20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: CoD4:MW  (Lest 12688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: CoD4:MW
« Svar #60 på: 20. Jan. 2008, 14:39 »
Fikk da endelig kjøpt dette spillet og singleplayerdelen ble rundet på en kveld! Nå står MP for tur!
Fantastisk moro, synd SP var så kort, men kommer sikkert flere expansions!
Så koser meg MP så lenge
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 30. Jan. 2008, 02:55 »
Siden denne tråden handler om så mange andre spill, må jeg bare få anbefale Bioshock!
Runda det i dag, og det er et sykt kult spill helt ulikt noe annet du noensinne har spilt! Det handler om en kar som overlever et flycrash for så å havne opp i en undersjøisk by der helvette er løs. Det må sies at dette utspiller seg på 1950-tallet. Det er igrunn ganske kunsterisk laget, og selv om det er et skytespill er det jævla mye etiske spørsmål som taes opp
Spillet har en sinnsvakt bra story med mange , og det skal være to mulige slutter på det hele - en snill og en slem. Selv har jeg nå klart spillet på "den snille måten", men er så jævla nysgjerrig på hva den andre endinga går ut på og tror derfor jeg etterhvert skal prøve meg på den vrien!
Et av de bedre spilla jeg har spilt, og jeg ble ihvertfall hekta når jeg først satte meg ned med det. Det blir bare mer og mer interessant jo lengre ut du kommer, samt at denne syke verden med de syke vendingene gjør det hele enda bedre. At det atpåtil taes opp diverse etiske spørsmål er også svært imponerende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 09. Des. 2008, 01:18 »
Har aldri likt CoD serien så spessielt godt, men fikk CoD 4 til bursdagen min av min søster og gadd ikke bytte det.
Single playeren var ganske fet, så gikk jeg videre til multiplayer og hadde det ganske gøy her også, men gikk lei det veldig fort.

Grunnen er at jeg har spillt BF2, og her er det folk med forskjellige oppgaver :D Medic, suppord etc.
Selv om det var et par våpen å velge mellom og sånne abilities man kunne unlocke, ble det altfor likt. Man endte bare opp med å bruke en eller annen Assault rifle. Sniping var rett og slett umulig. Men likte det at man kunne requeste airstrikes når man drepte x antall personer på rad.