20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Overvurdering av spillere?  (Lest 17111 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Overvurdering av spillere?
« Svar #45 på: 26. Nov. 2007, 20:20 »
Å forvente full pott fra alle disse kampene er å tro på julenissen. Det hadde vært optimalt, men det skjer ikke. Men ja, vi skal vinne flertallet av disse kampene, og vi bør så langt som overhodet mulig unngå å tape.

Blackburn B 1 poeng
Arsenal H 1 poeng
Birmingham H 3 poeng
Fulham B 1 poeng
Derby H 3 poeng
Wigan B 3 poeng

Dette gir 12 poeng, og dette er mitt realistiske HÅP for de neste 6 kampene. Det jeg forventer er at vi vinner begge de to siste, pluss hjemmekampen mot Birmingham. Og jeg forventer at vi får med oss poeng fra minst en av de andre tre kampene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 26. Nov. 2007, 20:35 »
Hvis vi greier det mener jeg vi skal være veldig godt fornøyde. Hjemmekampene mot Derby og Birmingham skal vinnes, og håper også på en borteseier mot enten Fulham eller Wigan. Balckburn og Arsenal kampene blir tøffe for slikt som vi har spilt i det siste kan vi godt tape begge to.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #47 på: 26. Nov. 2007, 20:49 »
Å forvente full pott fra alle disse kampene er å tro på julenissen. Det hadde vært optimalt, men det skjer ikke. Men ja, vi skal vinne flertallet av disse kampene, og vi bør så langt som overhodet mulig unngå å tape.

Blackburn B 1 poeng
Arsenal H 1 poeng
Birmingham H 3 poeng
Fulham B 1 poeng
Derby H 3 poeng
Wigan B 3 poeng

Dette gir 12 poeng, og dette er mitt realistiske HÅP for de neste 6 kampene. Det jeg forventer er at vi vinner begge de to siste, pluss hjemmekampen mot Birmingham. Og jeg forventer at vi får med oss poeng fra minst en av de andre tre kampene.
Sier meg enig i den vurderingen der Joakim..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 26. Nov. 2007, 20:53 »
Slik jeg enda kjenner Newcastle, kan et godt resultat endre hele greia. Om vi først får en i fleisen får vi ofte en lengre nedtur, som vi opplever nå. Om vi igjen klarer få en seier eller et annet sterkt resultat kan mye snus. Dersom vi vinner mot Rovers, eller i neste kamp tar poeng mot et sinnsykt sterkt Arsenal-lag kan det gi plattform for en oppgående formkurve. Laget trenger selvtillit, og et resultat til å konfirmere at de duger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 26. Nov. 2007, 21:36 »
Har vel aldri skjedd at noken slike predictions at me faktisk har tatt nok poeng så eg tipper 8 poeng.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 26. Nov. 2007, 22:34 »
Utrolig at folk tror på poeng mot Arsenal. Vent og se. Vi blir slakt! Jeg sa det før liverpoolkampen, og jeg sier det nå. Og ja: Jeg ER pessimist.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #51 på: 26. Nov. 2007, 22:53 »
Arsenals spillestil passer oss meget bra.
Det er bevist flere ganger, senest da vi burde vunnet i ligacupen, å i kampene i fjor.
Vi vinner 2-1, å påfører de deres første tap ;D

