Siden denne tråden handler om så mange andre spill, må jeg bare få anbefale Bioshock!
Runda det i dag, og det er et sykt kult spill helt ulikt noe annet du noensinne har spilt! Det handler om en kar som overlever et flycrash for så å havne opp i en undersjøisk by der helvette er løs. Det må sies at dette utspiller seg på 1950-tallet. Det er igrunn ganske kunsterisk laget, og selv om det er et skytespill er det jævla mye etiske spørsmål som taes opp
Spillet har en sinnsvakt bra story med mange , og det skal være to mulige slutter på det hele - en snill og en slem. Selv har jeg nå klart spillet på "den snille måten", men er så jævla nysgjerrig på hva den andre endinga går ut på og tror derfor jeg etterhvert skal prøve meg på den vrien!
Et av de bedre spilla jeg har spilt, og jeg ble ihvertfall hekta når jeg først satte meg ned med det. Det blir bare mer og mer interessant jo lengre ut du kommer, samt at denne syke verden med de syke vendingene gjør det hele enda bedre. At det atpåtil taes opp diverse etiske spørsmål er også svært imponerende!