20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 26.08.07 Middlesbrough - Newcastle 2-2  (Lest 14827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Søndag 26.08.07 Middlesbrough - Newcastle 2-2
« Svar #30 på: 26. Aug. 2007, 23:38 »
Jeg så ingenting fra Owen bortsett fra et innlegg, og hans store sjanse. Jeg kan gi han tid til å komme i form men ikke på bekostning av poeng i PL.
Tror alle 3 er bedre i 4-4-2 enn 4-3-3. Men jeg tviler på at Sam gjør endringer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 26. Aug. 2007, 23:52 »
Tror ikke det blir på bekostning av poeng. Oba har vært svak i to kamper på rad, og Owen blir stadig mer matchfit. Jeg tror et mål ligger i lufta.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #32 på: 27. Aug. 2007, 00:07 »
Skjønner at enkelte er skuffa over Owen, men hva faen skal Sam gjøre da? Ser det som en umulighet at Owen skal spille seg i form på reservelaget, da det ikke er den fysiske formen som mangler, men heller "det lille ekstra".

Jeg gleder meg til vi kan sette Oksen på venstreback, skyve Zoggy fram og Milner på høyre.Da blir det 4-4-2 og Viduka/Owen eller Martins på topp.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 27. Aug. 2007, 00:08 »
Tror ikke det blir på bekostning av poeng. Oba har vært svak i to kamper på rad, og Owen blir stadig mer matchfit. Jeg tror et mål ligger i lufta.

Martins har ikke vært noe særlig siste to kampene, men han har ikke vært håpløs,....Mens Viduka har vært rævva i to og ok i en(mot bolton)....greit han scorer i dag, med det gjorde han opp for alt han ødela vil jeg påstå!

Martins er etter min mening vår aller beste spiller, en spiller som kan utrette det mest utrolige helt alene!! Og sette en sånn spiller på benken blir for meg fjernt, men jeg skjønner at den tid vil komme med BigSam...dessverre! Prøv Owen/Martins sammen..jeg er helt sikker på at det blir kanon! Manu spiller ofte med bare små spisser de og, og hvor endte de i fjor?

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 27. Aug. 2007, 00:09 »

Da håper jeg du får rett.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 27. Aug. 2007, 00:18 »
Hvor lenge ble Ramage ute? Håper flere måneder.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 27. Aug. 2007, 00:21 »

Det der synes jeg er latterlig og unødvendig å skrive! Idioti!

Jeg fikk av vondt av gutten som lå og vre seg i smerte..ok han spilte ikke no særlig og har kanskje ikke vært den beste spilleren for oss, men jeg unner ingen skader og pain! God bedring Rammy!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 27. Aug. 2007, 00:24 »
Tviler på han vrir seg i smerte mens han går skada  ::)
Er vel eit minutt og så er det verste over.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 27. Aug. 2007, 00:25 »

Det der synes jeg er latterlig og unødvendig å skrive! Idioti!

Jeg fikk av vondt av gutten som lå og vre seg i smerte..ok han spilte ikke no særlig og har kanskje ikke vært den beste spilleren for oss, men jeg unner ingen skader og pain! God bedring Rammy!

Kanskje det men jeg har ingenting til overs for han. Han har rett og slett ikke vist meg noe som gjør at han fortjener å spille for Newcastle.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 27. Aug. 2007, 00:26 »

Martins er etter min mening vår aller beste spiller, en spiller som kan utrette det mest utrolige helt alene!! Og sette en sånn spiller på benken blir for meg fjernt, men jeg skjønner at den tid vil komme med BigSam...dessverre! Prøv Owen/Martins sammen..jeg er helt sikker på at det blir kanon! Manu spiller ofte med bare små spisser de og, og hvor endte de i fjor?

Martins og Owen det nye Yorke-Cole paret det hadde vert noke.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 27. Aug. 2007, 00:26 »
Tviler på han vrir seg i smerte mens han går skada  ::)
Er vel eit minutt og så er det verste over.

Hva mener du?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 27. Aug. 2007, 00:27 »

Martins og Owen det nye Yorke-Cole paret det hadde vert noke.
[/quote]

Why not? ;D ;D

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 27. Aug. 2007, 00:28 »
At det kun er ille noen minutter, ikke de ukene/månedene han går skadet etterpå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 27. Aug. 2007, 00:30 »
At det kun er ille noen minutter, ikke de ukene/månedene han går skadet etterpå.

Nei selvfølgelig....men hvis det var meg du kommenterte, så håper jeg du fårsto hva jeg mente...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 27. Aug. 2007, 00:33 »
Viduka får aaalt for mye pepper her inne. Syns han var blant våre bedre i dag. Som vanlig kjemper han som fy, men i dag klarte han også vinne mange dueller, og lage masser av rom og muligheter for sine medspillere, selv om det ble dårlig utnyttet. Det toppet han med en fantastisk soloprestasjon og mål.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida