20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søndag 26.08.07 Middlesbrough - Newcastle 2-2  (Lest 14845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søndag 26.08.07 Middlesbrough - Newcastle 2-2
« Svar #15 på: 26. Aug. 2007, 20:05 »
Jeg postet dette innlegget på VG's debattforum i stad...poster det her også, så kan dere komme med synspunkter....:

Selv om vi gjorde en brukbar kamp i dag, som burde holdt til seier var det veldig få spillere som utmerket seg..

Synes N´zogbia og Rozehnal var våre beste i dag...Den sentrale midtbanen var svak, nok engang...Ser for meg at vi får inn mer kreativitet når Emre og Barton er matchklare...Dessuten vil nok også N´zogbia kunne kjempe om en indreløperplass når Enrique er klar til å ta over på backen.

Synes egentlig det fungerer greit med tre fremme. Systemet er godt nok, det er bare opp til spillerne å prestere. Men jeg tror både martins og Owen er bedre i 4-4-2....Dessuten blir det fort vingspill bare på en side når Martins og owen spiller i 4-3-3..

Det jeg liksom vil frem til da...Vil Martins og Owen være bedre fotballspillere når de spiller spiss i 4-4-2(ikke nødvendigvis de to sammen på topp)..?? jeg mener JA......MEN er vi et bedre LAG når vi spiller 4-3-3 kontra 4-4-2??? Tja...jeg er litt usikker, jeg tror vi er bedre defensivt og at vi muligens er et bedre lag...Synspunkter??

Et annet dilemma er hvordan vi skal disponere angrepsspillerne...Hvem skal spille fremme når alle er skadefri? Jeg vil se Martins og Owen fremme snarest, men innser at BigSam har et annet syn....Synspunkter?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #16 på: 26. Aug. 2007, 20:07 »
Laget vårt er ikke helt "samspillt" enda heller.. dere setter ganske så høye krav må jeg inrømme..jeg blir meget fornøyd med en 5-6 plass i år. Det at vi er ubeseiret er jo positivt, vi har en kamp mindre enn MU og har like mange poeng som dem. Serien har nettop begynnt folkens..det blir nok bedre, og Owen kommer nok til å begynne å score også ;)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 26. Aug. 2007, 20:18 »
Resultatet er egentli ikke så gale, men er allikevell misfornøyd med resultatet. Det er fordi hvordan kampen var, vi tok ledelsen to ganger med to fantastiske scoringer, men Boro kom straks tilbake etter scoringene.

Om vi skal gjøre det bra, så syns jeg ikke det er bra. Å klare å miste ledelsen to ganger og attpåtil med engang er ikke europaspill verdig.

Allikvell så er jeg positiv, for vi spiller jo til dels bra, og scorer to fantastiske mål. Bare vi blir bedre på det forsvarmessige når vi leder og ikke blir for "careless" når vi leder så vil ting gå meget så bra.

Det kan se meget lyst ut.
Live The Dream, Newcastle United!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 26. Aug. 2007, 20:32 »
Resultatet er egentli ikke så gale, men er allikevell misfornøyd med resultatet.
litt snålt formulert ;)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 26. Aug. 2007, 20:35 »
En ting som er sikkert, er at Harper hadde vært fast for England hvis han hadde spilt regelmessig for oss!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #20 på: 26. Aug. 2007, 21:08 »
En ting som er sikkert, er at Harper hadde vært fast for England hvis han hadde spilt regelmessig for oss!
Helt enig! Det er nesten synd at han er så lojal som han er, for ellers hadde han vært mye bedre enn han er idag. Han har vært klubben over et tiår og kan vel si at han nesten er PL beste reservemålvakt. Hvertfall iforhold til at han har spilt MINIMALT den tiden han har vært her.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 26. Aug. 2007, 21:23 »

Om han hadde spilt fast for england eller ikke er ser jeg ikke grunn å spekulere i......Men det er liten tvil om at han er en veldig god keeper!! Han har vært kjempegod i ligastarten! Men allikevel har Given et høyere nivå inne og vil være i startoppstillingen så fort han er skadefri...

