20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mort skal prøve å forhandle nok en gang  (Lest 5118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Mort skal prøve å forhandle nok en gang
« på: 31. Juli 2007, 18:31 »
Selv blinde høner kan finne korn så man skal ikke se bort i fra at han kan klare det denne gang. Skal vi si at det er ca 2% sjanse for at Ivica Dragutinovic blir Newcastle spiller?

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=479627&CPID=8&clid=43&lid=&title=PREM+DUO+BATTLE+FOR+DRAG
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Mort skal prøve å forhandle nok en gang
« Svar #1 på: 31. Juli 2007, 18:35 »
Hvis City vinner denne kampen begynner jeg å grine :'( Dragutinovic hadde blitt knall.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #2 på: 31. Juli 2007, 18:53 »
Han kommer faen meg aldri.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Juli 2007, 19:02 »
Er bare å glemme han med en gang, hvertfall hvis mort selv skal nedover og forhandle...

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Juli 2007, 19:05 »
Lykke til Mort.. Med tanke på hvor lite penger vi har er det tull å bruke penger på flybilletten nedover..

Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

BallaJazz

• Gjest
« Svar #5 på: 31. Juli 2007, 19:05 »
Kan ikke si jeg er akuratt noe optimist på detta..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Juli 2007, 19:10 »
Har hørt nok rykter. Trur ikkje noko som helst før det offisielt er klart.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #7 på: 31. Juli 2007, 19:41 »
Nå syns jeg at folk er negative her, inkludert meg :P Da har vi hvertfall ikke så høye forhåpninger da

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 31. Juli 2007, 20:15 »
Vet ikke hva jeg skal si, eller om jeg skal le eller grine!!
Denne Ivica Dragutinovic er jo helt uten erfaring i PL og England forøvrig, han er gammel, eller fyller 32 år i November, og er nok ikke en spiller jeg vil hoppe i taket over!
Men på en annen side trenger vi jo så desperat en forsvarspiller, så kansje dette ikke hadde vært så ille likevel...................

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 31. Juli 2007, 20:18 »
Vel. Som Big Sam oppgitt har sagt for litt siden, mange av hans egentlige førstevalg på markedet har allerede blitt tatt mens vi har knotet med annet vissvass, så kvaliteten på spillerne inn nå kom antakeligvis ikke til å være akkurat som ønsket...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 31. Juli 2007, 20:44 »
Kjenner ikke Dragutinovic altfor godt selv (når man ser på Sevilla så gjør de seg først og fremst bemerket for angrepsspillet sitt), men ettersom han også er på Svennis sin ønskeliste (han har tross alt penger tilgjengelig) så er det ikke sikkert han er en dårlig signering. Alderen er ikke helt på Dragutinovic sin side, men samtidig har han da desto mer rutine, og Allardyce har jo lyktes med å hente avdankede spillere fra den iberiske halvøy før. Han vil vel uansett bli en nyttig tilvekst til forsvarsrekka vår, jeg liker også det jeg hører om at han kan spille både venstreback og stopper. Kanskje det betyr at vi får en slags "back-stopper" som har styrken sin deffansivt? Det ville ikke være meg imot iallfall. Derimot så gjenstår det jo fortsatt å se om vi klarer å lokke Dragutinovic (vanskelig navn!) til St.James Park...

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 31. Juli 2007, 20:53 »
Tottenham fortsetter å handle, og har nettopp sikret seg et av de mest spennende talentene i tysk fotball. Vi kan bare drømme om en topp 6 plassering kommende sesong om ikke Mort og gnieren Ashley pådrar seg flere solstikk de nærmeste dagene.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=479650&CPID=8&clid=6&lid=3&title=Spurs+pick+up+Prince&channel=&
« Siste redigering: 31. Juli 2007, 20:55 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #12 på: 31. Juli 2007, 22:44 »
Får håpe at Sam Allardyce klarer å få litt fornuft ut av de idiotene som nå sitter i styret. Jeg mener, selv Martin Jol bader visst i flere penger enn Big Sam for tiden.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 31. Juli 2007, 23:01 »
Dragutinovic er en ypperlig forsvarspiller! Han vil uten tvil gå rett inn på laget og forsterke. Mye heller Drago enn Shorey, Gilbert, Fanni, etc.!
Oscillons From The Anti-Sun

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 31. Juli 2007, 23:07 »
Koffor Forlata Sam Bolton?
Jo for og komme til ein klubb som hadde penger.
Oi blei lurt der ja.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]