20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]  (Lest 46758 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 15/12: Fulham - Newcastle [Canal + Sport 1 kl. 18.15]
« Svar #105 på: 15. Des. 2007, 17:52 »
ja for guds skyld big sam , selg emre og få inn ivan campo eller noe, det hadde kledd deg, klovn.
lt;3 Newcastle <3

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 15. Des. 2007, 17:53 »
syting og klaging...Dakkars liten.

Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med. så er neppe dette plassen for deg. Auf Wiedersehen!

Er vel du og dine som ikkje har noke å gjera her. Taylor er skada og det er grunnen, KANSKJE DU BURDE FUNNE UT DET FØR DU SYT OG KLAGA OVER SAM DIN SOPP! Hadde Taylor starta hadde du brukt alle dine krefte på å syta over att Butt startar. Skjerpings!
Eg e her for å bli.

Greit at du er fornøyd med Butt sine elegante pasninger, men det er ikke alle som er det! Kansje du heller får respektere at ikke alle har samme mening som deg!!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 15. Des. 2007, 17:53 »

Hvis ikke du har noe konstruktivt å komme med. så er neppe dette plassen for deg. Auf Wiedersehen!

Er vel du og dine som ikkje har noke å gjera her. Taylor er skada og det er grunnen, KANSKJE DU BURDE FUNNE UT DET FØR DU SYT OG KLAGA OVER SAM DIN SOPP! Hadde Taylor starta hadde du brukt alle dine krefte på å syta over att Butt startar. Skjerpings!
Eg e her for å bli.

Rolig nå. Jeg visste med ett etter lagoppstillingen var bekreftet at Taylor var skadet. Og hvorfor skal ikke jeg få være veldig uenig i Allardyces valg i å la Geremi og Butt få fornyet tillit til fordel for spillere som Emre? Når Geremi og Butt har spilt regelrett ELENDIG kamp etter kamp og Emre har vist seg å vært en av de største bidragsyterne til de viktige seierne vi har hatt. Jeg bruker så mye krefter jeg vil på å undre meg over hvorfor Butts klippekort ikke minker. Når han blir vraket, er jeg fornøyd, selvsagt.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 15. Des. 2007, 17:54 »
Er vel greit å etterlyse litt saklighet alikevel. Never change a winning team er det vel noe som heter da  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 15. Des. 2007, 17:54 »
Å herreguuuuuuud...Verte soo flau over alle so KUN syt og klaga over Sam. Jaja eg velge å fokusera på kampen. Som vi skal slita velding for å vinna, men slår dei 0-2.

Eg e her for å bli.

Rolig nå. Jeg visste med ett etter lagoppstillingen var bekreftet at Taylor var skadet. Og hvorfor skal ikke jeg få være veldig uenig i Allardyces valg i å la Geremi og Butt få fornyet tillit til fordel for spillere som Emre? Når Geremi og Butt har spilt regelrett ELENDIG kamp etter kamp og Emre har vist seg å vært en av de største bidragsyterne til de viktige seierne vi har hatt. Jeg bruker så mye krefter jeg vil på å undre meg over hvorfor Butts klippekort ikke minker. Når han blir vraket, er jeg fornøyd, selvsagt.

Lite konstruktivt å sei Geremi og Butt har spelt elendig i kamp etter kamp. Då må du få deg briller. Men greit eg ska roa meg, men kanskje du burde vurdera det samme. Er totalt ueinig i alt du skriv.
« Siste redigering: 15. Des. 2007, 17:57 av lgrinde »

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 15. Des. 2007, 17:55 »
eilertsen , det ble jo et winning team etter at butt forlatet banen :P
lt;3 Newcastle <3

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 15. Des. 2007, 17:56 »
eilertsen , det ble jo et winning team etter at butt forlatet banen :P

Stemmer på en prikk. Godt observert!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 15. Des. 2007, 17:56 »
Er vel greit å etterlyse litt saklighet alikevel. Never change a winning team er det vel noe som heter da  ;)

Ja, da må man vel først finne til et "winning team" da! Sist kamp skapte vi ikke en forbanna dritt før vi ble kvitt Butt og hans lissepasninger!!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 15. Des. 2007, 18:02 »
Fredrik: Sams spillestil på bortebane er kynisk. Man kan mene hva man vil om det, men det kommer uansett ikke til å forandre faktum.  Butt spiller utelukkende på grunn av at Sam mener vi trenger et rivjern som kan forstyrre Fulham-angriperne. Jeg sier ikke at jeg er uenig med deg. Jeg mener det er ugunstig å spille med både Geremi og Butt. Men en av de bør være der. Emre-Barton kan godt være et bra midtbanepar på hjemmebane, men på bortebane bør vi ha en defensiv midtbanespiller. Jeg skulle gjerne sett denne midtbanen:  Barton---Geremi---Emre.

Lykke til!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 15. Des. 2007, 18:05 »
Skulle også gjerne sett den midtbanen, men forstår også Sam. Resultatene og spillet har blitt bedre i det siste og da vleger han å fortsette med mye av det samme.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 15. Des. 2007, 18:08 »
Ja, jeg er selvsagt enig i at det beste ville vært å spille med en av Butt og Geremi i midten, men jeg forstår at Sam vil ha kontinuitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 15. Des. 2007, 18:12 »
Kan snart døpe dette om til syteforumet, virker som det er viktigere for enkelte at Butt ikke spiller enn at vi vinner. Men nå er det kamp, tror vi vinner idag igjen.
an sparker ikke Bobby Robson??

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 15. Des. 2007, 18:28 »
Positiv start. Fulham virker noe tamme så dette skal vi ta!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 15. Des. 2007, 18:29 »
Det irriterer meg no jævli at vi skal bruke 40sek på å ta hvert eneste jævla innkast offensivt!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #119 på: 15. Des. 2007, 18:29 »
Denne skal vi jo vinne. Ser stort sett ut som et bra lag dette her, bortsett fra at Taylor er blitt benket. Jeg syntes at han burde ha spilt idag.