20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Juventus 29.07  (Lest 23349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Sv: Newcastle - