20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chelsea-Newcastle 29/12 Canal+ Sport 2 16,00  (Lest 37152 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Chelsea-Newcastle 29/12 Canal+ Sport 2 16,00
« Svar #75 på: 29. Des. 2007, 16:30 »
Jaja, det var gøy så lenge det varte...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 29. Des. 2007, 16:30 »
Taylor e no vertfall ikkje i fom!!! herregud til fomling då, den ballen skulle han greidd fått vekk. Kom nettopp. Men var visstnok berre noke som måtte skje ifølgje possesion siste 10-15 min.

Jaja! Eg tippa 1-2 ;)

plz få eit mål vertfall!

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #77 på: 29. Des. 2007, 16:31 »
Nå scorte faktisk Titus Bramble for Wigan...

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #78 på: 29. Des. 2007, 16:33 »
For å være helt ærlig så spiller CHELSEA  helt ELENDIG! Hva skjer med Newcastle? Chelsea spiller jo så dårlig at det nesten er tragisk å se på. Føler at ingen av newcastlespillerene klarer å markere en eneste Chelsea spiller, og det er derfor vi spiller så dårlig.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 29. Des. 2007, 16:44 »
Lurer på koss me skal scora no uten kreativitet i laget
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 29. Des. 2007, 16:50 »
Vi stresser Chelsea spillerne bra synes jeg, og viser moral og fightervilje og kjemper hele tiden, er vel derfor Chelsea slurver litt!
Synd at vi slapp inn et slikt pissmål som det vi gjorde, men vi kan tross alt ikke klage til nå, dette er jo sesongens vanskligste kamp. Chelsea har ikke tapt på Stamford Bridge på over 70 kamper.
Vi er også skumle ved enkelte anledninger, spesielt ved Martins, så jeg synes ikke dette er så værst jeg!!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 29. Des. 2007, 16:51 »

Martins med sin fantastiske ballkonroll fikser dette skal du se.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #82 på: 29. Des. 2007, 16:53 »

Martins med sin fantastiske ballkonroll fikser dette skal du se.

Ja, det er mange eksempler på det i denne kampen.
Han har hatt 2 STORE STORE SJANSER, og klarer ikke engang å treffe mål ;)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #83 på: 29. Des. 2007, 16:54 »
De få gangene vi forsøker så spiller vi i allefall på Martins premisser. Ballen langs bakken i bakrom i stede for lange høye baller som forsvaret og midtbanen til Chelsea vinner uansett. Vi var litt uheldige på målet, ballen falt ned akkurat der den IKKE skulle havne. Men vi er for tafatte fremover. Milner og N'Zogbia best offensivt. Hadde Martins hatt litt bedre selvtillit ville han ha puttet minst på en av sjansene han fikk. Men dette er absolutt ikke kjørt. Få inn litt mer struktur og tro på oss selv så kan dette fort gå veien. Vil se 442 i annen omgang med Owen og Martins på topp, så kan Viduka komme inn de siste 12-15 minuttene.

Dette kan vi klare!!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 29. Des. 2007, 16:54 »
Martins må ut. Synd og si det, men det er realiteten for øyeblikket. Han er helt ute av det. Hva med å ta ut Martins og sette inn Owen? Smith-Owen på topp med Duff og Milner på kantene..Vi har ingenting å tape nå!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 29. Des. 2007, 16:55 »
Vi blir rundspilt av Chelsea fra a-å. Vi er dårligere i alle faser av spillet. Fra så enkelt som basic fotballtrening. Møte, dempe ball for så å slå en 5 meterspasning. Nesten hver gang vi får ballen så pælmer vi den opp eller roter den bort. Vi er jo faen meg pissredd utpå der. N'zogbia er jo rene rundingsbøya og ikke snakk om målet! Helvete ! Det må jo gå an å få klarert den ballen! Ingen som tør å ta ned ball og spillet litt fotball! Det er greit at Chelsea er en av verdens beste lag, men dem mangler mange stjerner... Uansett så er det ikke umulig å få til et bra resultat Fy faen så frustrert!!!! >:(

PS: Midtbana fungerer ikke i det hele tatt. Du er NØDT til å balansere midtbana med en offensiv og en deffensiv midtbanespiller. Faye-Butt?! Hva gir du meg a....

Til opplysning, 0 skudd på mål.....
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 29. Des. 2007, 16:55 »
Litt spent på de som hyller Martins og slakter Butt etter hver kamp, hvem har spilt best idag?
an sparker ikke Bobby Robson??

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 29. Des. 2007, 16:57 »
Synes Smith har vært god, eller ser jeg meg blind på arbeidsinnsatsen hans? Hva synes dere andre?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 29. Des. 2007, 16:59 »
Martins må ut. Synd og si det, men det er realiteten for øyeblikket. Han er helt ute av det. Hva med å ta ut Martins og sette inn Owen? Smith-Owen på topp med Duff og Milner på kantene..Vi har ingenting å tape nå!

Jepp, og det er nok det som skjer i det 60. minutt tenker jeg. Bare å håpe at vi ikke ligger under med flere mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #89 på: 29. Des. 2007, 16:59 »
Ikke så dårlig som mange her skal ha det til! Nesten så Martins skulle hatt en straffe og..? Spilleren som tok Martins gikk jo ikke etter ballen i det hele tatt. Synes ikke Smith har gjort en spesielt god kamp.