det som er galt??????

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 03. Jan. 2008, 01:58 »
Vi burde ha tatt ledelsen i denne kampen, og vi burde vunnet. Og selv om dommeren gjorde feil, har vi bare oss selv å takke. Det var ikke Emre vs Butt/Faye som var tunga på vektskåla her. Det er det vi presterer å gjøre i de avgjørende øyeblikkene fremfor mål frem til vi havner under. Vi er så UFATTELIG lite effektive fremfor boksen, og det var rett og slett forpult frustrasjon å se Obafemi Martins i dag. Herregud så vannvittig frustrenrende dårlig den mannen er når han spiller som han gjør for tiden. Drit i teknikk, drit i styrke, drit i fart. Han klarer ikke benytte seg av dette overhodet om dagen. Han feila i mange avgjørende øyeblikket, og i etterpåklokskapens navn sier jeg at ting kunne sett mye bedre ut med Owen.
Owen gjorde alt han kunne i dag. Han var nærmest goal i dag, med sine første touch på ballen, han var den eneste jævla Newcastle-spilleren der utpå med langt mer enn respektabel fullføringsprosent på pasninger (husker igrunn ingen feilpasninger i farta), og han gjorde seg ALLTID spillbar. Det er så trist å tenke på at Owen garantert tenker hva han gjør sammen med en gjeng spillere som får noia straks de har ballen. Fins jo unntak. Zog er et soleklart unntak, Faye også, samt Viduka. Viduka fikk ikke stort med sjanser å jobbe med, men han skapte mye på små flater i dag når han fikk baller å jobbe med. Fantastiske nedtak og teknikk. Beye er vel den siste som kan sies å ha spilt opp mot godkjent i dag.
Ellers, dette er et syndrom som må drives vekk fra SJP og byen Newcastle snarest mulig. Vi takler ikke motgang, det slår pusten av oss med en gang, og vi bruker uker på å få den tilbake. Vi starter bra i dag, vi har involvert vingene og ser farlige ut, er rett og slett i kassa og avslutningsøyeblikkene våre menn svikter. Dessverre.
Så ser vi på City. De ligger bakpå å venter på oss, og står klar til å utnytte enhver feil vi måtte gjøre. De utnytter de, og de er EFFEKTIVE fremfor mål. Vi havner under, og City er i drømmeposisjon. Vi stresser oss opp, og beholder ikke roen overhodet. Gammelt problem, har sett det over alt for mange sesonger nå. Vi blir paniske bakover, og slurver. Skjønner ikke hvordan en mann som Cacapa kan gjøre så mye tøv, så masse rutine som han har hatt. Jeg skjønner godt at Big Sam ønsker å bygge opp et lag bakfra. Det er på høy tid at vi får antydning til ro i de bakre linjer, for vi er ethvert "underdogs"-lag drømmemotstander.
Tingenes iboende faenskap. Driv det ut, driv det ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #349 på: 03. Jan. 2008, 02:13 »
Er så enig Kristoffer, bare en ting jeg må si noe på.

Owen var ikke god i dag. Han hadde sjelden ballen men han gjorde faktisk noe med den når han hadde den, det skal han få for.
Jeg tror ikke ting ville sett bedre ut med Owen fra start men vi så glimtvis noe av det Owen har som ikke Martins har.
Begge klarer ikke å putte i dag, men en ting jeg så med Owen i dag var bevegelsen.
Bevegelsen for å ikke komme i offside på sjansen rett etter 2.omgangen starta var verdensklasse. Finn den på nettet eller hvorsomhelst. Der har mange spisser, ihvertfall Martins noe å lære.

Jeg ser faktisk positivt framover. Det er mange ting og luke bort, men det blir mindre og mindre. Vi spiller bedre og bedre, og det er en stor stor forbedring på laget som er i år kontra laget i fjor. De som ikke ser det må ha store SPARKSAMNÅBRILLER på seg.

Vi spiller faktisk jevnt med topplagene. City, Chelsea og Arsenal den siste måneden? Endte med 1 poeng, men med litt mer flaks skulle det endt med 9. Tenk på det !
I fjor ble vi rævkjørt av storlagene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 03. Jan. 2008, 02:19 »
Greit at Martins var dårlig i dag, det var også Viduka.....Owen var ikke veldig mye bedre når han kom inn, men han var bedre enn de spissene som startet. positivt at han kommer til en sjanse....selv om det selvsagt skulle vært mål.

Det var voldsomt til kritikk av Martins da..Det var flere andre som ikke hadde dagen også.

Du skriver hatske innlegg hver gang Martins ikke har dagen, det er flere enn deg som gjør det...Men jeg skjønner ikke hva han gjør som er så jævla mye verre enn Viduka eller Owen..Greit at Martins har vært ute av form siste 5-6 kampene, men Viduka og Owen hadde sine elendige perioder i høst de også...Men det var ikke mye du hakket på dem, tvert imot. ALLE her inne vet at du HATER Obafemi Martins, hvorfor ikke tatovere det i panna??

Og Given spilte visstnok ikke godkjent i dag, ifølge Kristoffer Eilertsen.....gratulerer med da'n!

Når det gjelder Martins, så kan det være godt for han og komme seg vekk en periode nå....Sånn sett kommer Afrika Mesterskapet gunstig mtp formutviklingen hans....Forhåpentligvis kommer Oba tilbake i kjempeform etter å ha spilt på seg masse selvtillitt og bøttet inn mål i Ghana..

