20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #315 på: 23. Des. 2007, 17:48 »
Dette er vel ikke dagen til å klage på spissene....Viduka scorer to mål, selv om han ikke har noen kjempekamp..Martins gjør også en godkjent kamp i dag og hadde en assist...

Du kan vel ikke mene at Martins gjør en godkjent kamp idag ???

Det virker nesten som noen her inne er så "glad" i Martins at de gjerne "spiser" han til frokost, lunsj og middag, og derfor ikke klarer å se realitetene angående Martins!

Martins har vært veldig svak i de siste kampene, uansett om han har spilt spiss eller ving! Hva som feiler han vet jeg ikke, men han gjør forferdlig mye rart og imponerer ihvertfall ikke meg! Men han viste jo også ifjor at han kan gå lange perioder uten å bidra noe særlig, klarer ikke å prestere jevnt over bra!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 23. Des. 2007, 17:50 »
Dette er vel ikke dagen til å klage på spissene....Viduka scorer to mål, selv om han ikke har noen kjempekamp..Martins gjør også en godkjent kamp i dag og hadde en assist...

Det virker nesten som noen her inne er så "glad" i Martins at de gjerne "spiser" han til frokost, lunsj og middag, og derfor ikke klarer å se realitetene angående Martins!

Martins har vært veldig svak i de siste kampene, uansett om han har spilt spiss eller ving! Hva som feiler han vet jeg ikke, men han gjør forferdlig mye rart og imponerer ihvertfall ikke meg! Men han viste jo også ifjor at han kan gå lange perioder uten å bidra noe særlig, klarer ikke å prestere jevnt over bra!

han er bare ute av form. kan ikke skjønne dere setter spørsmålstegn på  kvalitetene hans .

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #317 på: 23. Des. 2007, 17:51 »
Faen heller. Derby har 2 skudd på mål og begge ender bak Given. Given bør iallefall ta den første. Titus Rozenhal gjør meg like trygg som Titus Bramble, håper Taylor kommer inn og tar plassen til Rozenhal snart. Nå bør også Sam forstå at Zog hører gjemme litt lenger frem...

ja syns harper har stått bedre enn given i år. syns zoggi har spilt bedre på back enn som ving. liker typen offensiv back bra. det å plassere zoggi på back syns jeg er en genistrek av sam. zoggi er nesten farligere som fremover som back enn ving..

Ja jo den er grei med zog. Må få inn en kjempe som midtstopper ala Vidic eller Carracher. Cacapa, Taylor og Rozenhal er alt for usikker sammen. Så må noe faenmeg gjøres med sentral midtbane. Barton spilte skikkelig ræva i dag...

faye er vår kjempe! ja enig i at vår sentrale midtbane var begredelig i dag, men sam får bruke emre vettu så er mye fikset der. barton er en knallspiller men er tydelig ute av form.

Håper at han setter Barton, Rozenhal og Smith ut under neste kamp. Flytter Martins frem med Viduka med Zog og Milner på kantene. Emre og Butt på midtbanen med Taylor og Cacapa bak....

Når det gjelder wigankampen har Newcastle aldri vunnet på JJB, og Newcastle har jo ikke tradisjon for å bryte statistikker... Frykter at Bent kan leke seg med Rozenhal om han spiller.
"The first 90 minutes are the most important"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #318 på: 23. Des. 2007, 17:51 »
Se hva som skrives. Ingen som benekter Martins kvaliteter, men han har mange ganger bevist at han er en særs ustabil humørspiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #319 på: 23. Des. 2007, 17:53 »
Faen heller. Derby har 2 skudd på mål og begge ender bak Given. Given bør iallefall ta den første. Titus Rozenhal gjør meg like trygg som Titus Bramble, håper Taylor kommer inn og tar plassen til Rozenhal snart. Nå bør også Sam forstå at Zog hører gjemme litt lenger frem...

ja syns harper har stått bedre enn given i år. syns zoggi har spilt bedre på back enn som ving. liker typen offensiv back bra. det å plassere zoggi på back syns jeg er en genistrek av sam. zoggi er nesten farligere som fremover som back enn ving..

Ja jo den er grei med zog. Må få inn en kjempe som midtstopper ala Vidic eller Carracher. Cacapa, Taylor og Rozenhal er alt for usikker sammen. Så må noe faenmeg gjøres med sentral midtbane. Barton spilte skikkelig ræva i dag...

faye er vår kjempe! ja enig i at vår sentrale midtbane var begredelig i dag, men sam får bruke emre vettu så er mye fikset der. barton er en knallspiller men er tydelig ute av form.

Håper at han setter Barton, Rozenhal og Smith ut under neste kamp. Flytter Martins frem med Viduka med Zog og Milner på kantene. Emre og Butt på midtbanen med Taylor og Cacapa bak....

