20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mourinho ferdig i Chelsea!  (Lest 5955 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Mourinho ferdig i Chelsea!
« Svar #15 på: 21. Sep. 2007, 16:28 »
Glenn Roeder. MÅ bli Glenn Roeder.
Husker Souness ble vurdert som et av alternativene til Mourinho tilbake da. Det hadde sannelig gjort seg med Souness sammen med alle stjernene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Sep. 2007, 16:38 »
Hehe. Souness sammen Abramovic? Tja... Det ville nok blitt noen konflikter, samtidig som Souey hadde frotset i et så stort transferbudsjett. Han kunne kjøpt inn tusen Albert Luque og et par tre tusen Boumsong.

Roeder ville kastet Drogba på tribunen og latt ham sitte der i skam, og brukt ham bare i CL, fordi det har ikke så stor betydning for Roeder. Der er det lite imponerende trettendeplasser i ligaen med rekordlav poengsum som betyr noe.
Tror nok helst Abramovic bør ta jobben selv. Da slipper han mas fra manageren om laguttak og spillere som er i form og ikke.

Men vi kan jo håpe at han gjør som Rosenborg og ansetter to assistenter på rad, etterfulgt av en avløser og nok en assistent. Steve Clarke som manager for Chelsea, frem til hans nye assistent kan ta over jobben, før Høgmo kommer inn og blir sittende i et halvår før han må ha permisjon, og assistenten hans overtar.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Sep. 2007, 16:45 »
Hadde Roman vært virkelig tøff hadde han smellt til med Kong Sollied!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Sep. 2007, 17:02 »
Men det hadde blitt bråk. Trond er sin egen herre, og liker å gjøre ting på sin måte. Han fikk ikke veldig god hjelp til det i Olympiakos akkurat.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Sep. 2007, 17:06 »
Alt den mannen tar i blir til gull,

Prøv å si det til en Milaneser, og han vil enten flire høyt når han tenker på Capello`s Milan-perioder, eller slå deg ned, avhengig av hvilket lag han/hun holder med...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Sep. 2007, 17:07 »
Men det hadde blitt bråk. Trond er sin egen herre, og liker å gjøre ting på sin måte. Han fikk ikke veldig god hjelp til det i Olympiakos akkurat.

Føler egentlig at Mourinho og Sollied har veldig mange likhetstrekk, jeg!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Sep. 2007, 17:50 »
Hvis Chelsea vill ha gull burde de velge Capello, hvis de vil vinne med stil som Real bør de ta en annen.

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Sep. 2007, 18:03 »
Hvis Chelsea vill ha gull burde de velge Capello, hvis de vil vinne med stil som Real bør de ta en annen.

Mener du Capello ikke har stil?
I beg to differ, selv om jeg ikke er hans største fan...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Sep. 2007, 18:08 »
Lagene han leder har vel ikke spilt veldig angripene. Var vel også derfor han ikke fortsatt er trener i Real fordi de ikke likte spillestilen.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #24 på: 22. Sep. 2007, 17:09 »
Vell.Capello er da en meget god trener .Å Real Madrid er kjent for å sparke trenere like mye som vi spiser frokost,En fis i feil rettning å trenern blir sparka der!.forferdelig lederskap hos Real.Se på merittene til Capello!.Han er jo en levende legende med en fantastisk cv.Jeg tror Capello hadde vært den rette mannen for Chelski

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 22. Sep. 2007, 18:26 »
Capello er utvilsomt den rette mannen for den klubben som "bare" vil vinne, men Real Madrid vil både underholde og samtidige vinne. Det ble for mye forlangt av en kynisk resultat-orientert trener, og til sjuende og sist så var det nok det riktige å fjerne Capello i Real. Don Fabio gjorde grovarbeidet med å bygge et nytt slagkraftig lag, og roet ned Madridistaene til en viss grad med et nytt trofe, men Capello var neppe den rette langsiktige løsningen for Los Merengues. Spørsmålet er bare om Real har funnet den rette mannen til å overta etter Capello. "So far so good" i ligaen, men Schuster og co kommer utvilsomt ned på jorda igjen i løpet av en lang sesong, og det er da Schuster skal få vise at han er stor nok til verdens kanskje mest krevende jobb i dagens fotballverden.

Hvis mangelen på kreativitet og "maskinfotball" var blant grunnene til at Mourinho ble fjernet så er neppe Capello den rette mannen for Chelsea.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Sep. 2007, 22:00 »
Vell.Capello er da en meget god trener .Å Real Madrid er kjent for å sparke trenere like mye som vi spiser frokost,En fis i feil rettning å trenern blir sparka der!.forferdelig lederskap hos Real.Se på merittene til Capello!.Han er jo en levende legende med en fantastisk cv.Jeg tror Capello hadde vært den rette mannen for Chelski

Jeg har da ikke sagt at Capello er noen dårlig trener. Hans resultater snakker for seg selv. Men Real vil vinne med å ligaen med å spille attraktiv fotball og med den holdningen er ikke Capello riktig mann for dem. Jeg tror også at han ville ha gjort stor suksses i Chelsea hvis Roman hadde ansatt han.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #27 på: 23. Sep. 2007, 10:26 »

Jeg har da ikke sagt at Capello er noen dårlig trener. Hans resultater snakker for seg selv. Men Real vil vinne med å ligaen med å spille attraktiv fotball og med den holdningen er ikke Capello riktig mann for dem. Jeg tror også at han ville ha gjort stor suksses i Chelsea hvis Roman hadde ansatt han.

Jeg sa heller ikke at du hadde sagt at han var en dårlig trener heller..Jeg bare pointerte min personlige mening om Capello som trener.Jeg tviler på at det har noe med åssen trenerne har som spillestil i Real når man ser hvor mange som blir sparka så skal det ikke mye down perioden der før det er på hodet å ræva ut!.Uansett åssen spillestil trenerne har.Virker som uansett trener eller spillestil så henger man utrolig fort i en tynn tråd der

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 23. Sep. 2007, 10:43 »
Riktig at det ikke skal mye til for å bli sparket i Madrid, men Capello fikk sparken fordi styret ikke syntes de spilte attraktivt nok. Da har spillestilen til trener noe å gjøre med sparking å gjøre.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 23. Sep. 2007, 12:35 »
Riktig at det ikke skal mye til for å bli sparket i Madrid, men Capello fikk sparken fordi styret ikke syntes de spilte attraktivt nok. Da har spillestilen til trener noe å gjøre med sparking å gjøre.

Jepp, helt riktig!