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #351 på: 03. Jan. 2008, 02:24 »
Er det meg eller Kristoffer du sikter til når du skriver at alle vet at du hater Martins?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 03. Jan. 2008, 02:24 »
Vi ble faktisk ikke det. Vi sliter enda med problemene fra tidligere sesonger. Vi er best som underdogs. Vi klarer ikke bryte ned motstanderne som legger seg bakpå og venter på oss. Istedet gjør vi feil som de benytter seg av. Vi er på vår side uhyre effektive, selv om vi spiller tidvis meget god fotball. Og når vi da havner under stresser det oss, og negativeten brer seg rundt hele SJP.
Jeg står på at Owen gjorde jobben sin i dag. Er vel knapt hans feil at han faktisk må så langt bak i banen å hente ballen, men han var uhyre dyktig til å lever den videre. Men bevegelsene og posisjoneringen var tilstede.
Jeg syns også Viduka gjorde jobben sin greit i dag. Han fremstår som mer effektiv med ballen enn samtlige andre offensive spillere som starter i dag.
Ja, skal innrømme at jeg var litt hard mot Martins, men han er rett og slett ute av det for tiden. Og det blir direkte frustrerende, for han klarer ikke gjøre noe effektivt med ballen når han får den, og skusler den vekk.
Og ja, lett å glemme keepern. Given spilte selvfølgelig til godkjent i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 03. Jan. 2008, 04:11 »
ja martins sliter litt for tiden som hele laget egentlig. men å si at owen var så fryktelig god i dag blir i mine øyne helt feil.. jeg tror jammen jeg hadde netta jeg på den sjansen han får tidlig i 2.omgang der.. ufattelig dårlig ikke nette der. og viduka.. håpløst slik jeg ser det.. er tung og stor på en negativ måte.. han gjorde vel ca 10 hælspark i løpet av kampen.like dumt hver jævla gang.!! holder ikke mål dette!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #354 på: 03. Jan. 2008, 05:37 »
Viduka virker som han sliter kolosalt.Virker veldig seig å tung!.Å tape i dag også er vell ærlig talt ingen bomble lengre.Det er ikke lett å være Newcastle supporter om dagen :P

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #355 på: 03. Jan. 2008, 07:40 »
Ja Martins spilte som et flodhest, han som burde spille som en elegant geparp..
Viduka møter vel 2 av de absolutt sterkeste midtforsvarerene å det skal han ha, han prøvde å fikk til enkelte ting. Men når du møter bolehuer som dunn\Richards, ja da blir det vanskelig å være targetspiss??
Ellers så er det liksegodt bare sende Martins avgårde allerede, både til afrikamesterskapet, eller kansje tilåmed ut av klubben?
Jeg vet ikke hva årsaken er, men en ting er sikkert?
Det ER Å BLIR MANAGERENS jobb å få det beste ut av hver enkelt spiller, er han den rette til det tro?(nja)

Jeg ser det posetive fra 1 omg, men da skal det pokker meg være mulig å spille fotball i mere enn 20-25 min i hver kamp??
Her trengs det virkelig at alle setter seg ned å prater sammen.
Ser for meg et oppvaskmøte der Ashley-Mort-Allardyce-Støtteapperatet-å alle spillerene setter seg ned å snakker ut om tingenes tilstand..
For herregud, dette orker jeg ikke lengere, HER TRENGES DET FORBEDRINGER.

Er vi max uheldig, er vi faktisk innblandet i nedrykkstriden i løpet av begynnelsen\midten av februar?
Eneste laget jeg ser for meg som vi kan ta poeng imot er Bolton akkurat nå. Å vist lagene under oss vinner noen kamper, ja da er vi der igjen..
Sorry, men dette er faktisk en realitet nå, eller hva er deres mening folkens??
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 03. Jan. 2008, 11:13 »
Martins skal selvfølgelig ikke ut av klubben. Greit at han ikke har spilt bra de siste kampene, men han er vår toppscorer og er fremdeles bare 23 år gammel. Hvis vi greier å få han til å posisjonere seg bedre, gå på flere gode løp og bli mer effektiv er han en kjempe spiller som vi kommer til å ha glede av i mange år fremover. Hvis vi skal bygge et lag for framtiden kan vi ikke kvitte oss med spillere som Martins og Taylor.

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #357 på: 03. Jan. 2008, 12:22 »
Ifjor så spilte vi faktisk ganske bra mot topplagene! Vi slo liverpool, spilte uavgjort mot Arsenal, uavgjort mot Chelsea, uavgjort mot Manutd så vi har ikke akkurat spilt så veldig mye bedre mot topplagene i år.

Rozen

• Gjest
« Svar #358 på: 03. Jan. 2008, 14:17 »
Må faen meg få Emre innpå tidligere, eller fra start! Emre har selvtillit, teknikk og det som skal til for å få mål! Vil ikkje ha noko "boring Newcastle"!
Hardt å vere Newcastle supporter, men det kan jo bare gå ein vei :) Ekstra deilig når vi begynner å vinne igjen ;)

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 03. Jan. 2008, 15:39 »
Mener du emre som slapp fernandes og lot ham skyte helt upresset?

Milner spilte sin dårligste for sesongen igår, var ingenting som fungerte, og han burde blitt byttet ut med istedenfor Martins.

Mark "hælspark" Viduka  og Martins var også dårlige.

Den beste spilleren vi har for tiden er N`zogbia, fy faen for en juvel. Han var enorm i 1.omgang. Må få ham opp på midtbanen fra start av. Ble sliten i 2 omgang etter alle løpene. jeg er Også fornøyd med jobben Faye har gjort på midten.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /