20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

MÃ¥nedens spiller - August

Charles N'Zogbia
David Rozehnal
Steven Taylor
Obafemi Martins
James Milner

Skrevet av Emne: Newutds månedens spiller - August  (Lest 3727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newutds månedens spiller - August
« Svar #15 på: 07. Sep. 2007, 20:43 »
Det ble Rozenhal for meg. Vi ante svært lite om hva denne karen sto for før han kom hit, men han har vært bunnsolid i midtforsvaret i starten av denne sesongen, og har knapt nok gjort en eneste feil. Det er sjelden vare i Newcastle.

N'Zogbia har imponert på venstrebacken. Men vi visste alle hva han står for, og hvor god han kan være. Og det er først og fremst offensivt N'Zogbia har imponert. Selv om han ikke har gjort seg bort defensivt heller. Men vi visste godt at N'Zogbia bare trengte tillitt for å blomstre igjen, så det er ingen bombe sånn sett. Derfor velger jeg overraskelsen Rozenhal.

Forøvrig synes jeg Steve Harper burde fått en plass på denne lista, foran Taylor eller Milner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 07. Sep. 2007, 22:20 »
Når jeg gir min stemme, blåser jeg i arbeidsforholdene til de enkelte - jeg stemmer kun etter hvordan de har spilt. Jeg driter i om Rozehnal er ny og at N'Zogbia var på vei ut i kulden.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. Sep. 2007, 10:14 »
N'Zogbia. . Han har blekledd en ny posisjon og gjort dette meget bra. . 2 flotte mål på venstre back og mange offensive løp sier sitt. . Forsetter Rozehnal med sitt solide stopperspill får han heller min stemme neste måned!
« Siste redigering: 08. Sep. 2007, 12:45 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Sep. 2007, 22:57 »
Klart N`Zogbia.. til tross for venstre back plassen hans, har han vært bunnsolid offensivt og defensivt..
Newcastle United We Stand