20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fraser Forster  (Lest 54921 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fraser Forster
« Svar #225 på: 03. Mai 2011, 23:45 »
Jeg kan ta feil, men mente i alle fall å huske at U-21 hadde mulighet for overårige.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 03. Mai 2011, 23:56 »
Mtp at Stuart Pearce benyttet seg av Joe Lewis på U-21 landslaget da han spilte for Peterborough i League Two, så burde Forster sin jobb hos Norwich i fjor vært mer enn god nok når han i det store og det hele konkurrerer mot en som spiller fast i Championship + en haug med andre som ikke spiller førstelagsfotball.

Bensin på bålet overfor de mange kritikerne som mener at laga i nord-øst blir oversett av både U21-trenerne og a-laget. Syns det er mektig rart, jeg også.

Er det noen spesielle du tenker på her, Kristoffer??

Jeg føler egentlig verken vi, mackems eller boro har blitt oversett på noen måte. Carroll kom med som fortjent i fjor, og var også med på U-21 en lang periode. Taylor og Milner fikk mye tillitt hos U-21, og de to var ikke gode nok for a-landslaget heller, bortsett fra Steven Taylor som en liten periode imponerte. Da ble han også tatt med i en tropp. Mulig at Scott Parker ble noe oversett, men England har hele tiden hatt en vanvittig sentral midtbane. Joey Barton hadde fortjent en plass rent sportslig, men det er dessverre andre ting i veien mellom han og Capello. Sunderland har knapt hatt egenproduserte eller store engelske talenter siste 10 årene, eller for den saks skyld spillere som har vært gode nok for England. At Jordan Henderson fikk sin landslagsdebut i fjor høst var også helt feil, noe prestasjonen hans også viste.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 03. Mai 2011, 23:59 »
Tenker strengt tatt bare på at både Northern Echo og Evening Chronicle sine sportsredaksjoner kritiserte dette sist Capello tok ut landslaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 04. Mai 2011, 00:00 »
Mtp at Stuart Pearce benyttet seg av Joe Lewis på U-21 landslaget da han spilte for Peterborough i League Two, så burde Forster sin jobb hos Norwich i fjor vært mer enn god nok når han i det store og det hele konkurrerer mot en som spiller fast i Championship + en haug med andre som ikke spiller førstelagsfotball.

Helt enig med deg altså, som jeg nevnte svært pussig at han ikke har fått spille før overhodet! Bare Pearce kan gi en forklaring på det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 04. Mai 2011, 00:33 »
Tenker strengt tatt bare på at både Northern Echo og Evening Chronicle sine sportsredaksjoner kritiserte dette sist Capello tok ut landslaget.

Skjønner. Jeg vet ikke om jeg helt er enig. Vet det er mange som har mast på at Harper burde fått en sjanse i mange år nå, men han har aldri vært god nok i mine øyne. Barton har jeg nevnt. Nolan har gjort det bra, men jeg kan forstå at han ikke er med. Simpson var aktuell, men han har enda noen mangler så jeg kan forstå den også. Kanskje vi hadde litt "stang ut" med våre folk, men i det hele tatt greit nok.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 04. Mai 2011, 02:13 »
Jada - Harper skjønner jeg at ikke er med i diskusjonen. Barton mener jeg burde vært med, ihvertfall før det utbruddet han hadde nå for en måned siden eller no sånt. Men kan meget vel hende han rett og slett er så upopulær blant andre engelske landslagsspillere at Capello vegrer seg. Simpson - tja. Nolan kan jeg nok også dessverre skjønne - han er som vi Newcastle-fans vet svært begrenset på så mange måter at han nepper har så veldig mye å gjøre på landslaget. Poenget var vel også at navn som Bothroyd eksempelvis fikk muligheter, pluss diverse andre høyst middelmådige spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #231 på: 22. Mai 2011, 14:00 »
Jeg håper faktisk på Forster neste sesong.
Men det jeg faktisk håper på er at Harper kjenner sin tid og faktisk legger opp og begynner som keeper trener i Newcastle.
Så kan han vært med å hjelpe våre kommende keeper stjerner til å få ut max potensiale.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 22. Mai 2011, 14:21 »
http://www.nufcblog.com/2011/05/22/pardew-disappointed-with-quality-of-scottish-football/

"But Alan Pardew has come out today and said that Newcastle have watched Fraser all season long in Scotland, but have been disappointed with the standard of football up there, and Fraser will be in a whole new world when he returns to Newcastle.

The Scottish Premier League is probably equivalent to England?s League One ? if that ? which is England?s third tier."

Spørst om det hadde vore bedre å lånt han ut til Norwich denne sesongen også.

Både og slik jeg ser det. I Celtic har han spilt foran et stort hjemmepublikum med bra trøkk, og presset blir deretter. Old Firm kampene er fantastisk erfaring, og Forster har vel spilt 5-6 Old Firm denne sesongen. Ellers er nivået heller ganske tamt, men er mulig at disse storkampene mot Rangers og presset med og spille foran 50.000+ på hjemmebane kan være vel så bra.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #233 på: 22. Mai 2011, 15:39 »
Noen som veit om Fraser Forster sto for Celtic i går?
Skotske cup-finalen?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #234 på: 22. Mai 2011, 15:42 »
Forster stod i mål for Celtic i går ja
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Juma

• Gjest
« Svar #237 på: 17. Aug. 2011, 01:21 »
CELTIC will tie up Fraser Forster on a season-long loan deal from Newcastle United before tonight's Europa League signing deadline.

Celtic boss Neil Lennon has made it his priority to bring the big Englishman back since his successful loan spell at Parkhead last season.

Fraser Forster will head to Celtic for the season with the Hoops having an option to buy him for £2 million at the end of the season.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 17. Aug. 2011, 02:09 »
Han hadde nok hatt godt av å komme seg ut på lån, og det hadde vært fantastisk for han med europa liga erfaring, men håper Ashley er smart nok til og ikke godta en opsjon med i avtalen. Han hadde en dårlig pre-season, men alle andre steder han har vært ute på lån tidligere har bare gode ting og si om han, og han er fortsatt ung. For tidlig å si om han eller Krul er fremtiden.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 17. Aug. 2011, 02:18 »
Skulle likt å sett han utlånt til en bedre liga, så fremt Harper er fit og kan være andre-keeper. Da hadde man funnet ut langt mer om nivået hans.
Nei.