20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53593 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #240 på: 03. Aug. 2009, 13:43 »
There are reports of a bust-up between Newcastle United teammates Alan Smith and Habib Beye.
The Sunday Express says Beye put in a written transfer request after he was involved in a dressing room bust-up with Alan Smith after the 6-1 defeat at Leyton Orient.

Noen som vet om det er noe i disse ryktene?
Har ikke funnet det andre plasser enn det som dere leser her.
Jeg ville gjerne beholdt Beye, men tror nok han forsvinner.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #241 på: 03. Aug. 2009, 14:50 »
Skulle mer enn gjerne beholdt Beye, men jeg blir ikke direkte overrasket om han drar. Men skuffet, ja, det blir jeg. Beye er verdt hver eneste krone han har i lønn. Og vel så det.

Dessuten, hvis Beye går MÅ han erstattes. Hughton har fått beskjed av de høye herrer om at INGEN spillere kommer inn. Det er bare folk som går ut. Og da de beste av de beste spillerne. Men Joey Barton. Nei han får være igjen. For han lager bråk og gir oss et dårlig rykte. Han vil ingen ha. Derfor får han bli.

Oba Martins scorer mål og forlanger kvalitet. Han selger vi.
Habib Beye er en glimrende høyreback og midtstopperreserve. Han selger vi.

HURRA!

Dette lukter League 1.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 06. Aug. 2009, 19:55 »
Og da har Hull fått godkjent et bud på Beye i følge SSN.

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 06. Aug. 2009, 20:26 »
Ja synd, men han sier jo selv han må gå for karrieren hans sin skyld..
Det hjelper jo uten tvil på lønnsbudsjettet vårt da, bare synd spillere som Smith,Duff,Barton og SPESIELT Geremi går de har gigant lønninger.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #244 på: 06. Aug. 2009, 20:54 »
Så lenge som Newcastle har jaktet på en høyre back og nå selger de den eneste gode de har hatt på lenge. Dette ser ikke bra ut idet hele tatt. Ikke har vi spisser heler.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #245 på: 06. Aug. 2009, 21:14 »
Skulle gjerne beholdt Beye. Uten tvil vår beste back f/spiller. Men at han går til en møkka klubb som Hull har jeg faktisk vanskligheter med å forstå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 06. Aug. 2009, 21:18 »
Habib Beye er den suverent beste høyrebacken Newcastle har hatt i min tid som supporter. Det føler jeg meg helt sikker på. Å sammenligne han med Carr er en fornærmelse. Barton var god på sitt beste, men jeg kan ikke huske at han var i nærheten av Beyes nivå. Kanskje offensivt, men neppe defensivt.

Og ja, jeg har bevisst unngått å nevne Geremi, O'Brien og Griffin. Og det er helt sikkert noen andre tullinger jeg har glemt av. Uten at de har noe å stille opp med.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 06. Aug. 2009, 21:19 »
Skulle mer enn gjerne beholdt Beye, men jeg blir ikke direkte overrasket om han drar. Men skuffet, ja, det blir jeg. Beye er verdt hver eneste krone han har i lønn. Og vel så det.

Dessuten, hvis Beye går MÅ han erstattes. Hughton har fått beskjed av de høye herrer om at INGEN spillere kommer inn. Det er bare folk som går ut. Og da de beste av de beste spillerne. Men Joey Barton. Nei han får være igjen. For han lager bråk og gir oss et dårlig rykte. Han vil ingen ha. Derfor får han bli.

Oba Martins scorer mål og forlanger kvalitet. Han selger vi.
Habib Beye er en glimrende høyreback og midtstopperreserve. Han selger vi.

HURRA!

Dette lukter League 1.

Ja det er mitt tabelltips som eg har sagt før 8). Men no skulle vi forenast i positive wiiiiibes duuuude!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 06. Aug. 2009, 21:20 »
Habib Beye er den suverent beste høyrebacken Newcastle har hatt i min tid som supporter. Det føler jeg meg helt sikker på. Å sammenligne han med Carr er en fornærmelse. Barton var god på sitt beste, men jeg kan ikke huske at han var i nærheten av Beyes nivå. Kanskje offensivt, men neppe defensivt.

Og ja, jeg har bevisst unngått å nevne Geremi, O'Brien og Griffin. Og det er helt sikkert noen andre tullinger jeg har glemt av. Uten at de har noe å stille opp med.

Føler det er å ta i. Han var vel strengt tatt så god som du seier kun den første sesongen...

Peter

• Gjest
« Svar #249 på: 06. Aug. 2009, 21:21 »
Skulle gjerne beholdt Beye. Uten tvil vår beste back f/spiller. Men at han går til en møkka klubb som Hull har jeg faktisk vanskligheter med å forstå.

Hull er da faen meg ingen møkka klubb. Det er Newcastle som er det.Jeg tror han gjorde det eneste riktige her. Hadde han blitt 1-2 år til hadde han vært en olding i en League One klubb som ingen ville ha.

Hva med Hull mener du er "møkka"? Byen er riktig nok møkkete og Englands styggeste by, men det har da ingen ting med klubben å gjøre. :P

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #250 på: 06. Aug. 2009, 21:31 »
At det er en klubb som spiller drittfotball. Å ja jeg forsvarer ikke Newcastle , men ærlig talt HULL? Et lag som kommer til å slite vil jeg tro neste år i PL om de ikke rykker ned. Jeg forstår han vil ut av Newcastle men aldri til Hull.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 06. Aug. 2009, 21:39 »
Hull er i PL, og kan se fremover.
Vi er i Championship, og i fritt fall.
Alan Shearer er aldri blitt ansatt som manager, og ingen vet hva som foregår.

Hadde Alan Shearer blitt ansatt for noen dager siden, så hadde vi hatt et langt bedre lag enn nå, og Beye hadde ropt ut sin kjærlighet til klubben. Bassong kunne nok fort også ha blitt værende. Så enkelt hadde det vært. Og nettopp derfor forlater Beye oss til fordel for Hull.

Peter

• Gjest
« Svar #252 på: 06. Aug. 2009, 21:45 »
At det er en klubb som spiller drittfotball. Å ja jeg forsvarer ikke Newcastle , men ærlig talt HULL? Et lag som kommer til å slite vil jeg tro neste år i PL om de ikke rykker ned. Jeg forstår han vil ut av Newcastle men aldri til Hull.

De spilte ikke drittfotball da de slo Arsenal, Tottenham.....Newcastle. Hull har forsterket laget sitt i sommer og jeg tror aldeles ikke de kommer til å rykke ned. Smart valg av Beye. Han kan komme til å bli en nøkkelspiller for et lag som på sikt ønsker å etablere seg i Premier League.

Kjartan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #253 på: 06. Aug. 2009, 22:16 »

De spilte ikke drittfotball da de slo Arsenal, Tottenham.....Newcastle. Hull har forsterket laget sitt i sommer og jeg tror aldeles ikke de kommer til å rykke ned. Smart valg av Beye. Han kan komme til å bli en nøkkelspiller for et lag som på sikt ønsker å etablere seg i Premier League.

Jeg har absolutt ingen tro på Hull, tror de rykker rett ned. Hvilke forsterkninger er det snakk om? Steven Mouyokolo og Olofinjana er vel så som så? Dårlig valg av Beye tror JEG.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 06. Aug. 2009, 22:49 »
Beye skyver bare probleme fremover. Nå får han spille i PL, før Hull rykker ned i CCC og blir der, i stedet for å spille opp Newcastle til noe stort i PL igjen, under Shearer ;)