20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Harper  (Lest 56510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Steve Harper
« Svar #60 på: 19. Jan. 2009, 23:27 »
Jeg tviler ærlig talt på at folk her inne har så mye peil på Tim Krul, at de kan mene at han skal spille fast i PL neste år. De fleste her har sikkert kun sett han den ene kampen mot Palermo, hvor han var meget god.

Fraser Forster skal visstnok være et vel så stort talent, men jeg har til gode å se så unge keepere virkelig briljere over lengre perioder i PL.
« Siste redigering: 19. Jan. 2009, 23:33 av Eivind »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 19. Jan. 2009, 23:30 »
Jeg har personlig størst tro på Krul, uten at jeg selvfølgelig kan begrunne det spesielt mer enn kampen mot Palermo, samt noen u-landskamper jeg så av han i sommer om jeg ikke husker feil. Av Forster har jeg bare sett litt fra reservelaget.
Husker ihvertfall at sjefsspeideren til Juventus fremhevet Krul som et av Europas aller største talenter. Men jeg er også helt enig i at det er veldig risikabelt å tro at Krul skal valse rett inn i PL å ta den med storm. Men potensialet er der, det tror jeg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 19. Jan. 2009, 23:33 »
Uten tvil. Det eneste vi mangler av keepere i troppen, er én mellom 25 og 30 år, som kunne tatt over etter Given/Harper. Det blir for mye å håpe på at Krul og Forster kan erstatte de allerede.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Jan. 2009, 15:57 »
Nå hadde jo også Shay Given sine startproblemer da. Han var ikke akkurat sikkerheten selv i sine første år som førstekeeper. Og tabben mot Coventry er jo sikret evig plass i historiebøkene.

Hvis Given skulle forsvinne, så synes jeg det er tid for å gi Krul eller Forster tillitt og tid til å vokse i keepertrøya. Gjerne med Harper som understudy.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #64 på: 27. Jan. 2009, 15:15 »
Newcastle goalkeeper Steve Harper has signed a new three-year contract at St James' Park.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4856278,00.html
Tusen takk Harper. Du er vel den mest trofaste spilleren jeg vet om.
Betyr dette at Given forsvinner tro?
Uansett, ungguttene kunne ikke fått en bedre rollemodell.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 27. Jan. 2009, 15:22 »
Glimrende nyheter! Shay er på vei til City, så det var veldig godt å få bekreftet at Harper blir i Nufc de kommende sesongene.

Harper, Krul og Forster er en veldig fin trio! For guds skyld ikke bruk penga på en ny keeper, for her er vi godt besatt selv om Shay drar. Det vi sitter igjen med når Shay drar håper jeg vi utelukkende bruker på forsvaret og midtbanen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 27. Jan. 2009, 15:28 »
Det var gode nyheter ja. Harper er kanskje ikkje fullt på Given sitt nivå, men er ikkje så veldig langt bak, han har en del andre styrker og svakheter enn Given, men eg stolar fullt og helt på at Harper er god nok til å være førstekeeper i Newcastle. Det er som du seier Kø1 at dei pengane vi evt får for Given må brukast i posisjonar der vi har svak backup, f.eks på begge backane og på midtbana. Uansett good news.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 27. Jan. 2009, 15:52 »
Steve Harper er en veldig god keeper samtidig som han har vært i klubben siden 1993. Jeg håper Harper blir fast førstekeeper, synes han har gjort seg fortjent til det. Kjøper vi en ny keeper tjener vi ikke noe som helst, ingen kan erstatte Given uansett. Det eneste som skjer er at vi taper penger. Kjøp backer og sentrale midtbanespillere, det er der vi sliter nå. Given er selvsagt bedre enn Harper, men keeperplassen er den posisjonen hvor vi har best backup, så når bør vi satse på Harper. Steve Harper er jo ikke altfor gammel heller, han er jo 5 år yngre enn Van Der Sar og David James.
Når kontrakten til Harper går ut har han vært i klubben i 19 år. Fantastisk. Når Harper fikk spille forrige sesong under Givens skadefravær så sa jo Kevin Keegan at det var vanskelig for han å sette ut Harper av laget, når Given ble frisk igjen. Harper er veldig god, det er bare Shay Given som er den beste keeperen i Premier League.

Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 27. Jan. 2009, 15:54 »
Endelig Harper ENDELIG!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 27. Jan. 2009, 16:11 »
Jeg tror Harper kan bli NESTEN like god som Given for oss. Han er svært undervurdert, spør du meg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 27. Jan. 2009, 17:25 »
Jeg tror det er forsent for Harper å nå Shays nivå. Til det er han blitt for gammel.
Men vi så i forrige sesong hvilket nivå Harps kan holde, når han får jevnlig matchtrening.

Synd at Given er den som må forlate oss. Jeg selv ville latt Harper dra, og beholde Given. Men inkompetente ledere har gjort det umulig, så da får vi bare ønske Given lykke til videre, og håpe at Harper fortsetter der Given slapp.

I denne sesongen er Harper et klart førstevalg, men fra og med neste sesong bør Krul eller Forster gi Harper den nødvendige konkurransen, som gjør at Harper selv holder seg på tå hev, og som gjør at Krul evt. Forster glatt kan steppe inn og presterere minst like bra dersom Harper, Gud forby, skulle bli skadet eller pådra seg FAs vrede.

Og fra og med sesongen 10/11 så bør Krul/Forster være på et sånt nivå at de kan stjele plassen fra Harper.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 27. Jan. 2009, 23:40 »
Det er vanskelig å se noen andre spillere fortjene så mye som Harps gjør i denne klubben. Vi har kun to virkelige helter i denne stallen vår, og begge de er keepere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 01. Feb. 2009, 23:05 »
Er Given en legene, er jaggu Harper en ekte legende han også !

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 02. Feb. 2009, 01:33 »
Harper er legende til tusen! Her prater vi klubblojalitet av en annen verden!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 02. Feb. 2009, 01:49 »
16 år som keeper reserve. Han har garantert gitt avkall på keeper plassen på landslaget til England + førstelagspill i Premier League i nærmere 12-14 år. Sykt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]