20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 11.8: Bolton - Newcastle United [C+ Sport 2]  (Lest 38859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Lørdag 11.8: Bolton - Newcastle United [C+ Sport 2]
« Svar #45 på: 07. Aug. 2007, 19:25 »
Tipper Smith spiller på topp og Butt kommer inn sentralt på midten.

Ja, tror jeg også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #46 på: 08. Aug. 2007, 11:49 »
Dette tror jg blir laget:

Given
 Carr     Taylor       Rozenhal    N`Zogbia

Solano     Geremi      Smith      Milner

Viduka       Martins

Tipper vi vinner md 1-0 eller 2-1..Jevnt blir d ihvertfall..Viduka putter nok og eventuelt Smith om d blir et NUFC-mål til...

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #47 på: 08. Aug. 2007, 11:59 »
Siden Given ser ut til å være skadet så bli det nok Harper i mål.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #48 på: 08. Aug. 2007, 13:30 »
Siden Given ser ut til å være skadet så bli det nok Harper i mål.

Fy faen så plagsomt at Given skulle bli skadet nå. TYPISK. Det ødelegger veldig mye.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 08. Aug. 2007, 18:11 »
Veldig mye? Vi snakker om lagets førstekeeper, ikke stort annet. Det er ikke den sentrale midtbanespiller, det er ikke lagets kaptein eller noe sånt vi snakker om. Jeg ser ikke at det ødelegger så forbanna mye. Selv om Steve Harper ikke er i nærheten av Givens bestenivå, så er han god nok til å stå i mål i to-tre uker i starten av sesongen. Det ødelegger svært lite for Rozenhal, Enrique, Cacapa, Smith, Geremi, Barton og Viduka, vil jeg tro. Vi snakker ikke akkurat om lagets bærebjelke. Vi kollapser ikke ved tapet av Shay Given. Vi er bare mye mer sårbare for defensive feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 08. Aug. 2007, 19:19 »
Hvor svekket er Bolton da B Dzemaili, S Giannakopolous og R Gardner er ute mot Newcastle? Hvilke av disse ville startet kampen hvis de var friske?

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #51 på: 08. Aug. 2007, 22:30 »
Veldig mye? Vi snakker om lagets førstekeeper, ikke stort annet. Det er ikke den sentrale midtbanespiller, det er ikke lagets kaptein eller noe sånt vi snakker om. Jeg ser ikke at det ødelegger så forbanna mye. Selv om Steve Harper ikke er i nærheten av Givens bestenivå, så er han god nok til å stå i mål i to-tre uker i starten av sesongen. Det ødelegger svært lite for Rozenhal, Enrique, Cacapa, Smith, Geremi, Barton og Viduka, vil jeg tro. Vi snakker ikke akkurat om lagets bærebjelke. Vi kollapser ikke ved tapet av Shay Given. Vi er bare mye mer sårbare for defensive feil.

Der er jg ikke helt enig md dg Joakim....Given er en av PL beste keepere og en ledertype som har värt i Newcastle veldig lenge og som har en veldig respekt i klubben...Han styrer forsvaret og er som en klippe bak der md masse erfaring og pondus...Steve Harper er også en god keeper,men ikke like bra som Given og veldig langt unna når d gjelder selvtillitt,lederegneskaper og erfaring....Så jg vil si att en skade på Given faktisk ödelegger veldig mye

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 08. Aug. 2007, 22:34 »
100% enig med Filla.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 08. Aug. 2007, 22:46 »
Selvfølgelig ødelegger det å miste førstekeeperen vår i serieåpningen, det er ikke tilfeldig at Given er førstevalg og Harper andrevalg. I tette og jevne kamper kan forskjellen på Given og Harper i mål være forskjellen på seier og ikke seier. Jeg frykter at Bolton kampen på Lørdag kan være en sånn tett kamp, men gjør vi jobben så er Harper god nok til at vi fortsatt kan klare det. Ellers er jeg litt enig med Joakim også. Vi må ikke la oss bli slått på forhånd fordi Given ikke spiller.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 08. Aug. 2007, 23:30 »
Jeg har tro på seier med eller uten Given, ikke missforstå meg nå...Men det er ett stort avbrekk om Given er skadet..Harper er ikke like god, sånn er det bare..
Håper og tror att vår bakre 4-er har blitt bedre og er mer stabil i år, så det gjör kanskje ikke like mye som det ville gjort i fjor.

Selv om Given og nesten halve laget (Emre, Barton, Owen, Duff, Butt) er skadet eller ikke klare for spill (Cacapa, Enrique), så gleder jeg meg så sinnsykt mye til på lördag...Har ikke värt så optimistisk före en seriestart siden 1997!!! 8)

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #55 på: 09. Aug. 2007, 03:51 »
Noen som vet om kampen streames på nettet et eller annet sted? Er selvfølgelig på jobb hele dagen uten tilgang til C+.

Tjodalf

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #56 på: 09. Aug. 2007, 13:02 »
Kampen streames, sammen med alle de andre kampene, på livesport247.com. Men ikke gratis.

Jeg er ny på dette forumet. Har sett mange har tippet startoppstillingen, men jeg kommer med et annet forslag:

Harper
Carr - Taylor - Rozenhal - Ramage
(pga bolton høye baller vil nok allardyce gå for en venstreback med høyde i motsetning til n'zogbia. OG N'Zogbia blir sett på som en offensiv back, mens ramage er mere defensiv i tankegangen og muligens sikrere å bruke på bortebane.)
Solano - Geremi - N'Zogbia - Milner (dersom Butt er skadefri spiller han nok for N'Zogbia)
Viduka - Martins (Smith er også en mulighet her, men tror han starter på benken)
« Siste redigering: 09. Aug. 2007, 17:33 av Tjodalf »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #57 på: 09. Aug. 2007, 19:07 »
Ikke SÅ viktig om Given er ute eller ei?

Jo det vil jeg si at det er. Husker i den perioden han var skadet forrige gang, og Harper stod. Vi vant ikke en kamp når Given var skadet, og jeg husker Harpers kjempeflause mot Liverpool...

All respekt til Harper som er PLs beste reservekeeper... men han mangler kamptrening. Hadde han fått spille alle kampene hadde han nok opparbeidet seg til et veldig høyt nivå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 09. Aug. 2007, 19:14 »
Vel. Nå har han kamptrening, mer enn det Given har!
Selvfølgelig vil det være viktig å miste en av de bedre keeperen i verden. Men vi er samtidig heldig som har Harper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 09. Aug. 2007, 19:15 »
Jeg sier ikke at det ikke er så viktig om Given spiller eller ei, jeg sier bare at det ikke er verdens undergang. For det er det faktisk ikke.

Ja, Harper gjorde et par brølere i fjor, og ja, det skyldes manglende kamptrening. Likevel, vi kunne hatt Petr Cech som reservekeeper og vi ville hatt samme problemet. Reservekeeperen må nødvendigvis preges av manglende matchtrening. Likevel, ingen skal beskylde Harper for ikke å ha holdt seg i form og ikke å ha vært mentalt tilstede når han har måttet steppe inn.

Det at vi ikke vant en kamp mens Given var skadet skyldtes ikke at Given var skadet, og Harper sto i mål. Harper har flere ganger bevist at han er en veldig god keeper, selv om han ikke er Shay Given.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon