20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #345 på: 11. Okt. 2007, 13:32 »
Ja, skulle med glede møtt dag solheim i studio og skreket ut til norge hva han har gjort mot noen, og at vi burde få noe igjen! Men siden jeg bor på vestlandet blir det vanskelig for meg :-\

Jeg var på både vif - nufc  og   lsk - nufc.... Tror ikke jeg trenger å si hva som skjedde, for det er alle opplyst om!! Vi ble hvertfall svindlet. 5000-7000kr rett ut av vinduet. Sykt irriterende.

Jeg er med på å senke NUSSC, og en stor takk til siva83 som tør å ta ansvar og gå til supporterunionen uten å miste hodet totalt!!!  (Applaus) ;)

Om det skulle bli en underskriftskampanje eller lignende er navnet mitt med met uthevet skrift!!!  :) På tide å senke skuta NUSSC/Weiseth!!!

Anders Nordeide

MasterMike

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #346 på: 11. Okt. 2007, 14:28 »
Jeg har opplevd to ting som jeg ikke setter så stoor pris på via den klubben..Køpte en pakke for ca 5000 der jeg fikk med kampbilett og hotell til Nufc-Mufc i 02(ble forøvrig 4-3, og jeg lever på det enda=)..)..men da skulle vi få omvisning+at vi skulle få se på en trening. Men på veien over fikk vi beskjed om at det var så få påmeldte at dette ikke ble noe av..Ble greit skuffa.
Kan ikke si jeg ble knallglad for å betale masse penger for å treffe gutta etter Lsk kampen, men måtte igjen reise hjem skuffet. Selv om det var koselig å hilse på mange andre nufc fans fra resten av Norge++..Var jo såklart verdt penga=)..

Godt å se det kommer frem i dagens lys..Bra jobba

Michael Skinstad
Ballen er rund!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 11. Okt. 2007, 19:39 »
jeg var dum nok til å betal for ONE Newcastle medlemsskapet i sommer. Jeg husker nå og at jeg betalte ifjor for medlemsskap som gjalt for 1 år. Husker at CW nektet på at jeg betalte for det og sendte han bevis på det, hørte aldri noe igjen. Kan alltid få utskrift fra dette fra banken.

EG skal ha de pengene tilbake.

Lol. Husker når eg var medlem. Eg og betalte men fekk aldri noke blad så spurte eg koffer så fekk eg som svar at eg ikkje var medlem. Så måtte eg få tak i kontoutskrifter og styr og så vist dette så fekk eg iafall det bladene som kom ut fra da av.. Ska kje sjå bort fra at dette er ein startegisk plan for og printe ut minst mulig blader =P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 11. Okt. 2007, 22:06 »
Nja. Tror ikke alltid CW hadde helt kontroll på alle innbetalinger til enhver tid. Jeg fikk problemer en gang jeg skulle betale medlemskontingenten. Eller dvs, jeg betalte uten problemer, men fikk purring i posten, fordi han mente jeg ikke hadde betalt. Men med god hjelp fra mine foreldre fikk jeg heldigvis bevist en gang for alle at jeg hadde betalt. Men om det faktisk var medlemskontingenten er jeg i farta ikke helt sikker på. Kan hende var det de der Prediction League-greiene hans, som han plutselig bestemte seg for å kreve en god slump penger for. Jeg husket aldri på de der greiene, så det var ikke mye jeg fikk igjen for de pengene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #349 på: 12. Okt. 2007, 15:13 »
Eg bestillte ei drakt gjennom Nussc, og det gikk mange mnd, og sendte mange mail før e fikk ei drakt som skal liksom skal ha autografen til Shearer på, men det tviler eg på. Så e blir med på å rive ned heile dritten.

Karl Johan Isaksen

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 12. Okt. 2007, 15:20 »
Du ser vel fort om det står Alan Shearer på drakta eller ikke? Hvis du har fått den nå da, vel og merke.
Hvorvidt signaturen er ekte eller ikke, er en helt annen sak. Sannsynligheten er nok stor for at Weiseth har kopiert Shearers signatur og skrevet på drakta selv.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #351 på: 12. Okt. 2007, 17:01 »
Litt av en lømmel denne Weiseth! Er skrekkelig lesning dette her, mannen burde blitt duppet i tjære, rullet i fjær og satt av på Stadium of Light. Utrolig at man kan få holde på på denne måten synes jeg!

Jeg meldte meg inn for mange herrens år siden og var vel medlem i et år, så gadd jeg ikke mer. Fikk likevel 1 medlemsblad hvert år etter med giro for betaling. Husker tilogmed det ene året da kom det purring! ::)

Jaja, godt å se at det forhåpentligvis kan bli en slutt på dette humbuget hans nå. Iallefall rettet mot Newcastlemiljøet. Men denne fyren kommer nok til å svindle til han legger inn årene her på jord, det ligger i blodet det der. At folk kan være så blottet for etikk og moral er helt utrolig synes jeg!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #352 på: 12. Okt. 2007, 17:08 »
Litt av en lømmel denne Weiseth! Er skrekkelig lesning dette her, mannen burde blitt duppet i tjære, rullet i fjær og satt av på Stadium of Light. Utrolig at man kan få holde på på denne måten synes jeg!

hehe, verre for han og bli satt på City of Manchester Stadium...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 12. Okt. 2007, 17:22 »
Å gå gjennom forbrukerrådet vil etter min mening være en for langsommelig prosess. Det mest effektive og minst tidkrevende  vil f.eks være at en som har god kunnskap om saken tar kontakt med en journalist som jobber hos f.eks vg og forteller i så objektive former som mulig hva som har skjedd.  Et førstesideoppslag på nettavisen til vg kan få ballen til å rulle.

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #354 på: 12. Okt. 2007, 19:04 »
Problemet er at det er ikke alt man kan skrive i avisen. Han i aftenposten hadde mye mer, men i fare for å bli saksøkt tilbake må man skrive en litt beskjeden reportasje desverre...

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #355 på: 12. Okt. 2007, 19:28 »

Jeg meldte meg inn for mange herrens år siden og var vel medlem i et år, så gadd jeg ikke mer. Fikk likevel 1 medlemsblad hvert år etter med giro for betaling. Husker tilogmed det ene året da kom det purring! ::)

Bare purring? Fikk inkassovarsel jeg!! hahaha for et jævla medlemskap...
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #356 på: 12. Okt. 2007, 19:37 »
Eg bestillte ei drakt gjennom Nussc, og det gikk mange mnd, og sendte mange mail før e fikk ei drakt som skal liksom skal ha autografen til Shearer på, men det tviler eg på. Så e blir med på å rive ned heile dritten.

Karl Johan Isaksen

Samme her.... >:(

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 12. Okt. 2007, 20:16 »
Problemet er at det er ikke alt man kan skrive i avisen. Han i aftenposten hadde mye mer, men i fare for å bli saksøkt tilbake må man skrive en litt beskjeden reportasje desverre...

Altså en som jobber i aftenposten som gravde i saken?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 12. Okt. 2007, 20:32 »

Altså en som jobber i aftenposten som gravde i saken?
http://fotball.aftenposten.no/england/article91574.ece

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #359 på: 12. Okt. 2007, 20:49 »
To sider i en morgenutgave i Aftenposten dekket saken.