20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Birmingham Lørdag 08.12.07  (Lest 47631 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Newcastle-Birmingham Lørdag 08.12.07
« på: 07. Des. 2007, 19:37 »
Kampen sendes direkte på livesport247.com
Sat 8  kl 16.00  Newcastle v Birmingham  LIVE!  (stream 7)  Premiership

Gleder meg veldig til denne kampen, der vi skal bevise at vi er i fremgang igjen.
Håper vi viser fansen å andre lag at vi blir skummle i tiden fremover, å at vi blir å regne med.
Satser på samme formasjon å nesten samme spillere. Jeg kunne gjerne tenkt meg disse spillerene i morgendagenskamp.
Given
Beye-Taylor-Rozen-Enrique
Milner-Barton-Emre-Zoggy
Smith-Martins
Den er offensive, men det skal den være på hjemmebane å, iallefall mot et lag som Birmingham. Jeg satser på en skikkelig målfest, der det løsner skikkelig for alle spillerene, spesielt da spissene ;)
Lykke til folkens
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Birmingham Lørdag 08.12.07
« Svar #1 på: 07. Des. 2007, 19:58 »
Håper på å se disse elleve...
---------------Given-----------------
Beye--Taylor--Rozehnal--Enrique
----------------Butt------------------
------Barton-----------Emre--------
Martins------------------------Milner
----------------Smith----------------
...og selvsagt 3 poeng og masse mål. ;D

Grundemaister

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 07. Des. 2007, 20:15 »
Flotte greier med streaming, men har aldri skjønt noe av det.

Hadde vært topp om noen gadd å skrive en liten "guide" nå i forkant av Birmingham-kampen(skriv gjerne en guide til denne kampen spesielt), slik at sånne som meg har et håp om å få dette til å funke i god tid før kampstart ;)

Koster det noe? Hvor laste ned hva? i hvilken rekkefølge? osv.

Håper på dette laget(4-3-3): Given, Beye-Taylor-Rozenhal-Enrique, Barton-Geremi-Emre, Martins-Smith- N`zogbia

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 07. Des. 2007, 21:17 »
Her SKAL vi ha tre poeng. Hverken mer eller mindre. Håper på Obashow - er en stund siden nå.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Des. 2007, 21:18 »
Hvilken kanal går kampen på?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Des. 2007, 22:16 »
Jeg har snart ikke nerver til å se Newcastle. Men det var meget oppløftende mot Arsenal så jeg tror de reiser kjerringa og knuser B`ham 3-0. Håper på totalt overlegenhet

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Des. 2007, 22:43 »
Birmingham virker i brukbar form etter en sterkt seier borte mot Tottenham og de har fått inn en bra manager så dette blir ingen enkel kamp. Likevel er det en kamp vi skal vinne og hvis vi spiller som mot Arsenal bør det heller ikke bli noe problem.

Sa før Blackburn kampen at jeg ikke ser poenget med å skifte formasjon og spillere når det virker som ting endelig begynner å fungere  og ser heller ikke poenget nå. Vi spilte en bra kamp mot Arsenal og syntes vi skal fortsette nogenlunde likt. Håper altså på samme taktikk som mot Arsenal, dog hadde jeg ikke hatt noe imot om Emre og/eller Enrique hadde fått starte...

Angående stream så har jeg ikke livesport247.com, men har hørt at dette er en bedre stream som ikke koster mye. Jeg peleier å bruke myp2p der kvaliten pleier å være brukbard og her er det gratis å se kamper. Du trenger bare noen program får og se og de står når du trykker på kampen. Disse programmene kan du også laste ned på samme side.

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 07. Des. 2007, 23:00 »
Sånn blir det:

---------Given---------
Beye-Rozenhal-Taylor-N`Zogbia
------------Butt--------------------
-----Barton----Geremi------------
Milner----Smith----Martins-

Sånn håper jeg det blir:

------------Given------------
Geremi-Beye-Taylor-Enrique
----------Butt-----------------    (Må ha han med, han er en god ballvinner)
----Barton----Emre-----------
Milner----Smith---Martins

howie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 08. Des. 2007, 10:46 »
Håper på denne lagoppstillingen:

Given                                                        Harper
Beye------Taylor-------Rozehnal-------Enrique                     Carr
                                                                                      Emre
Milner-----Geremi------Barton----------N'Zogbia                   Butt
                                                                                      Viduka
               Smith--------Martins

Jeg tror resultatet blir:  Newcastle - Birmingham   4-1  (Martins 2, N'Zogbia, Smith)

Ikke annet enn seier er akseptabelt i kamper som dette skal vi ha et håp om å spille i Europa neste år!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 08. Des. 2007, 10:57 »
Det står på Preview av Newcastle - Birniognham at kampen vises dirkete på Canal + Sport Extra. Stemmer det? Var sikker på at kampen ikke ble vist dirkete på C+.

Shearer1989

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #10 på: 08. Des. 2007, 11:07 »
Står ikke det på canalplus.no, hvor har du lest dette hen? I tilfelle den ikke går, er det noen som har radiolink, f.eks den så funket finfint hele forrige sesong?
"You`ve wasted your money lad", lokal Geordie på stillingen 0-4 til Arsenal

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 08. Des. 2007, 11:13 »
Her på siden. Glemte å skrive det. Vet at den skal gå i reprise 22.30, men trodde ikke den skulle sendes dirkete.

Shearer1989

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 08. Des. 2007, 11:52 »
Den sendes IKKE direkte.
"You`ve wasted your money lad", lokal Geordie på stillingen 0-4 til Arsenal

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Des. 2007, 12:16 »
Dette blir en meget vrien kamp...
Birmingham har ny manager og har garantert fått en vitamininnsprøyting på grunn av det.
Vi husker vel alle hvordan det gikk i fjor?

Ikke det at jeg tror det resultatet kommer til å gjenta seg, men dette er nok ingen walkover kamp,
selv om det hadde vært greit å hatt en slik kamp snart...

Dette blir nok en kamp uten for mange sjanser og da er det viktig at vi setter de sjansene vi får,
dessverre sliter gutta med å putte mer enn en gang per kamp og gudene vet hvor lenge det er siden
de klarte å holde nullen bakover sist...

Tror det ender 1-1 og med de forutsetningene og utviklingen som har vært så langt denne sesongen er
ikke det så ille...
Selv om en slik kamp som idag skal normalt gi tre poeng...

Nå er vi inne i en meget begredelig periode, men samtidig skal det muligens bare en seier til før
gutta får ting til å 'gå på skinner igjen....," så går tipset mitt til helvete og det blir seier er jeg rimelig sikker
på at det vil komme flere  :D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Des. 2007, 12:25 »
Sendes på skysport1... Bruk livesport247 da folkens! 24 kr i uka så ser man alt!

Grundemaister: Gå inn på www.livesport247.com og videre inn på "oppsett/installation". Der står en forklaring på hvordan du kommer igang. Det eneste du trenger er winamp og noen filer du må laste ned.

Alt av andre gratis streams er bare møkk som ligger 10 min bak selve kampen og som bryter hele tiden. Har du Vista så går livesport helt perfekt gjennom hele kampen. Jeg har xp og det bryter kanskje 3 ganger i løpet av en kamp, men det tar bare 2-3 sekunder så er den oppe å går igjen. Det er også 10x bedre bilde her enn hos de andre gratis greiene.
« Siste redigering: 08. Des. 2007, 12:30 av aDDis »