Er bare "uheldig" for Harper at han konkurerer med en verdensklasse-keeper om plassen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #22 på: 26. Aug. 2007, 21:49 »
Hva er vitsen med denne tråden når vi har en kamptråd fra før? Skal vi ha en kamptråd før kampen, en under og en etter snart eller?

Edit: oi, så ikke at den andre tråden forsvant  :o

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 26. Aug. 2007, 23:11 »
Fungerer og fungerer. Jeg tror at det vil ta tid for laget å samspilles, samtidig syns jeg vi flere ganger i kampen så antydninger til at den kan komme til å fungere meget bra. Eneste som kanskje mangler er litt kreativitet på midten, samt at Martins til nå sliter med å finne seg til rette på kanten. Samtidig syns jeg at vi tidvis spilte bra, spesielt i begynnelsen av første omgang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 26. Aug. 2007, 23:20 »
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor Owen kommer inn for Martins. Owen er ikke noe ving og han har ikke imponert meg i disse to kampene. For det om han har kun spilt 30 minutter, har jeg mistet tålmodigheten min med Owen. Han BURDE ha scoret på sjansen sin. Selv om vi legger om til 4-4-2 etter målet viser ikke Owen en dritt.
Resultatet er egentlig ok som st0ne sier, men er misfornøyd for det. Det er fordi vi er i ledelsen to ganger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. Aug. 2007, 23:24 »
Skjønte jeg meget godt, Martins var direkte svak i dag. Owen er enda rusten, men ENESTE måten å få han i gang på, er å la han spiller. Jeg syns egentlig han bør starte neste kamp, for å trenger antakeligvis litt tid før han kommer skikkelig inn i kampen. Syns ikke han var så fælt dårlig da han kom inn i dag. Et mål kommer snart fra han, og når det først kommer tror jeg vi får mye glede fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. Aug. 2007, 23:24 »
En ting jeg ikke skjønner er hvorfor Owen kommer inn for Martins. Owen er ikke noe ving og han har ikke imponert meg i disse to kampene. For det om han har kun spilt 30 minutter, har jeg mistet tålmodigheten min med Owen. Han BURDE ha scoret på sjansen sin. Selv om vi legger om til 4-4-2 etter målet viser ikke Owen en dritt.
Resultatet er egentlig ok som st0ne sier, men er misfornøyd for det. Det er fordi vi er i ledelsen to ganger.
Mener du dette seriøst? Mannen har ikke spilt regelmessig fotball på over et år. Han trenger selvfølgelig tid på å komme tilbake i god gammel match-form. Og eneste måten å få dette er å spille kamper. Først som innbytter, så fra start. Synes Sam bruker Owen veldig riktig nå.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #27 på: 26. Aug. 2007, 23:26 »
Det jeg mener der Nikolaien er at på papiret og poeng messig så er det jo et bra resultat i og med at vi har bortebane.

MEN etter hvordan kampen var og hvordan Middlesborough kom tilbake 2 ganger etter vi har tatt ledelsen, så ble jeg ganske lei og deprimert. For det er jo meget viktig å holde på en ledelse som ikke allti er for lett å få på bortebane. Derfor ble jeg litt misfornøyd med resultatet.

Tok du poenget?:)
Live The Dream, Newcastle United!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. Aug. 2007, 23:32 »
Owen kan da få spille seg i den fysiske formen på reservelaget helt til han er tilbake i god nok form. Owen har vært ute i 2 år og er mye dårligere enn da vi hentet han.
Martins er jo det farligste vi har i bakrom og kan plutselig finne på noe. Han var ikke så mye med i dag som mot Villa(da han også ble tatt ut) men han gjorde mer ut av seg en Owen. Jeg blir irritert når han kommer innpå når vi trenger mål og han er så langt fra formen som han faktisk er nå.
I første omgang irriterte det meg også at Martins, aldri gikk bak Viduka når han stussa. Milner gjorde det en gang, men da ble det offside.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. Aug. 2007, 23:35 »
Ingenting tydet på at dette var kampen Oba skulle gjøre noe i. Han var helt anonym, og Owen var mye farligere da han kom innpå. Og Owen trenger matching, fra høyeste nivå for å komme i form. Jeg håper nesten Owen starter neste kamp. Ville helst sett at Viduka og Owen spilte i 4-4-2 mot Wigan, jeg.