20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tilbake på topp  (Lest 3312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Tilbake på topp
« Svar #15 på: 10. Des. 2007, 01:56 »
det var vel snakk om dette "kjølerommet" etter at Braathen gikk til Bolton.

Rommet skulle holde MINUS 160 grader, og det må jo sies å være jævelig kaldt, men om det funker, så synes jeg det er noe man må gjøre i Newcastle også..
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 10. Des. 2007, 15:50 »
Dette er helt sikkert noe Big Sam arbeider med. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å benytte alle de metodene han vet fungerer, også i Newcastle. Men at det skjer på 6 måneder, tror jeg ikke vi kan vente. Kanskje kommer det noe sånt etter sommeren. Kanskje senere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Des. 2007, 23:46 »
http://www.premiershiplatest.com/news/newcastle-s-owen-set-for-derby-return-bu-556546.html
Newcastle spillere for treningskamp bak lukkede dører. Spennende med tanke på at det er 4 stk det er snakk om..
Godt å se skade plagene til denne klubben er på bedringens vei, iallefall siden vi mister spillere den kommende mnd.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 24. Des. 2007, 14:39 »
Så kan det se ut som om vi har omtrent et helt skadefritt manskap til kampene som nå står for døren! Er kun Peter Ramage som er ute, mens både Owen og Carr er ventet tilbake til kampene som går 26. og 29. desember mot henholdsvis Wigan og Chelsea!
Er vel ikke et mer gunstig tidspunkt å ha et tilnærmet helt skadefritt mannskap!!   :)

http://www.physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php?SKEY=b7045c78331a206b70a7dd697d1b11ac