20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: En skikkelig "bli kjent tråd"  (Lest 20833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
En skikkelig "bli kjent tråd"
« på: 08. Aug. 2007, 22:48 »
De siste månedene er det kommet veldig veldig mange nye på forumet, både på godt og vondt:) Jeg er nysgjerrig på hvem jeg "diskuterer" med, både dere nye og dere gamle!  :D

Navn: Lars Thomas Nistad
Alder: 22
Bosted: Født og oppvokst i Sarpsborg, bor for tiden i Oslo.
Yrke: Starter på studier til høsten, men har fortsatt ikke bestemt meg for hva det blir! Står mellom Bjørknes og BI !?
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: 1991 ca. Satt å bladde i en fotballbok å forelsket meg i Beardsley og gjengen! ;D
All time favorite Newcastle spiller: Må jo bli Alan Shearer!!
All time favorite Newcastle kamp: Newcastle 5 - Man U 0, og Newcastle som banket Barca med Tino show! ;D Pluss alle kampene jeg har sett på St.James, spesielt kampen som endte 1-1 mot Man U!

« Siste redigering: 09. Aug. 2007, 23:17 av kesse »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: En skikkelig "bli kjent tråd"
« Svar #1 på: 09. Aug. 2007, 01:32 »
Navn: Kristoffer Eilertsen
Alder: 20 (87-modell)
Bosted: Født og oppvokst på Stokmarknes, Vesterålen. Skal studere økonomi og ledelse i Bodø nå.
Yrke: Student
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: En fin mikstur av at Shearer var Newcastle-spiller, og jeg la godt merke til Shearer på landslaget. Samt det faktum at Newcastle var ManUs hovedutfordrer da jeg begynte å vise interesse for fotball. Følte rett og slett at ManU ikke var mitt lag, selv om broren min pusha det ekstremt på meg.
All time favorite Newcastle spiller: Alan Shearer. Selvsagt.
All time favorite Newcastle kamp: Som jeg har mest minner til, må være 4-3-seierne over Leeds og ManU.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Aug. 2007, 08:54 »
Navn: Daniel Driveklepp
Alder: 20
Yrke: Jobbet i sportsbutikk dette året, men skal nå starte på BI Oslo. Eiendomsmegling.
Hvordan ble du Newcastlespporter og når ble du det? Husker egentlig ikke, men det var en blandingg av Shearer og at vi var et lag som fenget.
All-time favorite Newcastlespiller: Alan Shearer
All-time Newcastlekamp: 3-2 over Feyenoord.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Aug. 2007, 17:28 »
Navn: Fredrik Eliassen
Alder: 16 (snart 17, 90-modell)
Yrke: Elev  ;D
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: Rundt 1996. Shearerhysteriet røsket tak i meg og den angrepsvillige fotballen forhekset meg.
Spiller: Alan Shearer by far!
Kamp: 4-3 mot Manchester United, 3-2 mot Feyenoord og 4-3 mot Leeds. Også 3-1 borte mot Arsenal er gode minner.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #4 på: 09. Aug. 2007, 18:59 »
Navn: Olav Meon
Alder: 16
Yrke: Elev her også
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: Litt før Sir Bobby Robson ble manager der. Året før eller noe. Elsket draktene, spillerne og alt ved klubben.
Spiller: Shay Given. Bak han kommer Shearer og Robert.
Kamp: 3-2 over Feyenoord. Det var først da jeg ble en virkelig ihugga fans.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Aug. 2007, 19:00 »
oi, mente moen da.  ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Aug. 2007, 19:03 »
Navn: Joakim Leistad
Alder: 24
Yrke: Student - studerer medievitenskap ved NTNU.
Hvordan ble du Newcastle-supporter og når ble du det: 30 juli 1996! Men Sherarer var ikke den eneste årsaken. Søskenbarnet mitt pushet meg litt og jeg forelsket meg delvis i Newcastle gjennom CM2 (95/96), som jeg og søskenbarnet mitt spilte mye sammen.
Favorittspiller: Alan Shearer med Lee Clark på en god andreplass.
Beste kamp: 4-3 mot ManU (selv om jeg aldri så kampen) sitter spikret i minnet.

