20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2008  (Lest 220074 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Januar 2008
« Svar #1260 på: 28. Jan. 2008, 21:02 »
Svik og svik.. Det er ganske enkelt egentlig. Han er 28 år og ønsker å oppnå noe i karrieren, han sammenlikner Newcastle vs Tottenham og vurderer det dit hen at størst sannsynlighet for å oppnå personlige ambisjoner i sitt yrke ligger hos sistnevnte. Er som i arbeidslivet generelt, de fleste ville takket ja til en bedre betalt jobb, større muligheter for personlig utvikling, være en del av noe stort. Spesielt når karrieren er godt over halvveis unnagjort.

Lojalitet er i ferd med å bli et fremmedord. Ikke det at jeg syns vi skal kreve det av Woody etter det korte stintet han hadde her. Håper i motsetning til mange andre her at han gjør det bra i Spurs. Syns ikke vi burde basere vår eventuelle suksess på andres ulykke.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1261 på: 28. Jan. 2008, 21:05 »
Svik og svik.. Det er ganske enkelt egentlig. Han er 28 år og ønsker å oppnå noe i karrieren, han sammenlikner Newcastle vs Tottenham og vurderer det dit hen at størst sannsynlighet for å oppnå personlige ambisjoner i sitt yrke ligger hos sistnevnte. Er som i arbeidslivet generelt, de fleste ville takket ja til en bedre betalt jobb, større muligheter for personlig utvikling, være en del av noe stort. Spesielt når karrieren er godt over halvveis unnagjort.

Lojalitet er i ferd med å bli et fremmedord. Ikke det at jeg syns vi skal kreve det av Woody etter det korte stintet han hadde her. Håper i motsetning til mange andre her at han gjør det bra i Spurs. Syns ikke vi burde basere vår eventuelle suksess på andres ulykke.
Stiller meg 100% bak dette innlegget!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1262 på: 28. Jan. 2008, 21:07 »
Fjols! Hvorfor i all verden skal Woodgate være en gud som spiller? Mannen har vært skadet nesten hele tiden de siste 4 årene. Skjelettet blir nok borte fra Tottenham-spill ganske snart tipper jeg.
Han har da ikke slitt noe særlig med skader de 2 siste årene, men før det derimot..

Synes Woodgate har slitt med skader hele tiden jeg, også i Boro!

Sjekk denne linken her: http://www.injuryshop.com/news/english_premier_league/players/2435/jonathan_woodgate_injury.html

Sier vel egentlig det meste! 4 kneskader, måtte opereres til slutt! 2 hamstringskader, dette har vi erfart før med Woodgate at dette kan ta tid! Alt dette + litt til på 1 og 1/2 sesong med Boro hadde gjort meg meget skeptisk ved en evt signering!!

Jeg gråter ihvertfall ikke over at Woodgate ikke kommer, god spiller for all del, men alt for skadeplaget og man kan pent finne like gode.
Verdt å merke at sist Woodgate var i NUFC spilte han ca. 1/3 av kampene, de siste 2/3 var han skadet, om jeg ikke husker feil.........

Skal forresten bli spennende med Tottenham nå. King - Woodgate som stopperpar, gode når de er skaderfrie og i form, men spørs om de noensinne blir det til at de kan spille sammen........  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1263 på: 28. Jan. 2008, 21:15 »
Woodgate har vel vært omtrent like leng i Boro, som han var i Newcastle. Skadeavbrekkene har vært færre, og kortere, etter det jeg har fått med meg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1264 på: 28. Jan. 2008, 21:19 »
Woodgate har vel vært omtrent like leng i Boro, som han var i Newcastle. Skadeavbrekkene har vært færre, og kortere, etter det jeg har fått med meg.

Se på skadestatistikken i linken jeg ga! Der kan du også se skadehistorien i NUFC om du vil, så kan du sammenligne selv............

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1265 på: 28. Jan. 2008, 21:21 »
I fjor startet Woodgate 30 av 38 kamper i serien for Boro. Denne sesongen har han 16 kamper fra start, noe som må sies å være bra.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1266 på: 28. Jan. 2008, 21:56 »
Jeg håper han blir fotball invalid i Tottenham og at han aldri setter beina på en gressmatte igjen! ;)

Men lykke til videre!!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1267 på: 28. Jan. 2008, 22:12 »
som tidligere nevn var det likegreit woody ikke endte hos oss. En kjekks av dimensjoner. Noe av det siste vi trenger er spillere som blir ofte skadet, vi har jo allerede kongen av kjekk, Owen. Kjøp heller inn noe ordentlig kvalitet som ikke brekker i 2 bare man blir pekt på!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1268 på: 28. Jan. 2008, 22:37 »
Ja det er i grunn heilt greit. Problemet er bare at me sliter så med og få inn spillere :|
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1269 på: 28. Jan. 2008, 22:40 »
ser ut til at Keegan ikke er interessert i Chimbonda. BRA!
Ikke det at Chimbonda ikke er en god spiller, men det ville vært noe snodig
om vi gikk hen og forsterket en av de eneste plassene som faktisk har fungert i år.
Sammen med Zoggy mener jeg at Beye har vært vår beste spiller i år, og jeg tør påstå at
behovet for en klassestopper, en venstreback (som vi bare har èn av), en litt lettere utgave
av Viduka, og sist (men kanskje mest prekert) en topp defensiv midtbanespiller med pasningskvalitet.

Nedenfor finner dere en liste over spillere jeg tror KAN være tilgjengelig på disse plassene allerede i Januar.
Det etyr sansynligvis at vi må gi litt mer enn markedspris, men det kan vi kanskje ta oss råd til..??

Venstreback: Bridge, Shorey, Taiwo
Stopper: Haim, Van Buyten, W Brown.
Spiss: Gudjonsson, Ashton.
Def. midtbane: Gilberto, Tiago.

Tror alle disse ville forsterket oss. Def. midtbane og venstreback synest jeg haster mest.
Midtforsvaret er ikke helt trygt heller. Spiss blir en vurdering i forhold til Vidukas form, og evnt matching av Carroll.

Om vi likevell skulle bestemme oss for å svi av en stor bunke penger på en virkelig god spiller for
fremtiden, synes jeg vi skal gå for Sportings FANTASTISKE midtbanegigant Veloso.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1270 på: 28. Jan. 2008, 22:45 »
Kan vel si her og nå at ingen av de der kommer til Newcastle i Januar, ei heller Chimbonda.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1271 på: 28. Jan. 2008, 22:49 »
Åhh, det er så sinnsykt deilig å slippe å se Chimbonda i newcastledrakt!

Kristian G

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1272 på: 28. Jan. 2008, 22:51 »
Kan vel si her og nå at ingen av de der kommer til Newcastle i Januar, ei heller Chimbonda.

Er nok dessverre enig med deg. Men mener fortsatt at alle disse ville vært mulig
å "prise" bort om vi virkelig gikk for det.

Når det gjelder Woody, så er også jeg svært skuffet over at han valgte Spurs.
Kan være mange grunner til det, men det faktum at de spiller europa neste år (og ikke vi)
veier nok ganske tungt i avgjørelsen tipper jeg.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1273 på: 28. Jan. 2008, 23:09 »
Veloso har jeg nevnt tidligere også, og han hadde vært glimmrende å fått til st. james park!
Jeg ser forsåvidt ingen grunn til å hente noe ny spiss. Carroll burde heller snart få sin sjanse selv om han kun er 18-19 år
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

BallaJazz

• Gjest
« Svar #1274 på: 29. Jan. 2008, 01:13 »
Utrolig skuffende at vi ikke greier å hente inn forsterkninger  :(.Hadde forventa noen kjøp som hadde gitt noe lys i en bekkmørk tunnell.

Men men..sessongen er ødelagt uansett så eneste det værste som kan skje nå er nedrykk.

Så får vi se hvor bra vi greier oss med det mannskapet vi har.Viste noe gode takter mot Arsenal så jeg håper King Kev får frem noe ekstra i laget som får oss til å prestere bedre