20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor lenge tror du Allardyce sitter som NUFC manager?

Får sparken etter neste kamp mot Arsenal!
10 (20.8%)
Får sparken før januar!
8 (16.7%)
Blir værende ut sesongen!
11 (22.9%)
Blir her til han selv velger å gå!
19 (39.6%)

Stemmer totalt: 45

Avstemning er avsluttet: 06. Des. 2007, 11:41

Skrevet av Emne: Allardyce lever farlig, og hvem er evt kandidatene til å overta?  (Lest 39104 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Ikke at jeg vil ha ut Sammy, men jeg vil bare svare alle som sier at Shearer garantert ville feila. Jeg bare minner om:

Roy Keane, Jurgen Klinsman og Marco Van Basten ++++

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Skal vi følge din teori, så bør jo Rosenborg, som virkelig er et topplag i Norge, sende en mail til Capello, og forvente å få positivt svar.

Ja, ikke sant!! For norsk Tippeliga er vel omtrent like attraktivt som engelsk Premier League.... ikke sant Joakim!!!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Ikke at jeg vil ha ut Sammy, men jeg vil bare svare alle som sier at Shearer garantert ville feila. Jeg bare minner om:

Kevin Keegan

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil

Det er greit nok, men disse, og King Kev, er heller ingen garanti for at Shearer ville hatt suksess.
Det er klart, slik som vi kjenner Shearer, så er det mye som tyder på at han ihvertfall motivasjonsmessig ville hatt gode kort på hånda. I tillegg har han et stort navn, som kan hjelpe oss på transfermarkedet.
Men vi kan vel sette spørsmålstegn ved taktikk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Idioti og sei at Shearer ville feila. Er vel veldig få som har større grunnlag for og lykkes enn Shearer. Håper virkelig han blir manageren våres ein vakker dag.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Det håper nok alle. Men per i dag tror jeg Big Sam er en bedre manager for oss enn det Shearer ville ha vært!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Får håpe det! Nå står det 4 kamper vi bør ta full pott i foran oss, og spiller vi som idag så skal nok det være fult mulig! Vi får bare krysse fingrene å håpe at de ikke brant opp kruttet idag.......
Men jeg håper Sam Allardyce nå har funnet flyten og hvordan vi skal spille, ihvertfall på hjemmebane. Er så dritt lei av alle managerbyttene......

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Idioti og sei at Shearer ville feila. Er vel veldig få som har større grunnlag for og lykkes enn Shearer. Håper virkelig han blir manageren våres ein vakker dag.
Håpet ditt kommer til å bli virkelighet en dag 8)
Men det kommer ikke til å skje før Allardyce går selv eller for sparken, noe jeg ikke tror han vil. Jeg tror faktisk han har tilitt av Styret, det virker iallefall sånn etter de uttalesene Ashley har gitt til noen medier.
Tror Shearer er Newcastle manager i løpet av de neste 5 årene.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

-9-LEGEND

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Hvorfor i all verden skal vi sparke Allardyce? Hvorfor er alle overbevist om at så lenge man skifter manager så får vi den nye gløden, og alt blir fryd og gammen?
Sam Allardyce har vært manager i fire måneder, knapt det og, han har startet en opprydding som er høyst nødvendig. Han har hentet en del nye spillere, samtidig som vi har vært plaget med skader. Dette igjen har medført at vi ikke har fått kjørt inn en fast stamme, men at lagoppstillingen fort har blitt de som IKKE er skadefri. Det er ingen hemmelighet at NUFC ikke har vært så god som vi ønsker de siste årene. Skuffende resultater, tabellplasseringer og hyppige skifter av managere er blitt "hverdags"... Men tror dere det er mulig å få kontuinitet inn i et lag som er så "syk" som NUFC på tre-fire måneder? Den mannen trenger tid for å få bygd opp et nytt lag!Hva skjer om vi sparker Sam? Jo, en ny manager kommer inn, nye utskiftninger i troppen og vi er tilbake der vi var før sesongen startet. Bare for illustrere hvor viktig det er med kontuinitet og tillit vil jeg bare vise til Man Utd og Ferguson, eller til Brann her hjemme. Mjelde er den treneren i TL som har vært lengst i klubben sin, tilfeldig at Brann vant serien?NEI.

