20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hovland og Flo trenar med Newcastle  (Lest 2833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

• Gjest
Hovland og Flo trenar med Newcastle
« på: 12. Nov. 2007, 10:53 »
Dei 2 lokale spelerane frå min lokal klubb, skal denne veka trene med Newcastle. Dei skal også spele for oss i treningskmapne mot St.Mirren.

Artigt... :)

Begge 2 har ei lovandes framtid, så kanskje noko for oss?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hovland og Flo trenar med Newcastle
« Svar #1 på: 12. Nov. 2007, 17:45 »
Artig at det er to norske spillere som trener med Newcastle. Om de hadde vært gode nok for en plass på akademiet hadde jo vært morsomt. Tør vi håpe at nufc.co.uk er så snille at de forteller oss om hvordan ungguttene gjør det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12. Nov. 2007, 17:47 »
Artig at det er to norske spillere som trener med Newcastle. Om de hadde vært gode nok for en plass på akademiet hadde jo vært morsomt. Tør vi håpe at nufc.co.uk er så snille at de forteller oss om hvordan ungguttene gjør det?
Hadde vært morro om de gjorde det, men er vel tvilsomt. PL-klubbene har vel flere titalls prøvespillere hver eneste måned, og det ville vært slitsomt og oppdatert oss om hver enkelt av dem! :)

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Jan. 2008, 01:48 »
Har det han dærre flo spille, og ble meget skuffet når jeg hørte at dem trente med Newcastle, bortkastet tid spørr du meg..
han har ingen virkelige gode kvaliteter.. en virkelig kjedelig spiller. Hovland vet jeg ingen ting om...
Newcastle United We Stand

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Jan. 2008, 01:55 »
Sånn helt btw i en nokså tam tråd nevner jeg bare at Blackburn hadde Anders Karlsen ei uke hos seg før jul der han også rakk å spille en reservelagskamp. Unggutten fra Glimt er nå også ønsket i hele januar av Rovers.
Stefan Johansen skulle også egentlig dra til England før jul, men ble hjemme pga skole.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5 på: 04. Jan. 2008, 09:00 »
Spennde!.Håper at vi får noen norske talenter som lykkes i PL.. hadde jo vært spesielt morro om det hadde vært i Newcastle :)