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 26. Nov. 2007, 22:56 »
Arsenals spillestil passer oss meget bra.
Det er bevist flere ganger, senest da vi burde vunnet i ligacupen, å i kampene i fjor.
Vi vinner 2-1, å påfører de deres første tap ;D
Vi burde vunnet i ligacupen? Haha, vi ble jo rundspilt til tider! Og det av B-laget til Arsenal. Nei, poeng i den kampen vil være ren bonus.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 26. Nov. 2007, 22:58 »
Reagert på den, jeg også... Arsenals spillestil passer oss bra? Så vi er gode mot lag som spiller eksepsjonell fotball?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #54 på: 26. Nov. 2007, 23:04 »
Jepp det er vi ;D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 27. Nov. 2007, 01:30 »
Det er da ingen hemmelighet at vi under de to siste managerene våre har prestert bedre mot topplagene.
Det ser ganske så vanskelig ut, men om vi kan få en liten opptur mot Rovers borte, så kan vi kanskje klare å kare oss til ihvertfall et poeng mot Arsenal.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 27. Nov. 2007, 16:23 »
I den grad Arsenals spillestil passer oss bra, så er det fordi vi vel er bedre mot lag som tør å spille eget spill, og som tør å angripe. Uten at jeg har sett noen veldig stor forskjell på det denne sesongen.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 07. Des. 2007, 14:32 »
Det er for mange spillere som ikke holder Premier League standard i klubben.
Sam klarte å kvitte seg med en del daukjøtt i forrige tranfervindu...
Håper han fortsetter med det...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 07. Des. 2007, 15:54 »
Det spørs hva du mener med Premier League-standard. Jeg synes de fleste spillerne i Tottenham holder mer enn god nok Premier League-standard. Likevel sliter de noe jævlig. Og hva var det egentlig vi klaget på igjen? At vi datt fra en 14. plass, og konstant frykt for nedrykk, til en 11. plass og bare en hypotetisk frykt for nedrykk?

Spurs datt fra femteplass til tjukkeste nedryksstriden. Så hva er det egentlig vi klager på? Tror Spurs-fansen akkurat nå skulle gitt mye for å være i vår posisjon.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #59 på: 29. Des. 2007, 03:41 »
Er vel ingen tvil om at spelarmaterialet som vi har per dags dato er langt ifrå godt nok. Slik eg ser det, så består egentleg laget vårt for det meste av squadspelarar.

Vi har alt for mange middelmodige spelarar, overvurderte og nokon er til og med championship nivå på!

Given - overvurdert. Langt ifrå Premier Leagues beste keepera som nokon skal ha det til. Hadde glatt bytta han mot Finnen i Bolton målet

Målvaktplassen
Harper - heilt grei keeper, habil.
Krul - Stort keepertalent.

Forsvar

Ramage - Championship-standard
Taylor - Kraftig overvurdert. Middelsspelar.
Carr - Championship-standard
Enrique - Stort talent.
Cacapa - Rutinert midtstoppar, god men spørsmålet er om han takler presset i Newcastle.
Beye - God og anvendelig spelar. Virkar best som midtstoppar.
Rozehnal - Heilt grei spelar. God med ball, sliter med den fysiske spelestilen i England.
Faye - God stoppar. God på haudet, langsbakken og ikkje minst i duellene.

Midtbane
Milner -A4 format de lux. Treig ving som heller ikkje er spesielt god teknisk. Skal ha for god haldning og moral. Har jo eit bra skudd forsåvidt.
Butt - Er vel neppe ein midtbanespelar i England som slår like mange feilpasningar som han. Middelmodig spelar.
Barton - Oppskrytt. For all del, god spelar, men klarte aldri å dominere skikkeleg for City. Ikkje god nok for nokon av topp 5 klubbane.
Smith - middelmodig. Lagar mange unødvendige frispark og får endel kort. Er ikkje spesielt god med ballen, alt for mykje gamp. Skal ha for innsatsen i alle fall.
Emre - Klassespelar med mykje potensiale. Er den mest ballsikre spelaren vi har. Klassespelar. Tru han kan bli veldig verdifull
Matthew Pattison - Championship, league 2 standard. Treng vel ikkje å seie meir der.
N'Zogbia - Stort talent med mykje potensiale.
Geremi Middelmodig spelar som senker tempoet i laget noko heilt forjævligt. Dårleg teknisk.

Ameobi - championship-standard
Owen - Overvurdert spelar. Konstant skada. Synst han skapar ein uro-rundt Newcastle mannskapet. Hans beste dagar er nok forbi.
Viduka- injury phrone. God i spiss, men er veldig avhengig av eit godt lag rundt seg.
Martins - Klassespelar, må berre få fast-speletid. Men er litt for mykje humørspelar til tider.

Det virker som dette er det 1. året du ser på fotball? jo, Barton gjorde det veldig bra i City! Og hvis du fulgte med på Steven Taylor forje sesong var han kanskje den beste i klubben. uten han forje sesong ville det vært katastrofe. Owen trenger tid, han er ikke mer enn 28, jeg trur han blir viktig i vår sesongen!
Newcastle United We Stand