Når det gjelder wigankampen har Newcastle aldri vunnet på JJB, og Newcastle har jo ikke tradisjon for å bryte statistikker... Frykter at Bent kan leke seg med Rozenhal om han spiller.

roz spiller nok ikke neste kamp. tror du kan t det helt med ro. vil også gjerne se emre fra start. og gjerne milner,duff som vinger med zoggi nok en gang på back.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #320 på: 23. Des. 2007, 17:55 »

Jeg synes han var bra i 1.omg, men 2.omg hans trekker  ned.......Men alt i alt var det godkjent, han skapte en god del i dag og hadde en del fine kombinasjoner, dessuten så jeg tendenser til gode returløp fra Oba(hehe), men det er klart at han forsvinner litt i perioder, noe også Viduka og Milner led under i dag...Men det er latterlig at han blir plassert ute på kanten, for det er ingen tvil om at vi kan forvente bedre prestasjoner fra Martins når han er spiss..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #321 på: 23. Des. 2007, 17:56 »
Se hva som skrives. Ingen som benekter Martins kvaliteter, men han har mange ganger bevist at han er en særs ustabil humørspiller!

nå sover du i timen kamerat. les litt tilbake og se hva folk sier om martins. bare spenst og fart,eier ikke ballkontroll+++

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #322 på: 23. Des. 2007, 17:58 »
Skrekkelig svak kamp mot ligaens klart dårligste lag, typisk Newcastle. Sagt det hundre ganger, fortsetter vi å spille så ræva som vi har gjort hele sesongen kommer vi til å gå på slike skreller. Møter vi et topplag kan det fort bli meget stygt.
Ser på det som nærmest sjokkerende at han fyrer opp en 4-3-3 Barton/Smith/Butt beinknuser midtbane mot Derby av alle verdens lag. Er målsetningen å kjempe det møkkalaget i senk?
Vi bør ha klasse nok til å spille ut Derby 9 av 10 ganger. I det minste er det positivt at Geremi endelig er benket.

Ser at mange her klager på Martins, men han er fortsatt toppscorer denne sesongen, til tross for at han blir brukt ute av posisjon. Virker ikke komfortabel med å måtte tilbringe så mye tid ute på høyrekanten.

Skal jeg trekke noe positivt fra denne matchen er hvordan laget (mirakuløst) fungerer bedre med 2 utpregede vinger og noe som ligner en 4-4-2 formasjon. Byttene Duff og Emre var positive da førstnevnte faktisk er en god fotballspiller, nr 2 er i stand til å !!sende pasninger!!/distribuere ballen. Det er faktisk bedre enn hva jeg kan si om mange av de andre med klippekort der.

Uansett, ræva kamp. Håper i det lengste, men vet godt at vi ikke kommer til å få se noe annet enn Butt/Barton/Smith og 4-5-1/4-3-3 mot Wigan.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #323 på: 23. Des. 2007, 17:59 »

nå sover du i timen kamerat. les litt tilbake og se hva folk sier om martins. bare spenst og fart,eier ikke ballkontroll+++

Vel. Ja, det er nok skrevet i frustrasjon, men slik fremstår jo også Martins om dagen nå som han er ute av form.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 23. Des. 2007, 18:04 »
Erketypisk som disse resultatene for Newcastle er, så er det om mulig enda mer typisk å tape mot Wigan i neste kamp, for så å spille 2 godkjente kamper mot Chelsea og Man City. Newcastle er og blir et julegavelag mot antatte DRITTLAG, som aldri gjør det bra ellers. Hvorfor? Foruten notorisk horribelt forsvarsspill og umenneskelig lite kreativitet i midtbaneleddet, så vet jeg ikke. Jeg har ikke peiling, men slik er det. Faens møkk!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 23. Des. 2007, 18:10 »
Hvis Faye er klar mot Wigan vil jeg se ham sammen med Taylor i midten. Cacapa og Rozehnal var gode mot Fulham sist, men jeg synes ikke Cacapa var så jæv.. mye bedre enn Rozehnal i dag. Han var veldig uryddig og virket ikke topp konsentrert.

Gledelig å se Viduka bevise at han fremdeles er en klassespiss. Riktignok storspiller han ikke i alle spillets faser, men når en spiss dukker opp og scorer to langt fra ferdigscorede mål i en kamp, ja da har man neimen ingen grunn til å klage.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #326 på: 23. Des. 2007, 18:16 »
haha fy faen noen burde hatt spanskrørert over fingrene her. tenk og klage på martins i den kampen. haha fy faen jeg blir dårlig, FOLKENS HAN ER SPISS IKKE HØYRE MIDTBANE. vi trenger ikke ny spiss. vi trenger og bruke den beste spissen vi har på SPISS PLASS. og det er big sam sin feil.
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 23. Des. 2007, 18:22 »
Han har spilt vekselsvis spiss og ving i alle de siste kampene, men man bør kunne forvente at basisferdighetene skal sitte og at han skal kunne ta de riktige valgene der utpå.
Det har han i alt for liten grad maktet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #328 på: 23. Des. 2007, 18:28 »
Han har spilt vekselsvis spiss og ving i alle de siste kampene, men man bør kunne forvente at basisferdighetene skal sitte og at han skal kunne ta de riktige valgene der utpå.
Det har han i alt for liten grad maktet.

Dette er IKKE et forsøk på å forsvare Martins.....Men du har ikke peiling nok på fotball til å uttale deg om riktige valg og basisferdigheter på en fotball bane....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #329 på: 23. Des. 2007, 18:29 »
Giles Barnes var en spiller som faktisk imponerte meg for Derby. Kan godt bli hos oss etter kampen. Tror han i tilegg kan spille høyreving.