Og om nå Sam skulle få sparken, hvilke kandidater har vi? Majoriteten av de som er nevnt tidligere i denne tråden kan vi bare glemme. Da sitter vi igjen med to kandidater; Sam Allardyce og Alan Shearer. Bare for å understreke det med en gang så vi unngår misfortsåelser; Alan Shearer is my GOD! Men det er/var som spiller. Han har et stort hjerte for klubben og han fortjener virkelig å få sjansen, men ikke enda. Han har ikke de nødvendige erfaringene som trengs for å styre NUFC til topps, hvor de hører hjemme. ;) Selvfølgelig kan han lykkes, men det blir et risikospill av dimensjoner. Vil nok en gang vise til norsk fotball; bare se hvordan det gikk da Molde FK ansatte Arild Stavrum som trener. Han hadde en sesong bak seg som trener for Bærum SK. Det endte med et skip som gikk til bunns med flagget på halv stang, blottet for alt som heter ære og stolthet. Han kunne også ha lyktes. ::)

Sa kjære mesupportere, gi Sam tid til å faktisk fullføre det han så vidt har begynt, hold kjeft med maset etter nye managere og sist men ikke minst, STØTT LAGET!!! ;D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Nå må du begynne å lese innleggene før du legger alle i samme hatt, å sier ALLE mener det blir fryd å gammen bare man sparker han?
Les flere av innleggene før du kommenterer alt å alle ::)
Hvorfor skal vi holde kjeft å ikke få lov til å diskutere de tingene som er både posetive\negative.
Å ALLE STØTTER NEWCASTLE HER INNE ;) skjønner ikke hvordan du kan setts spørsmålstegn ved det???
(ellers enig i noe av det andre du skriver)

-9-LEGEND

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Nå må du begynne å lese innleggene før du legger alle i samme hatt, å sier ALLE mener det blir fryd å gammen bare man sparker han?
Les flere av innleggene før du kommenterer alt å alle ::)
Hvorfor skal vi holde kjeft å ikke få lov til å diskutere de tingene som er både posetive\negative.
Å ALLE STØTTER NEWCASTLE HER INNE ;) skjønner ikke hvordan du kan setts spørsmålstegn ved det???
(ellers enig i noe av det andre du skriver)

Jeg ser den at jeg skjærte alle under en kam, men du skjønner hva jeg vil fram til...
Sier ikke at man ikke kan diskutere her, men hold kjeft om maset etter ny manager, pointet mitt er at det dummeste vi kan gjøre nå er å sparke Sam!
Ellers må jeg si at jeg har problem med å se hvor jeg har stilt spmtegn ang støtte av laget...var ikke et spørsmål, men en oppfordring ;D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=68731
 :o
Til helvete med den mannen, han er ikke god nok vist vi skal ha en ny manager, kommer ikke på tale dette her. Så det var flere Engelske medier som snakket om dette igår også.. HOLD DEG VEKKE.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ta det med ro, Lars. Allardyce blir ikke sparket med det første, og Steve McClaren kommer ihvertfall ikke til å erstatte ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Ta det med ro, Lars. Allardyce blir ikke sparket med det første, og Steve McClaren kommer ihvertfall ikke til å erstatte ham.
Jeg er rolig ;)
Vet at Allardyce ikke blir sparket. Men bare det navnet McClaren gjør meg kvalm...

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Paa radioen i dag :
(Intervjuer) - "Alan - when are you going to take the job everyone is craving for you to take?"
(Shearer) - "I have finished my A and B-license so I guess that day will come. I will not say when because the time must be right."

Saa da er han interessert i jobben som NUFC-trener. Kanskje i neste korsvei? Faa litt erfaring som ass-manager for England foerst?