20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Arbeidsgruppe mot NUSSC  (Lest 149399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Arbeidsgruppe mot NUSSC
« Svar #315 på: 08. Okt. 2007, 20:00 »
Jeg kjøpte den til AK i bursdagsgave. Den så veldig stilig ut. har den faktisk enda

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #316 på: 08. Okt. 2007, 21:12 »
Hehe CW har ialfall vert kreativ. Utrolig mange finurlige måter han har klart og lure folk på.

For en del år siden kjøpte jeg aksje for en god del mer enn hva den kostet men i innramming :) når Mike Ashley tok over i sommer ringte jeg til de som hadde ansvaret for transaksjonene rundt dette for å selge aksjen. De hadde ikke registrert aksjen på meg og visste ingenting om aksjen. jeg tok da kontakt med styreleder ihht Brønnysundsregistret, han visste ingenting om saken men jeg fikk etterhvert en mail fra leder av newcastle.no, han mente at aksjen kun var for morro skyld og at jeg ikke kunne forvente meg noe mer....

Tror eg husker dette. Tror den aksja var rimelig dyr og. Og så var den seff falsk i tillegg
Nei ærlig talt, dette er det værste jeg har hørt om denne svindleren!  >:(
Dette skulle jeg også nevnt for supporterunionen.no når jeg snakket/mailet med dem! Dette er faen meg en utspekulert kriminell handling som det er strenge straffer for! Nå ble jeg nesten litt forbanna, da jeg også husker han reklamerte med dette. Er sjeleglad jeg ikke kjøpte!!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #317 på: 08. Okt. 2007, 21:38 »
noen som har mailen til weiseth? send pm...
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #318 på: 08. Okt. 2007, 22:34 »
Jeg ser han har slettet profilen sin på facebook nå. Han har sikkert fått del hatmeldinger der.

varsleren

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #319 på: 08. Okt. 2007, 22:48 »
Ser at mange tror at CW ikke har tjent penger på NUSSFC. Det er trolig galt.

Nordic Newcastle Supporters AS' (org.nr. 945913061) har et regnskap som bør granskes. Jeg vil ta utgangspunkt i sist innlevert regnskap, og kun se på resultatregnskapet for 2006:

Driftsinntekter 769.000
Varekostnad -377.000
Lønninger -1.000
Avskrivning 0
Andre driftskostnader -308.000
Driftskostnader -686.000
Driftsresultat 83.000
Finansinntekter 2.000
Finanskostnader 0
Skattekostnad -3.000
Årsresultat 82.000

Det er "edelt" å bare ta 1000 kr i lønn, men hva skjuler seg uner "Andre driftskostnader" på hele 308.000? Når varekostnader er 377.000 på en omsetning av 769.000, er andre kostnader mistenkelig høyt. Hvilke faktura gjemmer seg bak denne posten? Jeg mener det er naivt å tro at CW bare sitter igjen med 1.000 i lønn. I foretakets formål står det bl.a. konsultentvirksomhet... Det er også flere måter å snike penger ut av et AS på, så lenge revisor er blind. Det kan også nevnes at 14.03.2000 ble foretaksnavnet skiftet fra Hoff Terrasse Barnehage AS til dagens Nordic Newcastle Supporters AS.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #320 på: 08. Okt. 2007, 23:28 »
har nettopp blada meg gjennom hele tråden, og det svir i øya... dette er faktisk helt nytt for meg, og FY FAEN for en jævla snik!! mail med utmeldelse av driten sendes straks. Skal lage meg sånn kjegleformet hatt det står loser på, siden jeg er en av de naive stakkarene som betalte det ONE medlemskapet..

Men skjønner det sånn at CW leser gjennom diverse forum.. Så kjære Christian.. skulle du lese dette, så skal du være klar over at møter jeg deg en dag di jævla rotte, skal du få betale tilbake hver jævla krone jeg har spytta inn i den feriekassa di..med renter og renters rente, og den renta er jævli mye høyere enn norges bank styringsrente...Brenn evig i helvete din jævla kødd. Du er herved advart

redigerte litt siden jeg skal anmelde krapylet
« Siste redigering: 08. Okt. 2007, 23:46 av kebab80 »
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #321 på: 09. Okt. 2007, 00:05 »
Det er også flere måter å snike penger ut av et AS på, så lenge revisor er blind. Det kan også nevnes at 14.03.2000 ble foretaksnavnet skiftet fra Hoff Terrasse Barnehage AS til dagens Nordic Newcastle Supporters AS.

Og hvis pappa er regnskapsfører og revisor...?
Toon, Toon,
Black and white army

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #322 på: 09. Okt. 2007, 07:55 »
Tippper CW leier seg selv inn som konsulent til NUSSC og tar en viss rate. Dette skjules jo i regnskapet og går mest sannsynlig inn på andre driftskostnader.

Jani

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #323 på: 09. Okt. 2007, 08:15 »
Organisasjonsnummer: 945 913 061 
Navn/foretaksnavn: NORDIC NEWCASTLE SUPPORTERS AS 
Organisasjonsform: Aksjeselskap 
Forretningsadresse: Bestumveien 42 E
0281 OSLO 
Kommune: OSLO 
Postadresse: Bestumv 42 E co Weiseth
0281 OSLO 
E-postadresse: weiseth@enitel.no 
Internettadresse: - 
Telefon: 22 50 64 67 
Mobil: - 
Telefaks: 22 50 45 04 
Registrert i Enhetsregisteret: 19.02.1995

Stiftelsesdato: 09.12.1987 
Daglig leder/ adm.direktør Christian Herman Weiseth

Forretningsfører Kjell Weiseth

Næringskode(r): 74.400 Annonse- og reklamevirksomhet 
Sektorkode: 710 Private foretak med begrenset ansvar (aksjeselskaper mv.)

Også registrert i: Foretaksregisteret
Merverdiavgiftsmanntallet
NAV Aa-registeret

Legg merke til hvem som er Forretningsfører her, er det en bror eller en far? da er det ikke løye at det går ann og svindle.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #324 på: 09. Okt. 2007, 08:48 »
Det er faren.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 09. Okt. 2007, 15:08 »
Er det noken advokater her ? Tror me må få noken dyktige folk som kan gå til sak og samle all informajsonen om me skal klare og ta rotta på CW. Weiseth har vert i hardt vær før men har gang på gang rodd seg fint i land og slettet alle spor.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #326 på: 09. Okt. 2007, 16:55 »
Anbefaler folk å ha litt is i magen, vi er nå i gang med å "etterforske" saken.Jeg har flere kontakter  som har oppsøkt meg og jeg stiller meg til disposisjon...

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #327 på: 09. Okt. 2007, 17:52 »
Er det noken advokater her ? Tror me må få noken dyktige folk som kan gå til sak og samle all informajsonen om me skal klare og ta rotta på CW. Weiseth har vert i hardt vær før men har gang på gang rodd seg fint i land og slettet alle spor.
Har rettslære på skule :P 8)

siva83

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #328 på: 09. Okt. 2007, 18:40 »
Ting skjer, ta livet med ro. Jeg er på talefot med Supporterunionen og de skal se på saken. Det hjelper ikke å knerte CW, men heller roe seg litt ned. En ting er sikkert. Det er noe straffbart her, og det skal nøstes opp i litt etter litt. det er ganske stort omfang!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #329 på: 09. Okt. 2007, 18:49 »
I denne tråden tas det verbalt knekken på han i allefall! Er jo greit å komme med forslag på "egenjustis" Godt å høre at suppporterunionen tar skikkelig tak i sakene. Og igjen Godt jobbet til alle som har bidratt/bidrar.