20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: En skikkelig "bli kjent tråd"  (Lest 20879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: En skikkelig "bli kjent tråd"
« Svar #60 på: 11. Mai 2008, 16:18 »
Litt snodig, egentlig. At så mange har fulgt Alan Shearer fra Blackburn. Men jeg tror nok flesteparten av oss har hatt en eller annen løs tilknytning til Newcastle uansett, som gjorde det mulig for oss å forlate en synkende Blackburn-skute, til en Newcastle United-skute i enorm medvind.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #61 på: 11. Mai 2008, 19:44 »
Er vel liten tvil om at de som er i alderen 25-28 og NUFC supporter i all HOVEDSAK (finnes helt sikkert unntak) er kommet til Newcastle som en direkte følge av Shearer's hjemkomst. De eldre har ofte helt andre relasjoner og de yngre er nok som følge av Keegan's gladfotball. I allefall det inntrykket jeg sitter med.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 11. Mai 2008, 20:30 »
Blei vel Newcastle fan litt før Shearer kom så han hadde ingen innvirning her da.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 11. Mai 2008, 20:40 »
Er jo naturlig at enkeltspillere trekker supportere, men det er selvsagt litt dumt hvis det sitter en hel haug ex-blackburn fans er som nufc supportere pga en spillerovergang! Eller for den saks skyld nufc fans som har vært supportere av andre klubber..

Min helt var Les Ferdinand og det var en stor del av grunnen til at jeg ble nufc supporter, men jeg byttet liksom ikke til Spurs da han gikk dit!! Derimot ble spurs min hatklubb den sommeren....så egentlig burde jo mange av dere her hatet newcastle fordi shearer droppet "laget deres" sommeren 96.......

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 11. Mai 2008, 20:53 »
Farfaren min var Newcastlesupporter. Det var noe av grunnen til at jeg ble fan...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Mai 2008, 14:30 »
Beste er å spør om de kan finne nr til Kristiansand Karate Klubb på www.k-k-k.com
Like morsomt hver gang :) Spesielt når det er litt eldre damer! :)

Ja jøss, HILARIOUS
 ::)

Og Lasse, du har nok bare vært uheldig og møtt ei megge av en kundeveileder, oppskrifter gir vi da ut hele tiden. Jeg har til og med sunget nattasang til folk som har bedt om det, så kutt ut remjinga di
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #66 på: 12. Mai 2008, 14:56 »
Remjing? Vetafaen hva det betyr, men regner med det er det samme som å syte. Og det er ikke jeg som syter her, Tommy, jeg bare lurte på en enkelt ting jeg. Du som winer om jobben din, ikke jeg.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 13. Mai 2008, 16:53 »
Er jo naturlig at enkeltspillere trekker supportere, men det er selvsagt litt dumt hvis det sitter en hel haug ex-blackburn fans er som nufc supportere pga en spillerovergang! Eller for den saks skyld nufc fans som har vært supportere av andre klubber..

Min helt var Les Ferdinand og det var en stor del av grunnen til at jeg ble nufc supporter, men jeg byttet liksom ikke til Spurs da han gikk dit!! Derimot ble spurs min hatklubb den sommeren....så egentlig burde jo mange av dere her hatet newcastle fordi shearer droppet "laget deres" sommeren 96.......

Det er nettopp derfor de fleste av oss som "meldte overgang" samtidig som Shearer, nok må ha hatt noe som dro oss i retning Newcastle, annet enn bare Alan Shearer. For min egen del, og det har jeg vel sagt tusen ganger, så var det min kjære fetter som gjennom mye CM-spilling dro meg i retning Newcastle. Og selv om jeg hadde et supporterskjerf og et kaffekrus med Blackburn-motiv, så kan jeg aldri si at det var "ekte kjærlighet" mellom meg og Blackburn. Sannsynligvis derfor har det vært mulig for meg å melde overgang med Shearer, og de siste par årene gradvis utvikle et nesten hat-forhold til Blackburn.

Hva andres link til Newcastle er, vet ikke jeg.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #68 på: 13. Mai 2008, 18:18 »
Jeg valgte Newcastle på grunn av alle de kule spillerne, på grunn av den flotte stadion, på grunn av de kule draktene osv osv osv osv. ALT var liksom perfekt for meg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Mai 2008, 21:47 »
Ei eg og har BBurn skjerf  :P Mitt første skjerf som endå henger på veggen heime er eit Blackburn skjerf. Bestillte Nufc skjerf da men fekk Blackburn skjerf.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #70 på: 14. Mai 2008, 01:46 »
Jeg var aldri noe sikkelig burn "tillhenger".Som liten var jeg fan av Lars Bohinen så jeg heia på den klubben han var i. :D.Men hadde alltid sansen for Newcastle selv som liten kladd på den tiden så å når det kom til det punktet å måtte finne et lag så blei det Newcastle.Å si at det bare var pga Shearer overgangen var det ikke men den overgangen hjalp nok på visse områder selvom Newcastle hadde blitt klubben uansett den overgangen eller ikke..

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 14. Mai 2008, 12:46 »
Jeg hadde ikke peiling på fotball i den tiden når Shearer gikk til Newcastle, men jeg hadde jo merket meg den godeste Al..Så da var det naturlig for meg å bli Newcastle-fan når han gikk dit, draktene hadde jo også litt å si for meg ::) Men utover i sesongen ble jeg mer og mer hekta, det begynte vel for alvor når jeg så de slå Tottenham 7-1 (back in the day når PL ble sendt på tv2)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 14. Mai 2008, 13:53 »
Faen min er Newcastle supporter så det sammen med at vi var gode gjorde nok at jeg startet å heie på Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 14. Mai 2008, 17:15 »
Premier League på TV2?
Kan jeg overhodet ikke huske. Jeg husker bare at Tippekampen begynte å gå mot slutten, jeg. Og jeg husker jeg så cupfinalene i 98 og 99 på NRK. Men kan ikke huske annet enn FA-cupen på TV2.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 14. Mai 2008, 17:18 »
Tv2 hadde PL rettighetene et par-tre sesonger på slutten av 90-tallet, inntil canal+ overtok hele kaka..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM