20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Caçapa" - Claudio Roberto da Silva  (Lest 10799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: "Cacapa" - Claudio Roberto da Silva
« Svar #15 på: 04. Aug. 2007, 10:20 »
Tror nok ikke vi skal fundere alt for mye på hvem som må sitte på benken av de tre. Hvis vi ser litt statistisk på det vil vi nok slite med å stille med noen av dem grunnet skader ;)

Hehe, Huntington og Ramage blir nok det mest brukte stopperpareet i år....  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 04. Aug. 2007, 12:04 »
Jeg nekter å tro at den dystre skadehistorikken fra perioden under Souness og Roeder fortsetter under en ny manager som legger stor vekt på å FORHINDRE skader FØR de oppstår, og som har til hensikt å ha godt trente spillere. Så selv om skader vil oppstå tror jeg neppe vi vil få store problemer med å mønstre noen av våre tre beste stoppere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
« Svar #17 på: 05. Sep. 2007, 20:41 »
Caçapa er en særs undervurdert og rett og slett meget bra fotballspiller. Han er rutinert, noe det bakre leddet har behov for, han er vant til å vinne, noe som på ingen måte skal undervurderes, han forflytter seg raskt med sine lange ben, og er stødig i alt han foretar seg. Meget bra stykke business av Sam her!  :)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #18 på: 16. Sep. 2007, 08:52 »
Enig  med DanMan her..meget solid midtstopper! rett å slettn :)

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 16. Sep. 2007, 11:17 »
Gratis også. Et av årets kjøp?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 16. Sep. 2007, 11:51 »
Er veldig imponert over Cacapa..sannsynligvis vår beste midtstopper siden Jonathan Woodgate.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 16. Sep. 2007, 17:02 »
Har sett altfor lite av Cacapa til å sammenligne ham med Jonathan Woodgate. Men det lover bra foreløpig.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: "Caçapa" - Claudio Roberto da Silva
« Svar #22 på: 24. Sep. 2007, 09:07 »
Stadig imponert over denne karen her og Rozenhal.

Desverre går det rykter på newcastle-online.com forumet at Cacapa er ute med skade. MEN, for engangsskyld har vi faktisk god backup i både Taylor og Faye!! Når skjedde det sist??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 24. Sep. 2007, 12:37 »
Ser ut som om både Owen og Cacapa kan være ute med samme skade.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 24. Sep. 2007, 13:18 »
Vi får håpe det beste her.....ville vært synd om Cacapa og Owen blir borte nå. Begge er veldig viktige, når det er sagt har vi en bra bredde i stallen sånn at jeg tror både Taylor og Martins kan gå inn å gjøre en like bra jobb som de to...Men vi mister rutinen i forsvaret og den notoriske målscoreren i angrepet...så får vi håpe litt engelsk ungdommelig kraft og nigeriansk magi kan ersatte det vi mister.. 
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 24. Sep. 2007, 16:51 »
Synd hvis Cacapa er skadet. Har imponert så langt, men med den dekningen vi har på midtstopperplass tar jeg ikke dette så tungt. Taylor kommer sikert til å gjøre en bra jobb hvis han får sjansen mot City. Deilig å ikke være kjempe nærvøs når det er en muighet for skade.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 24. Sep. 2007, 20:16 »
Det er på ingen måte verdens undergang å få en stopper skadet lenger, og det er en befrielse. Taylor kommer helt sikkert til å spille som om livet står på spill. Det gjør han alltid.

Spisser har vi alltid hatt flust av, men det er klart, jeg håper Owen ikke blir lenge ute. Vi trenger en garantist for mål.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #27 på: 28. Nov. 2007, 22:21 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2927429,00.html
Trodde du var mere proffisjonell enn dette Cacapa. Å Støtteapperatet burde å sett hva det var, å stemplet han med ikke godkjent.
Denne unnskyldningen holder ikke spør du meg!!
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 28. Nov. 2007, 23:24 »
Synes det er støtteapparatet du bør kritisere for dette, ikke Cacapa. Hadde vært noe annet om det var2-3-4 kamper på rad han hadde vært dårlig i og skyldt på hamstringskaden. Tenk hvis du selv var Cacapa. Laget hadde de fleste midtstopperene ute med skade og du selv var 50%. Du ville spillt så lenge støtteapparatet sa det var greit? Selvfølgelig kan han ikke spille på sitt beste med en hamstringsskade, og som du sier burde kanskje ikke støtteapparatet la ham spille, men vi hadde jo en del midtstoppere skadet som sagt, så kanskje de ikke var fullt så kritiske som de burde være.

Synes egentlig det var greit å vite. Ser ikke helt hva som er så uprofesjonellt med det. Virker litt for meg som at noen prøver å ''ta'' NUFC-spillerne for den minste ting.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 28. Nov. 2007, 23:33 »
Ser heller ikkje ka som var uproffisjonelt i den artikkelen..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]