20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix  (Lest 33335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Wigan 1. september. Canal+ Mix
« Svar #15 på: 30. Aug. 2007, 23:30 »
Cacapa spilte en halvtime mot Boro og hva var det, fem minutter mot Villa, pluss 90 minutter mot Barnsley, som ikke akkurat er noen stor opprykks-kandidat å snakke om.
Ja, han så bunnsolid ut mot Boro, jeg aner ikke hvordan han spilte mot Barnsley, da jeg bare har sett bilder av scoringene våre og en og annen fattig Barnsley-sjanse.

Nei, Taylor har ikke vært superb så langt denne sesongen, men han har på langt nær vært noe dårlig heller. Jeg ser ingen grunn til at Taylor ikke skal få fortsette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 30. Aug. 2007, 23:33 »
Owen, Zog og Cacapa ble fremhevet som gårdagens store spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 30. Aug. 2007, 23:39 »
Ja, det har jeg skjønt. Men jeg vil ikke legge altfor mye vekt på en ligacupkamp mot et bunnlag i Wankership.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 30. Aug. 2007, 23:43 »
Owen, Zog og Cacapa ble fremhevet som gårdagens store spillere.

Savner Enrique i det selskapet der...

Uansett ser jeg ikke bort ifra at gårsdagens kamp kan ha hatt innvirkning på hvem som spiller og ikke mot Wigan.

Cacapa kan fort starte, dersom Taylor blir satt på høyrebacken, noe jeg tror er høyst sannsynlig. Om Beye blir Newcastle spiller i morgen så ligner det ikke helt Big Sam å "kaste ham til ulvene" allerede på Lørdag. Da heller Faye, ettersom han tross alt har erfaring fra PL. Vil også gjerne se N'Zogbia på midtbanen, men det spørs om ikke han må finne seg i å ta seg av venstrebacken også i helgen, litt avhengig av hvordan Enrique gjorde det igår(?)

Skulle gjerne sett at Martins og Owen hadde fått muligheten til å finne tonen sammen på topp, selv om jeg innrømmer at jeg er litt usikker på hvordan det skal skje...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 30. Aug. 2007, 23:48 »
Spissplassene er det vanskeligste spør du meg. Jeg vil gjerne se Viduka, Owen og Martins alle spille. Samtidig er jeg stor fan av Smith og tror vi ville fått mest glede av han som spiss. Men han stiller vel litt svakere enn hva de tre overnevnte gjør angående rene målscorerevner. Dermed blir det et pokkers styr å bestemme seg.
Selv er nok Owen den spissen jeg er svakest for. Eneste måten han kan komme seg helt i toppform på, er gjennom kamper. Syns han skal få fortsette der han slapp mot Barnsley jeg.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 31. Aug. 2007, 00:03 »
Jeg tror vi starter slik:

Given
Taylor Roz Cacapa Zog
   Geremi Butt Smith
   Milner Viduka Martins

Skal forøvrig over på kampen. Reiser i morgen :)

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 31. Aug. 2007, 00:15 »
Jeg synes ikke Taylor har spilt seg ut av elleveren på noen måte. Derfor bør Cacapa pent finne seg i en plass på benken også mot Wigan, om ikke Taylor skyves ut på hbacken da.

Er du gal ? Cacapa kan umulig sitte på benken. En klassespiller som MÅ spille. Taylor er ung og blir bedre og bedre. Mener Rozehnal og Cacapa må spille. Cacapa kan i hvert fall ikke benkes og ikke Rozehnal heller, slik som han har spilt.

Forgudingen av Taylor er litt for stor hos enkelte. Han får sin tid.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 31. Aug. 2007, 10:04 »
Jeg mener også at vi bør bruke våre beste stoppere, og det er nok per i dag Cacapa og Rozenhal.

Mitt lag ville vært slik
                                  Given

Beye (evt Nobby) - Cacapa - Rozenhal - Enrique

Smith     Geremi     Zoggy   

Owen            Martins         Milner

Lar Viduka hvile her da 3 raske spisser på topp vil skape store problemer for Wigan forsvaret. Viduka kan evt være en viktig joker å kaste inn hvis vi sliter med fysikken til Shambles osv.         

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 31. Aug. 2007, 10:39 »
enig der hvis du ser på det laget jg satt opp før i tråden :P bare det at jeg tror martins er bedre ute på høyre enn owen. Martins har jo en tendens til og trekke litt mye inn, tror det blir værre med owen, bytt om de 2 og vi er enige. viduka is to fat! trenger og få av seg noen kilo.
lt;3 Newcastle <3

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 31. Aug. 2007, 11:20 »
hehe gleder meg egentlig mest til å se Bramble (hvis han skal spille selvfølgelig), tror han kommer til å bli noe stressa av publikum på St.james og drite seg ut. Det blir herlig å se han spille for et annet lag.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 31. Aug. 2007, 11:25 »
enig der hvis du ser på det laget jg satt opp før i tråden :P bare det at jeg tror martins er bedre ute på høyre enn owen. Martins har jo en tendens til og trekke litt mye inn, tror det blir værre med owen, bytt om de 2 og vi er enige. viduka is to fat! trenger og få av seg noen kilo.

Hehe, jeg mener Martins bør være i midten jeg!;) De siste kampene har Martins vært mer eller mindre usynlig pga at han ikke kommer inn i spillet skikkelig. Han blir usynlig på høyresiden, så jeg ville foretrekke å prøve Owen der slik at Martins kan luske på topp.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 31. Aug. 2007, 11:28 »
frykter bare at owen blir enda mer borte der. kanskje skulle vi prøvd en 4-4-2 med nzogbia og milner på kantene og martins og owen på topp. blir spennende og se hvertfall!
lt;3 Newcastle <3

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
lt;3 Newcastle <3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 31. Aug. 2007, 13:02 »
frykter bare at owen blir enda mer borte der. kanskje skulle vi prøvd en 4-4-2 med nzogbia og milner på kantene og martins og owen på topp. blir spennende og se hvertfall!

Ingen fare om Owen blirusynlig, det er han stort sett alltid...for så å komme ut av intet og putte et mål eller to.....

Martins er den av de to som kan skape noe på egenhånd og derfor mener jeg Martins bør være DEN helt der framme!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 31. Aug. 2007, 14:23 »
Hvorfor tror du BIG SAM legger om til 2 spisser hver gang owen er på banen? Nettop pga det jeg sier. Owen er utrolig god på å stikke bak forsvaret på smarte løp. Både martins og owen passer best helt foran, men jeg mener martins har større inviduelle ferdigheter til og klare seg der ute på kanten. Owen er en målgjører, martins og , men martins er også en vandrer. Det er ikke Owen.
lt;3 Newcastle <3