20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53654 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #270 på: 07. Aug. 2009, 22:39 »
Noen som vet hvor mye vi fikk for ham? må jo begynne å nærme oss 20millioner£ på disse tre spillerne vi har solgt nå...... Lykke til videre Beye. På en måte godt han gikk nå så vi får ryddet mest opp i stallen slik at vi ikke lar så mange spille og så blir de plutselig stolt og vi må begynne å "sette" laget på nytt igjen....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #271 på: 07. Aug. 2009, 22:54 »
Er vel oppe i 19-20 mill nå ja. 8 for Bassong + 9 for Martins = 17. Rundt 2 for Beye.
Men det meste av dette går vel til driftskostnader med de lønningene vi har.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #272 på: 07. Aug. 2009, 23:01 »
Denne er hard å takle, selv om Beye også ettehvert sutra litt mye. Dog var han i det minste veldig respektfull overfor fansen gjennom det hele. Hadde bare Shearer blitt ansatt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #273 på: 07. Aug. 2009, 23:10 »
Det kom som forventet, men hadde et lite håp om at Beye skulle bli igjen og kjempe om opprykk.
Får ønske han lykke til i Villa.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #274 på: 08. Aug. 2009, 00:03 »
Hehehehe.....Ser det er mange som reagert på at jeg sa: Få bort dritten og senke de astronomiske lønningene!!.

Så at jeg kaller dem dritten, er ikke for jeg ikke bryr meg om dem eller hva de har gjort...heller at jeg håper noe gjort i denne klubben. Og da kan vi begynde med å selge unda spiller som vil bort, spillere om har skyhøye lønninger, spillere som surter osv etcetc!!!

Jeg må si jeg fikk en liten klump i halsen når jeg så Beye i den nye trøya på bildet på tv2sport og vet at han drar. Han var faktisk min favorittspiller forrige sesong. En spiller som gikk inn i krigen og viste vei, desverre ble han skadet....han også.....!! :-\

david - bare frustrert....

(by the way...jeg skal på NIH ved Sognsvann denne høsten og visst noen spiller på en klubb i det området. 2 eller 3 divisjon. skal bo ved besserud...)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #275 på: 08. Aug. 2009, 00:24 »
Syntes det også er litt trist med Beye for fram til nedrykket oppførte han seg eksemplarisk. Men han har også sutret, begynner å dra på årene, har høy lønn og var mye skadet siste sesong. Derfor er det ingen for meg ingen katastrofe at han drar. Det som er verre er at det ikke akkurat virker som vi kommer til å erstatte han eller Bassong. Vi har en fryktelig liten tropp og med alle skadene vi er vant til kan det bli stygt når vi også skal spille flere kamper denne sesongen enn da vi var i PL.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #276 på: 08. Aug. 2009, 08:40 »
Enda mer "plass" for unggutta å vise seg frem, og ennå mindre lønnsutgifter. Jeg synes vel Beye har værten av våre 3 beste de siste 2-3 sesongene så sånn sett er det leit. Men OK. Mannen ville tydeligvis bort. Og borte er han.
Lykke til videre Beye.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #277 på: 08. Aug. 2009, 08:47 »
Beye er vell ikke en av de som hadde astronomiske lønninger? Hans lønning var vell helt ok sånn sett i forhold til nivået? Det finnes vell andre spillere vi heller skulle fått temmet.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Peter

• Gjest
« Svar #278 på: 08. Aug. 2009, 11:52 »
Beye er vell ikke en av de som hadde astronomiske lønninger? Hans lønning var vell helt ok sånn sett i forhold til nivået? Det finnes vell andre spillere vi heller skulle fått temmet.

Det var vel en 40-50 tusen i uka vil jeg tippe.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #279 på: 08. Aug. 2009, 13:26 »
Synes det er synd at Beye forlater oss, han kunne nok ha hjulpet oss opp igjen.

Er redd for at vi skal slippe til for mange unggutter på en gang, ettersom at mange av disse er urutinerte og vil gjøre mange feil som kan koste oss dyrt.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #280 på: 08. Aug. 2009, 13:48 »

Beye hadde nok mye mer enn det dessverre

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #281 på: 08. Aug. 2009, 15:37 »

Beye hadde nok mye mer enn det dessverre
Peter snakker vel sikkert om pund... Etter hva jeg har lest lå han på rundt 35.000 i uka.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #282 på: 08. Aug. 2009, 15:56 »
Var det slik at Beye leverte inn såkalt transfer request? Eller er det bare rykter?

Har ikke noe til overs for slike spillere!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #283 på: 08. Aug. 2009, 16:17 »
Han gjorde vel det, men det var pga. alt rotet i klubben, og jeg skjønner han egentlig veldig godt.
For det første er han for god for CCC, og er på tampen av karrieren sin, og ikke minst så er det nok ikke mye moro å spille for en klubb hvor absolutt ALT er usikkert.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #284 på: 08. Aug. 2009, 16:33 »
Han som spiller må jo ta sin del av skylden for nedrykket. Synes det er så altfor lett å skylde på alle andre når ting ikke fungerer.

Mange av disse spillerne tjener mer i uka enn hva brorparten av den norske befolkningen gjør på et år. Uansett om Ashley er stokk dum og ikke kan lede en klubb så får Beye (og de andre stjernene) lønna inn på konto. Mestparten av den lønna er finansiert av "oss" supportere igjennom dyre kampbilletter og enda dyerer supportereffekter, osv. Da synes jeg det er et minimum og kunne forlange at de kan holde seg for gode til å levere inn en transfer request.

Helt greit at noen forlater NUFC, det visste vi kom til å skje. Men de kan gjøre det på en ordentlig måte. Ved å levere inn en transfer request blir klubbene i mange tilfeller omtrent tvunget til å selge spilleren under takst. Jeg synes det er forkastlig rett og slett.

Spillerne har for mye makt i dagens fotball. De ruinerer klubbene med sine vanvittige lønninger, og butter det litt imot så er det tydligvis kort vei til transfer requesten.