PS! Olav, det er fullt mulig å endre småfeil i et innlegg, etter at det er postet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Aug. 2007, 22:37 »
Navn: Frode Myrvang Haugenes
Alder: 27
Yrke: En helt vanlig 8-16 jobb
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: I 1992/93 sesongen da Newcastle var overlegene i daværende førstedivisjon, og spilte en unik angrepsfotball som ble skrevet hjem om av journalistene. Keegan sin fotball var noe "alle" ble forelsket i! Husker jeg satt studerte tabellen og sannsynligheten for hvor stor sjansen var for at NUFC skulle få over 100 poeng og score over 100 mål! Endte på 96 poeng og 90++ mål. Nærme ihvertfall.
All time favorite Newcastle spiller(e): Vanskelig, Shearer er jo en legende, men jeg hadde skikkelig sansen for spillere som Barry Venison, Robert Lee, Andy Cole, Peter Beardsley, Les Ferdinand og spilleren som fikk pryde min første NUFC drakt, David Ginola!
All time favorite Newcastle kamp(er): Newcastle United vs ManU 5-0, Newcastle United vs ManU 3-0, Newcastle United vs ManU 4-3 og Newcastle United vs Liverpool 3-0!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 09. Aug. 2007, 23:04 »
Navn: Lasse Rødland Mikkelsen
Alder: 19
Yrke: Jobber med psykisk utviklingshemmede, skal i militæret i sept.
Hvordan ble du Newcastle supporter og når ble du det: I 96. Visste om en fotballspiller (Shearer), og så en fet drakt på en sportsbutikk som mamma kjøpte til meg. Hun spurte om jeg visste noe om fotball, og da sa jeg "Shearer". Han i skranken lo av meg, og sa at Shearer spilte på det laget jeg hadde kjøpt drakten av.
Spiller: Shearer, of course
Kamp: 2-1 over Liverpool på St. Jamses for endel år tilbake (første kampen jeg så der)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Aug. 2007, 23:43 »
Sitat fra: Tønsberg
I årene før var jeg man utd fan.
Skamme seg! >:(

Og jeg som ikke er videre stolt over å ha vært Blackburn-supporter et års tid, før jeg ble frelst...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Aug. 2007, 23:46 »
Veien mot frelse er en farefull vei..!
Var selv ManU-fan på mange måter. Blei proppa full av ManU-propaganda av min bror. Husker på mange måter med glede tilbake på spillere som Lee Sharpe, Ryan Giggs, Peter Schmeichel, Steve Bruce, Gary Pallister, Eric Cantona, and so on. Spesielt Giggs har jeg alltid vært svak for!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Aug. 2007, 23:57 »
Er det fleire som vil erkjenne synder så er det bare til og stå fram.
Eg tør ikkje heilt enda^^
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 10. Aug. 2007, 00:07 »
Var på oppvisningskampen mellom VIF og ManUtd under Norway Cup for en god del år siden. Var da Newcastle supporter og skulle holde med VIF. Var svak for Schmeichel, og det ende opp med et kjøp av ei ManUnited tskjorte. Tilgi meg. Men dei selgte det liksom over alt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10. Aug. 2007, 00:30 »
Jeg har veldig mange postere hjemme av Steve Bruce, Gary Pallister, Lee Sharpe, Paul Ince (ja, før han dro utendlands), Peter Schmeichel og Ryan Giggs. Det er egentlig ingen av dem jeg har vært særlig svak for. Siden jeg tidlig i min Newcastle-karriere fant ut at man i Newcastle kalte dansken for Rudolf har jeg også gjort det, og Ryan Giggs har jeg aldri brydd meg nevneverdig om. Men jeg har stor respekt for ham som fotballspiller.

Forøvrig har jeg flere postere av Roy Keane i Nottingham Forest-drakt og Eric Cantona i Leeds-drakt. Alt dette min bror samlet på ligger i en stor blå perm som er prydet med en ManU-logo og min brors skrift: "The red delvis", som han trodde klengenavnet deres var den gang, før jeg gjorde ham oppmerksom på at det var Devils. ;D

Akk, hvilke minner.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 10. Aug. 2007, 00:59 »
Jeg har alltid hatt sansen for Steven Gerrard, men etter at han ble så kvalmende populær brydde jeg meg ikke lenger om ham.