20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen  (Lest 39301 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Reise til Newcastle kamp i 2005/2006 sesongen
« Svar #45 på: 19. Juni 2005, 12:47 »
eg e rimelig ny her på dette forumet, men dette e heilt klart en go ide... kanskje de kan tenkast at managerene på sida kan prøve å få kontakt menoken på SJP og mulignes ordne ei omvisning? kanskje til og med et møte me noken av spillarane ( shearer, dyer, given....) dette kan kanskje la seg ordne viss man fortelle om kor stor framgang sida har osv... muligens man må stifte en ny supporterklubb for å få ordna dette, men alt lar seg ordne..

De beste for alle dei fleste hadde vel vore om vi hadde reist over fredagskveld me fly, kamp lørdag og heim igjen søndag... sånn at de ikkje går ut over skule for dei som går der (fjortissane) og jobb for dei som har de (gamlingane) dei som studera (dei fattige) kan vel uansett ta fri fra studier en mandag og fredag så dei ekje de so nøye for.. (for the record so passa eg inn i dei to sistnevnte kategoriane)

på en fellestur ville eg ha satsa på heimekamp for at dei som ikkje har sett newcastle i PL, ska få opplevelsen av å vere på SJP.. eg ville òg ha satsa på en tur enten før de blir drittkaldt, eller etter de har vært drittkaldt.. dvs før november eller etter påske.. mot dei beste laga e de fullt på SJP; kunne vært artigt å vere der da men kanskje vanskelig viss vi blir mange.. mot dei dårlige laga kunne de vore enklare å få plass til mange, men kanskje ikkje like morsomt spillemessig... kunne tenkt meg å sett Magpies mot middelmådige lag som feks. bolton, city, fulham, spurs, charlton, boro, villa, everton.... Kunne vore artigt å sett solano elle speed elle lualua i action sjøl om dei spilla mot oss...

Men dette e heilt klart noke eg e me på... eg drite meir elle mindre i eksamenstid, så lennge eg ikkje ska ha eksamen samme dagen, og klara nok å få meg fri fra jobb og dame ei helg... eg har lova meg sjøl å reise over to tre ganga denne sesongen siden eg ikkje har vore i england enda... Så eg e me!!  :D
ieron Dyer

Noreng

• Gjest
« Svar #46 på: 24. Juni 2005, 18:32 »
Nå som Terminen har kommet opp, kan vi kanskje prøve og finne en kamp?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 24. Juni 2005, 21:05 »
Jeg har allerede seriøse planer om å komme meg på Newcastle-Sunderland. Andre som sitter med liknende tanker?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #48 på: 24. Juni 2005, 21:23 »
Sitat fra: "Joakim"
Jeg har allerede seriøse planer om å komme meg på Newcastle-Sunderland. Andre som sitter med liknende tanker?

Det skal jeg love deg. Satser på at dette kan bli fellestur om det lar seg ordne. Hva sier flertallet?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #49 på: 24. Juni 2005, 23:00 »
Da blir'e liv...rai...rai!

Newcastle - Sunderland ville vært et glimrende alternativ. Jeg tror vi kan ta seks poeng på en kamp mot Sunderland!
Toon, Toon,
Black and white army

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #50 på: 24. Juni 2005, 23:33 »
count me in!
ieron Dyer

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #51 på: 25. Juni 2005, 16:06 »
Sitat fra: "Torjus"
Europas største kjøpesenter er faktisk der og jeg skal love dere at det er stort. Jeg var der i fire timer og bare gikk og så meg rundt. Var kanskje i 1/8 del av hele senteret.

Mitt første innlegg!!!! Ønsk meg velkommen!!!! :lol:  :lol:  :wink:

Velkommen. Jeg har vært på det samme kjøpesenteret. Det er bare helt enormt. Jeg hadde vært på en butikk, og dagen etter skulle jeg til den samme butikken. Det var kveld, og jeg gikk og jeg gikk. Etter 45 min fant jeg butikken, og så på åpnigstidene. "Søren!!!" tenkte jeg. "Butikken stengte for 10 min siden :shock:  :lol: ". Da gikk jeg den lange veien tilbake til utgangen etter en del omveier.

Men det var bare morsomt, hehe :P  :D

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 25. Juni 2005, 20:36 »
Metro Centre er digert, har eget tivoli der inne :D
Er faen så stort, å det er digg å være der....er ikke så ille det kjøpesenteret på Eldon Square heller :)

Bjørn - "lokalkjent"
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

plebbster

• Gjest
« Svar #53 på: 26. Juni 2005, 12:30 »
Sitat fra: "Nordin"

Det skal jeg love deg. Satser på at dette kan bli fellestur om det lar seg ordne. Hva sier flertallet?

Kanskje. Skal til glasgow og se Skottland-Hviterussland, så kanskje jeg har brukt opp kvoten min på utendlandskamper der hvis jeg skal få det betalt av pappa og mamma.

djmattis

• Gjest
« Svar #54 på: 05. Juli 2005, 00:33 »
Når spille Sunderland kampen??

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #55 på: 26. Juli 2005, 13:29 »
Sitat fra: "djmattis"
Når spille Sunderland kampen??

23. Oktober braker det løs. Jeg må si jeg er mektig imponert av hele Newutd.com crewet som har klart å fått igang noe som dette. All ære til alle dere!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #56 på: 26. Juli 2005, 15:06 »
Da er de 2 første billettene til NewUtd.com solgt...Gleder meg!

Noreng

• Gjest
« Svar #57 på: 27. Juli 2005, 18:18 »
Sitat fra: "Nordin"

IM IN!

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #58 på: 27. Juli 2005, 20:03 »
Med jeg også.. må bare ordne noen kroner før jeg legger inn en bestilling.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 27. Juli 2005, 22:00 »
Bare skriv hvilken kan du / dere vil se så er det stor sansynlighet for at jeg er der, har jo sesong-kort som sagt...

:D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!