20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 11.8: Bolton - Newcastle United [C+ Sport 2]  (Lest 38742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Sv: Lørdag 11.8: Bolton - Newcastle United [C+ Sport 2]
« Svar #180 på: 11. Aug. 2007, 18:04 »
Herlig med 3-1 seier! Veldig sterkt på bortebane, spesielt mot Bolton.
Oversiktelig må jeg si at jeg er imponert over denne kampen. Vi gjør det meste riktig, og får tidlige mål.
Etter Bolton scoret, klarte vi å "drepe kampen" og kontrollere kampen til en 3-1 seier.
Ameobi var elendig, der må jeg si meg enig.
Sånn ellers synest jeg lyspunktene var:
- Martins
- Vidkuka
- Smith (gjorde en bra kamp, men ble veldig "usynlig")
- Geremi
- Miner spilte heller ikke så verst
- Den bakre fireren funket også bra, utenom noen små "nølepunkter" fra både carr og roz.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #181 på: 11. Aug. 2007, 18:09 »
VI LEDER TABELLEN FOLKENS!:)
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 11. Aug. 2007, 18:09 »
FY FAEN I HELVETE VI ER BEST!

"VI SKAL VINNE PREMIER LEAGUE" haha, ta det litt med ro da. Uansett, bra med seier

Er det ikke lov til å uttrykke glede i kamptråder?

Herregud, det gjør da jeg og det...men det får da være måte på , vi har spilt 1 kamp, og du hiver på caps lock og sier at vi skal vinne PL ? Haha
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #183 på: 11. Aug. 2007, 18:12 »
Alt er lovt under kamp mener nå jeg.

Graxel

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #184 på: 11. Aug. 2007, 18:12 »
Dette er hva vi trengte:) Skikkelig deilig! Nå må vi bare ta med oss dette inn mot neste helg og Aston Villa. Imponert over hvor samspilt laget virket i forhold til i fjor. Stort sett fornøyd med alle. Ameobi skuffet, men det er kanskje å forvente. Kanskje grei å ha i reserve hvis Luque forsvinner. Uansett; deilig å få en slik start på sesongen!

Howay the lads!

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #185 på: 11. Aug. 2007, 18:13 »
Bra kamp, men synes forsvaret viser tegn til gamle synder innimellom. De er litt surrete bak noen ganger, men i hvert fall bedre enn før. Bra midtbane og angrep synes jeg. Godt å se spillerne ta seg litt tid til å applaudere fansen etter kampen og :)
Norwegian blood, Geordie heart

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 11. Aug. 2007, 18:24 »
meget bra kamp, selv om det ble litt kjedelig i 2omgang. Følte vi hadde full kontroll i hele kampen, selv om bolton presset litt på etter 3-1 skåringen.

Jeg er meget fornøyd med jobben zoggie gjorde på vb. Forsvaret var bra, både taylor og Roz hade god kontroll, selv om sistnevnte er litt for rolig av og til. Uansett bedre en unødevendige klareringer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 11. Aug. 2007, 18:33 »
Deilig.
Scora jo på alt i 1 omg.  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
« Svar #188 på: 11. Aug. 2007, 18:36 »
Vi spiller en bra kamp men det var jo ikke akuratt store utfordringa for oss heller..vi spiller mot et dårlig bolton lag å vi skal jo jo vinne den kampen her utifra åssen Bolton presterte så vi gjorde jobben.Vi blei ikke satt på store testen idag men alltid godt å få med seg 3 poeng hjem og vi trenger det til kamper hvor motstanderen blir langt bedre

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 11. Aug. 2007, 18:50 »
Herlig og "agressive" i første omgang, og som forventet rolig og kontrollerende i andre. Synes likevel vi havnet litt langt bakpå til tider i andre, noe man ikke bør gjøre om man har Carr på laget. Synes forøvrig han greide seg greit, bortsett fra sine vanlige småtabber. Høyreback BØR påspanderes.

Synes Geremi dro laget svært godt med seg, og at Smith beviste at han vil blø for klubben sin.

Noen som vet hvorfor Enrique ikke spilte?

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #190 på: 11. Aug. 2007, 19:37 »
FY FAEN I HELVETE VI ER BEST!

"VI SKAL VINNE PREMIER LEAGUE" haha, ta det litt med ro da. Uansett, bra med seier

Er det ikke lov til å uttrykke glede i kamptråder?

