20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle supporterene har talt  (Lest 2828 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle supporterene har talt
« på: 31. Mai 2005, 16:01 »
Her kan dere få resultatet av hva Newcastle supporterene mener om salg/kjøp, Souness og styret for å nevne noe. Dette er en spørreundersøkelse som The Journal har hatt de siste ukene.

Link
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #1 på: 31. Mai 2005, 16:13 »
Var mange som ville ha Babayaro vekk så jeg.

Shay Given var selvsagt yndlingen :P

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2 på: 31. Mai 2005, 16:20 »
Spennende lesning. Ikke så mye overraskende å legge merke til egentlig, bortsett fra at fire ganger så mange ønsker å se Smith i stedenfor Emre i Newcastle-drakta.

Sitat
6. Of the following players who would you most like to see at Newcastle next season?   
Michael Owen...55%
Nolberto Solano...22%
Emre Belozoglu...4%
Alan Smith...18%
Scott Parker...17%
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Mai 2005, 16:28 »
Sitat fra: "Nordin"
Spennende lesning. Ikke så mye overraskende å legge merke til egentlig, bortsett fra at fire ganger så mange ønsker å se Smith i stedenfor Emre i Newcastle-drakta.

Sitat
6. Of the following players who would you most like to see at Newcastle next season?   
Michael Owen...55%
Nolberto Solano...22%
Emre Belozoglu...4%
Alan Smith...18%
Scott Parker...17%

Ja men det tror jeg kommer av nasjonaliteten. De er vel heller ikke spesielt opptatt av italiensk fotball. Jeg foretrekker ihvertfall Emre framfor Smith.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

DanMan

• Gjest
« Svar #4 på: 02. Juni 2005, 12:12 »
Gremmes over at i det hele tatt noen avvåre medfans ønsker Smith til klubben. Han er på ingen måte god nok! Er skuffet over at såpass mange vil ha bort Babayaro, også, men dette er individuelle meninger alle skal få lov til å ha.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 02. Juni 2005, 12:29 »
Sitat fra: "DanMan"
Gremmes over at i det hele tatt noen avvåre medfans ønsker Smith til klubben. Han er på ingen måte god nok! Er skuffet over at såpass mange vil ha bort Babayaro, også, men dette er individuelle meninger alle skal få lov til å ha.

Når det gjelder Babayaro, så får nok Alan Oliver ta skylden for det. Alan Oliver ble furten siden Babayaro ikke møtte opp til et avtalt intervju. Babayaro sa heller ikke ifra at han ikke kom.

Etter dette har Oliver mer eller mindre slengt dritt om Babayaro hver eneste uke. At media har makt vises ut i fra denne undersøkelsen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 02. Juni 2005, 13:55 »
Så at der var svært mange som ville ha vekk Kluivert og Butt, de to minst populære spillerne i Newcastle denne sesongen. Selv ikke Andy O'Brien er like uønska.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 02. Juni 2005, 15:26 »
Jeg ble mest overrasket over at det var såpass få som mente Shearer gjorde rett i å fortsette, og at det er såpass tett mellom dem som mener han bør gi fra seg kapteinsbindet, og de som mener han fortsatt bør være kaptein.

Forøvrig er jeg også noe skuffet over at ikke flere har innsett at Greame Souness er noe av det verste som kunne skjedd denne klubben. De tallene der holder ikke for å overtale tjukken til å sparke sin gode venn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Juni 2005, 17:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg ble mest overrasket over at det var såpass få som mente Shearer gjorde rett i å fortsette, og at det er såpass tett mellom dem som mener han bør gi fra seg kapteinsbindet, og de som mener han fortsatt bør være kaptein.

Forøvrig er jeg også noe skuffet over at ikke flere har innsett at Greame Souness er noe av det verste som kunne skjedd denne klubben. De tallene der holder ikke for å overtale tjukken til å sparke sin gode venn.

I Newcastle har man for vane å gi managerene lenger tid enn noen måneder. Heldigvis holder vi ikke på som de gjør i Spania og Tyrkia.