20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Chit Chat-tråd  (Lest 371383 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Chit Chat-tråd
« Svar #1545 på: 02. Nov. 2011, 12:00 »
Ingen tvil om at alle som voldtar er undermennesker, men når en blondine på 20 går igjennom Slottsparken drita full alene kl 03:40 på en lørdagskveld er det ikke bare voldtektsmannen at intelligensens skorter hos.

Det er lov å ta forhåndsregler når man vet det finnes tapere der ute. Blir litt som å hoppe ut i et basseng fullt med haier og komme sutrende etterpå hvis de biter deg.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1546 på: 02. Nov. 2011, 12:17 »
Uthevet deler av innlegget sitert under for å illustrere:

en blondine på 20 går igjennom Slottsparken drita full alene kl 03:40 på en lørdagskveld er det ikke bare voldtektsmannen at intelligensens skorter hos.

Motsetninger... Det er ikke forventet store kvanta intelligens når man er drita full...

Blir litt som å hoppe ut i et basseng fullt med haier og komme sutrende etterpå hvis de biter deg.

Blir litt som å gå løs på unger - som er omtrent like godt i stand til å ta vare på/forsvare seg selv som en dritings 20-årig blondine (uten å hakke på blondinene altså).

[ironi]Kanskje man burde forby 20-årige blondiner å drikke på lørdager?[/ironi]
« Siste redigering: 02. Nov. 2011, 12:20 av ElvenKind »
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1547 på: 02. Nov. 2011, 12:18 »
Skjønner nesten ikke helt hvordan det er mulig å bli voldtatt i slottsparken, uten at noen faktisk ser det og griper inn. Bodde selv rett bak parken tidligere, og har vandret mye der selv nattestid, og var stort sett alltid ganske bra med mennesker der. Så at jenter tar sjansen på å gå gjennom der alene, om man da følger de større veiene, er ikke noe jeg synes er spesielt rart. Men ellers helt enig i at man på generell basis bør ta visse forhåndsregler.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1548 på: 02. Nov. 2011, 12:51 »
Det er selvfølgelig voldtektsmennene som er den som er skyldig og ansvarlig i all disse situasjonene, men det er selvfølgelig ingen ting galt i å ta FORHOLDSregler nei.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1549 på: 02. Nov. 2011, 13:08 »
Det er selvfølgelig voldtektsmennene som er den som er skyldig og ansvarlig i all disse situasjonene, men det er selvfølgelig ingen ting galt i å ta FORHOLDSregler nei.

My point excactly. Jeg mener ikke at det er delt skyld/ansvar.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1550 på: 02. Nov. 2011, 13:14 »
Ja, jeg skjønte det. :)

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #1551 på: 02. Nov. 2011, 13:20 »
Jeg skjønte det ikke :)

Mulig haibasseng-lignelsen har noe av skylda ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1552 på: 02. Nov. 2011, 13:40 »
Har du førstehånds kjennskap til hva ofrene har inntatt av mengder alkohol eller antar du bare at jentene har vært drita? Ser ikke helt logikken i det du skriver, pleb. Det skal da for pokker ikke være nødvendig å måtte gå sammen for å komme seg hjem etter festlig lag en lørdagskveld, uansett tidspunkt på døgnet. Poenget er at man skal kunne føle seg trygg uansett hvor man ferdes og det er noe aldeles riv ruskende galt med gjerningsmann, ikke offer.

Besitter du forresten informasjon om hvor smarte eller dumme jentene er eller er det også bare antagelser?

Sitat
Blir litt som å hoppe ut i et basseng fullt med haier og komme sutrende etterpå hvis de biter deg.

At du kan sette en slik situasjon opp mot det å ferdes alene i en park på nattestid, er hinsides all fornuft.
« Siste redigering: 02. Nov. 2011, 13:58 av coxie »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1553 på: 02. Nov. 2011, 13:53 »
Selvsagt burde det være trygt og ferdes hvor som helst, når som helst. MEN slik er det dessverre ikke, og da burde man ideelt sett ta det man kan av forholdsregler.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1554 på: 02. Nov. 2011, 14:03 »
+1 torfinn.

Nå er ikke jeg så veldig kjent i Oslo, men de gangene jeg har vært ute på byen der, så har det aldri vært noen problem å finne folk man kan ta taxi med? (Ikke pirat)

Har man 1000 kroner til å kjøpe alkohol for, så har man vel 2-400 kroner til taxi, så man kommer seg sikkert hjem.
Same old Shearer, always scoring!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1555 på: 02. Nov. 2011, 14:05 »
Jo da, men pleb insinuerer at noe av ansvaret ligger hos kvinnen. Det er det man leser ut ifra første innlegg. Skremmende holdning. Og så påstår han at han mente noe helt annet. Da får han formulere seg annerledes. Klønete skrevet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #1556 på: 02. Nov. 2011, 14:14 »
Jo da, men pleb insinuerer at noe av ansvaret ligger hos kvinnen. Det er det man leser ut ifra første innlegg. Skremmende holdning. Og så påstår han at han mente noe helt annet. Da får han formulere seg annerledes. Klønete skrevet.

nå skriver du bare dritt. sorry

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1557 på: 02. Nov. 2011, 14:15 »
Utdyp. Enlighten me.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1558 på: 02. Nov. 2011, 14:19 »
+1 torfinn.

Nå er ikke jeg så veldig kjent i Oslo, men de gangene jeg har vært ute på byen der, så har det aldri vært noen problem å finne folk man kan ta taxi med? (Ikke pirat)

Har man 1000 kroner til å kjøpe alkohol for, så har man vel 2-400 kroner til taxi, så man kommer seg sikkert hjem.

Haha, hva skjer med bedreviter-kommentarene? Skulle tro folk var eksperter her. Det er IKKE jeg. Føkkings ignoranse.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1559 på: 02. Nov. 2011, 14:32 »
Er glad eg ikkje bur i Oslo... Det er ei skremmande utvikling i den byen.