Herregud, det gjør da jeg og det...men det får da være måte på , vi har spilt 1 kamp, og du hiver på caps lock og sier at vi skal vinne PL ? Haha

er enig med Chris når han sier at alt er lov i kamp.

og det å ha tro på laget sitt og være veldig glad for at laget sitt scorer, er bedre enn å ha holdninger som for eksempel deg. om du har problemer med optimistiske personer, så er det helt ok for meg. men personlig syntes jeg det er bedre å være optimist enn en grinete og bitter pessimist som ikke unner verken seg selv eller andre optimistiske og håpefulle tanker.

vel nok om det, anter jeg.

twominds

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #191 på: 11. Aug. 2007, 20:08 »
Enrique har nok ikke fått nok treninger med resten av fireren til at sam ville hive han innpå. Vi blir slående alt for mye langt og i tillegg upresist utover andre omgang som gjør at vi blir trykket tilbake og sliter med å få laget ut og sette press med gode avstander mellom lagdelene. Her er de fleste skyldige men spesielt backene viste liten vilje til å lete etter gode alternativer når de vant ballen. Synes Butt gjorde en god kamp som ryddegutt. Smith og Geremi gjør ok kamper, Martins er både god og heldig. Viduka bør vise litt mer tilstedeværelse på topp, spesielt når vi blir slående langt. Synes vi gjevnt over gjorde en grei kamp hvor vi spilte meget godt første halvtimen og resten ikke gjorde mer enn nødvendig for å vinne. Vinner ikke PL med det vi leverte i annen omgang. Et bedre lag hadde utnyttet problemene våre i 2. omgang bedre.
Så stopper det å regne, det er sant!
 Det stoppet ett sekund, og skyene forsvant.
 Og der sto gud å så på, og lurte på hvem som vant!!"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 11. Aug. 2007, 22:19 »
Det tok litt tid før vi kom til oss selv etter pausen. Sannsynligvis fordi spillerne hadde vanskelig for å tro at de ledet 3-0 borte mot Bolton, og det bare etter 45 minutter. Så skal det også sies at Bolton tok kommandoen fra første spark på ballen i andre omgang, og vi ble preget av det. Likevel kommer vi etterhvert til bevissthet og vi greier etterhvert å stresse ned mange hakk, noe som også gjør at vi får bedre kontroll på Bolton, og vi hindrer dem i å komme til nevneverdig store sjanser. Klart, den andreomgangen vi hadde i dag hadde ikke holdt like godt mot Man Utd eller Liverpool. Men nå var dette bare første kamp, og det var naturlig at vi ble litt slitne utover i kampen.

Synes Alan Smith gjør veldig mye usynlig, men viktig arbeid. Kanskje derfor mange mener han var litt usynlig til tider. Var viktig defensivt i hele kampen. Offensivt var det ikke all verden, men det hadde vi jo andre som tok seg av.

At Charles N'Zogbia ville få sin velfortjente "revansje" var ingen stor overraskelse. Gutten sleit enormt under Roeder, som en kombinasjon av mange negative faktorer. Men nå ser det virkelig ut som han har fått fart på beina igjen, og ingenting gleder meg mer enn det. Zog er en kanonspiller, og kan bare bli bedre. Vi har garantert ikke sett det siste og det beste fra vår unge franskmann ennå.

Taylor og Rozenhal så ut til å ha bedre kontroll på hverandre i dag enn mot Sampdoria. Sannsynligvis fordi de har fått trent mye sammen den siste uka. Noe småtull var det her og der, men stort sett var forsvaret vårt veldig solide. Vi var flinke til å støte på ballfører når det var nødvendig. Vi satte inn tøffe taklinger for å vinne ballen. Rozenhal solgte seg riktignok ved en anledning, men det gikk heldigvis bra til slutt, uten at jeg helt husker hvordan angrepet endte. Taylor har som alltid stålkontroll, og Cacapa skal ikke få noen enkel jobb med å spille seg inn i startoppstillingen.

Martins imponerte meg i dag. Jobbet og sleit hele tida. Våknet for alvor til liv etter det første målet sitt, som var et virkelig pent stykke kunst, selv om Bolton på alle mulige måter hadde dekket bordet for ham. Virket mye mer tilstedeværende og så ut til å trives mye bedre i dag, selv om han spilte på kant. Kom seg inn i scorings- og avslutningsposisjon, og ble belønnet med to scoringer. Well done!

Vi kan bare bli bedre, med tanke på at vi sannsynligvis ikke har handlet ferdig ennå, har flere nye spillere som venter på å få slippe til, og en utholdenhet som ikke ser ut til å være på topp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #193 på: 11. Aug. 2007, 23:50 »
Dette kan bli en artig sesong for alle untatt el donkey. Han beviste nok en gang at han ikke har noe i vårt angrep å gjøre. Han virket treigere enn Kjetil Rekdal og omtrent like på tå hev som Jon carew...

Ellers så syns jeg at Rozy var litt preget av at han ikke kjenner PL ennå, men at han har alle forutsetninger til å gjøre det bra når han skjønner at i PL har han ikke alltid tid til det han kunne gjøre i PSG

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #194 på: 12. Aug. 2007, 01:57 »
Må si jeg synes personlig at Rozy var fantastisk.. bedre spillende midtstopper har jeg ikke sett siden Albert herjet på St. James! Meget fornøyd med ham.. Ellers vil jeg si at alle de nye spilte meget godt.. Alan Smith kjempet som en løve på midtbanen, utrolig bra å ha en sånn spiller. Meget god kamp, er optimistisk fram mot neste kamp :)
ignert Morten.