20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 77533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Alan Smith - Spiss eller midtbane?
« Svar #105 på: 13. Sep. 2008, 22:57 »
Hva med å opprette en egen hcan-tråd der du kan spy ut din eder og galle, så slipper vi usaklighetene dine i kamp-tråden, og denne m.fl? Alle har vi publisert negativitet om laget eller spillerne, men etter å ha lest kamptråden, samt denne i dag, vet jeg ikke om noen som er like negative som du. Mulig det er morro for enkelte, men jeg blir bare irritert. Greit at Smudger og Shola el Donkey ikke er gode nok, men noe positivt må man vel kunne si om klubben vår?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 13. Sep. 2008, 22:58 »
Takk bjørni.
Er heller lei all denne hetsinga av egne spillere. Elendig kultur.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #107 på: 13. Sep. 2008, 22:58 »
det du skrev var morsomt... men det var frekt 'towards' smudge fans... + viser at fansen ikke hjelper alan smith i sin tunge periode...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 13. Sep. 2008, 23:03 »
Spillere som ikke gidder å yte det lille ekstra, fortjener ikke fansens støtte. Verken i megang eller motgang.
Jeg synes hcans kommentar om Smith var spot on jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 13. Sep. 2008, 23:04 »
Hva med å opprette en egen hcan-tråd der du kan spy ut din eder og galle, så slipper vi usaklighetene dine i kamp-tråden, og denne m.fl? Alle har vi publisert negativitet om laget eller spillerne, men etter å ha lest kamptråden, samt denne i dag, vet jeg ikke om noen som er like negative som du. Mulig det er morro for enkelte, men jeg blir bare irritert. Greit at Smudger og Shola el Donkey ikke er gode nok, men noe positivt må man vel kunne si om klubben vår?
don't be hatin', start participatin' mener du? :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 13. Sep. 2008, 23:05 »
Smith gir da sitt, bare at han ikke lykkes.
Hadde vært okei dersom man pratet Marcelino, Luque eller noe slikt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #111 på: 13. Sep. 2008, 23:06 »

Må være lov til å rakke ned på det som stinker med klubben. Har sagt mye fint om enkelte spillere men alt av vrak"gods" newcastle har hente har endt med flauser og pengesløseri. allan smith har ingen tung periode han er bare så dårlig. kanskje en overgang tilbake til leeds ville vært det rette for han.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 13. Sep. 2008, 23:07 »
syns det bør være lov å gi overbetalte dilledanter kritikk og hvertfall på en dag som denne!

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #113 på: 13. Sep. 2008, 23:08 »
er du helt idiot??

Følgelig skal fansen ta vare på alle som går i klubben og prøver sitt beste ihvertfall!!!

Smith springer og springer, og gjør alt for å lykkes, men han for det rett og ikke slett til i Newcastle trøya...

men fyfaen! NEWVASTLE FANSEN skal støtte Newcastle&spillerne i tykt og tynt uansett (ved mindre spilleren har gjort noe veldig galt, altså noe med å attacke fansen, eller slike ting!

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 13. Sep. 2008, 23:10 »
er du helt idiot??

Følgelig skal fansen ta vare på alle som går i klubben og prøver sitt beste ihvertfall!!!

Smith springer og springer, og gjør alt for å lykkes, men han for det rett og ikke slett til i Newcastle trøya...

men fyfaen! NEWVASTLE FANSEN skal støtte Newcastle&spillerne i tykt og tynt uansett (ved mindre spilleren har gjort noe veldig galt, altså noe med å attacke fansen, eller slike ting!
nei, nå lager du bare kvalm...

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #115 på: 13. Sep. 2008, 23:12 »
Spillere som ikke gidder å yte det lille ekstra, fortjener ikke fansens støtte. Verken i megang eller motgang.
Jeg synes hcans kommentar om Smith var spot on jeg.

synes det er godt å se at det er noen andre her som får det med seg.
Liker deg Joakim

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 13. Sep. 2008, 23:12 »
Smudge har overhodet ikke gjort noe som tilisier at han bør satses på, det skal jeg ærlig innrømme som mangeårig Smudge-fan.
Men som nufc.com skrev, å bue på ham når han er utpå bana, når han overhodet ikke har gjort noe galt, og når han i det minste prøver, da er det for ille. Kommer ihvertfall ingen vei uten støtte fra egne fans.
Heldigvis var vel dette feriefans, og ikke ekte fans. Og heldigvis er det ikke såpass mange med en slik stinkende holdning til eget lag som enkelte her inne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 13. Sep. 2008, 23:14 »
Å bue på egne spillere under kamp er noe helt annet enn å skjelle dem ut etter alle kunstens regler på et forum som dette.
Du skal aldri bue på egne spillere under kamp. Selv ikke Smith fortjener det.
Selv om han aldri har vist at han er beredt til å gå gjennom ild og vann for Newcastle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

hcan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #118 på: 13. Sep. 2008, 23:14 »
Smudge har overhodet ikke gjort noe som tilisier at han bør satses på, det skal jeg ærlig innrømme som mangeårig Smudge-fan.
Men som nufc.com skrev, å bue på ham når han er utpå bana, når han overhodet ikke har gjort noe galt, og når han i det minste prøver, da er det for ille. Kommer ihvertfall ingen vei uten støtte fra egne fans.
Heldigvis var vel dette feriefans, og ikke ekte fans. Og heldigvis er det ikke såpass mange med en slik stinkende holdning til eget lag som enkelte her inne.

synd at man blir behandlet sånn når man er på banen men det burde ikke være en unnskyldning for hans udugelighet

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #119 på: 13. Sep. 2008, 23:21 »

Hvordan kan du etter 5 minutter i dagens kamp kalle feks  Xisco for vrakgods? Grow up, will you?
Må være lov til å rakke ned på det som stinker med klubben. Har sagt mye fint om enkelte spillere men alt av vrak"gods" newcastle har hente har endt med flauser og pengesløseri. allan smith har ingen tung periode han er bare så dårlig. kanskje en overgang tilbake til leeds ville vært det rette for han.