20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Høyreback?  (Lest 13138 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Høyreback?
« på: 06. Aug. 2007, 00:23 »
Deilig at Enrique-handelen ser ut til å bli fullført i morgen. Henter vi Drago også vil jeg påstå at forsvaret er meget bra, bortsett fra høyrebacken. Sam har sagt at han vil hente enda to spillere i dette overgangsvinduet og vi får virkelig håpe at en av disse er en høyreback.

Men hvilken høyreback ønsker vi oss? Hvem er ledige på markedet? Hvem ønsker å komme til Newcastle uten Europacupspill?

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Høyreback?
« Svar #1 på: 06. Aug. 2007, 00:59 »
Deilig at Enrique-handelen ser ut til å bli fullført i morgen. Henter vi Drago også vil jeg påstå at forsvaret er meget bra, bortsett fra høyrebacken. Sam har sagt at han vil hente enda to spillere i dette overgangsvinduet og vi får virkelig håpe at en av disse er en høyreback.

Men hvilken høyreback ønsker vi oss? Hvem er ledige på markedet? Hvem ønsker å komme til Newcastle uten Europacupspill?

Vi ønsker oss Dani Alves, Rafinha kan komme til newcastle uten europacup spill, Ratinho er ledig på markedet=) Vil ha ein landslagkompiss til Cacãpa=)
Venter i spenning...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Aug. 2007, 01:03 »
Dani Alves hadde selvfølgelig vært drømmesigneringen, men det er nok like sannsynlig at han kommer til Newcastle som at Ronaldinho kommer til Newcastle..Desverre!

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Aug. 2007, 01:09 »
Rafinha tror jeg hadde vært veldig bra.
En back med gode offensive egenskaper såvidt som jeg vet?.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Aug. 2007, 01:17 »
Rafinha tror jeg hadde vært veldig bra.
En back med gode offensive egenskaper såvidt som jeg vet?.
Stemmer! Ung er han også, 22 eller noe? Samme alder som Enrique, og samme type, med offansive kvaliteter, dette er jo ikkje heilt feil. Han spiller "kun" for Schalke 04 også, så dette er eit realistisk mål syns eg. Oppholdstillatelse blir ingen problem.
Venter i spenning...

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Aug. 2007, 03:35 »

Tja når skademarerittet forhåpentligvis tar slutt en gang vil jo Emre, Butt, Barton og Smith kjempe om de sentrale midtbaneplassene, og jeg går da utifra at Geremi blir foretrukket som høyreback. Som backup i mellomtiden har vi Carr, pluss at Solano, Cacapa og Ramage kan steppe inn om nødvendig. Så slik jeg ser det trenger vi ingen ny høyreback.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Aug. 2007, 08:01 »
Jeg mener det vil være sløsing med talent å bruke Geremi på høyreback. Han har vært STRÅLENDE i pre-season på sentral midtbane, og jeg håper virkelig han får fortsette der. Barton - Geremi ser jeg på som den beste sentrale midtbanen.

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Aug. 2007, 08:33 »
                        Given

Cacapa    Rozenhal     Taylor     Drago

Geremi
                Smith       Barton

Viduka/luque
             Owen                Martins

Morphern

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Aug. 2007, 08:35 »
Eller?

Given

Cacapa    Rozenhal     Taylor     Drago

Geremi
                Barton      Emre

Smith/luque
    Owen/Viduka               Martins

HughieG

• Benkvarmer
  • **
  • 174 kamper/143 mÃ¥l
    • Vis profil
« Svar #9 på: 06. Aug. 2007, 09:28 »
Men men men men, hvor er Milner?  :-\

;D

Angående Geremi på høyreback så må jeg si at det nok er en god plan, selv om Geremi kanskje er best på sentral midt. Det er om å gjøre å stille sterkest lagoppstilling, og da mener jeg at Newcastle taper mer kvalitet i laget ved å benke Smith/Butt/Emre fremfor Solano/Carr.

Men ideelt sett får vi en ny høyreback av sjefsklasse også kan Geremi kjempe utelukkende om plass på midten!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 06. Aug. 2007, 09:34 »
Cacapa spiller nok ikke höyreback og vi kommer nok til å spille mer 4-4-2 enn 4-3-3...
Synes egentlig ikke att vi behöver en höyreback heller jg..Carr er brukbar, Solano kan spille der og Geremi er også en bra höyreback...

Vanskelig å finne bra höyrebacker til bra pris...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #11 på: 06. Aug. 2007, 10:28 »
Jeg synes vi helt klart trenger en hb.Carr er ikke noe annet enn elendig..Cacapa funker som hb men er best i sin rolle som midtstopper.Geremi funker også som høyreback men har jo også spillt strålende i den posisjonen han har nå så jeg synes vi burde selge Carr og hente in en hoyreback,Unnskyldig meg men Solano bra som høyreback? Det er han så absolutt ikke.Solano er reinspikka midtbane spiller og han SPILLTE den rollen fordi det var visse mangler på dekning på den siden.Vi greier oss uten å kjøpe hb ja men hadde vært greit å hatt sikkelig dekning på den siden..Så selg Carr å få inn en ny god erstatter.Det er mange hb og ta av!.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 06. Aug. 2007, 10:42 »
Jg skrev at Solano kan spille höyreback...ikke att han var bra der.Men de kampene jg så md Solano som höyreback så var han faktisk blant våre beste spillere..Han er en bra back på hjemmebane når vi styrer spillet og forsöker md kreativt spill og å komme rundt på kantene.Dessuten er han så rutinert att han ikke er helt borte defensivt heller...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Aug. 2007, 10:48 »
Mulig det er jeg som tuller her nå, men jeg mener å huske at Noby faktisk spilte høyreback i Boca før han kom til oss i '98 (var det da?)....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 06. Aug. 2007, 13:20 »
Mulig det er jeg som tuller her nå, men jeg mener å huske at Noby faktisk spilte høyreback i Boca før han kom til oss i '98 (var det da?)....

Det har du helt rett i. Han har ofte blitt brukt som høyreback på landslaget også, og var helt klart den beste backen i stallen forrige sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida