20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tippeligaen vs Premier League  (Lest 7249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Sv: Tippeligaen vs Premier League
« Svar #15 på: 19. Sep. 2007, 16:49 »
Du er ikke medgangssupporter, men setter det laget som gjør det bra fremfor det som gjør det dårlig? og slik omrokkerer du til enhver tid?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Sep. 2007, 16:58 »
Det er jo ikke sånn at jeg ikke støtter det ene laget når jeg støtter det andre. Det handler bare om hva jeg prioriterer av TV-sendt Rosenborg-kamp eller ikke TV-sendt Newcastle-kamp. Poenget er at jeg ikke har sjans til å velge ut det ene laget fremfor det andre. Jetg kan ikke sette Newcastle eller Rosenborg på en klar førsteplass. Jeg klarer ikke skille mellom hvem jeg har sterkest følelser for av RBK eller Newcastle. Derfor blir det litt sånn at det er litt lettere å følge med det ene laget hvis det andre ikke gjør det fullt så bra, uten at jeg på noen som helst måte dropper det andre laget. Men akkurat nå er terskelen for å dra på pub for å se TV2 sport sende bortekamper for RBK litt høyere enn den er for å se hvilken som helst kamp med Newcastle.

Ja, det blir på den måten omrokkeringer hele tiden. Det er fordi jeg ikke kan si at jeg føler sterkere for Newcastle enn Rosenborg, eller omvendt. Er det et problem? Er det ikke mulig å ha to sidestilte favorittlag, når de to er et hav unna hverandre, både geografisk og sportslig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 19. Sep. 2007, 17:07 »
Det hele er jo veldig enkelt å forstå, om man ikke prøver å ikke forstå!
Man velger selvfølgelig den kampen som er mest spennende å se på forhånd. For min del er Glimt og Newcastle sidestilt, men jeg vraker da lett enn Newcastle-kamp dersom Glimt skal ydmyke TIL i kvalikken i høst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Sep. 2007, 17:14 »
Eller du vraker gladelig en helt ordinær bortekamp for Glimt, mot FA-cupfinale for Newcastle i mai neste år.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19. Sep. 2007, 17:15 »
Riktig! En bankers borteseier mot Brann er ikke vits å se istedet for en slik kamp! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #20 på: 20. Sep. 2007, 11:10 »
Jeg setter ikke Vålerenga forann Newcastle å ikke Newcastle forann Vålerenga.Begge laga er likestilt hos meg selvom Vålerenga ligger mere i familien da alle i familien har Vålerenga i sjela å det har det alltid vært i generasjoner mens jeg er den eneste Newcastle supportern..lol.Det ville vært umulig å måtte velge for meg :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Sep. 2007, 16:05 »
Jeg heier mer på Start enn Newcastle. Ekstra spennende nå som vi kjemper mot nedrykk. Ikke no medgangsgreier her i gården nei!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Sep. 2007, 16:13 »
Setter Newcastle langt foran Stabæk. Selv om det er morsomt og se på når Veigar, Nannskog, Alanzinho og Somen herjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Sep. 2007, 23:06 »
Jeg heier mer på Start enn Newcastle. Ekstra spennende nå som vi kjemper mot nedrykk. Ikke no medgangsgreier her i gården nei!

Det jeg mener. Jeg sidestiller Glimt og Newcastle, men er da viktigere å få med seg avgjørende kamper i nedrykkstriden enn vanlige ligakamper for Newcastle just nu!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20. Sep. 2007, 23:22 »
slike kamper går jo aldri samtidig da... har aldri måttet velge og håper jeg aldri trenger!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Sep. 2007, 23:24 »
Siden PL har åpnet husker jeg minst 2 ganger jeg har måttet velge mellom lagene!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 21. Sep. 2007, 00:00 »
hehe, jøss, 2 ganger de siste 15 årene! det er et hardt liv vi lever

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 21. Sep. 2007, 00:01 »
Tenkte siden PL starta i år selvfølgelig!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 21. Sep. 2007, 16:31 »
Jeg har ikke vært utsatt for dette problemet i år, etter det jeg kan erindre. Men jeg husker at jeg måtte dra fra den fantastiske Sunderland-kampen på stillingen 2-1, for å rekke avspark på Lerkendal. Og før starten av fjorårssesongen prioriterte jeg treningskamp mot Villareal fremfor RBK mot Vålerengen (og den kampen gikk på Lerkendal, mens RBK kjempet om gull). Det er bare to av mange eksempler på hvordan jeg har prioritert den ene og den andre veien.
Jeg husker også at jeg prioriterte Lerkendal fremfor sesongavslutning mot Chelsea i 2006, selv om kampene ikke gikk helt samtidig.

Jeg har prioritert den ene og den andre veien mange ganger de ti årene jeg har vært Newcastle-supporter, og kanskje spesielt de fire årene siden jeg første gang satte min fot på King's Cross i Trondheim.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #29 på: 08. Des. 2007, 23:51 »
Hjertet mitt ligger i Newcastle uten tvil. Norsk fotball er en skandale.
Hadde de beste premier league spillerne spilt mot de beste tippeliga spillerne hadde det blitt 8-0
Newcastle United We Stand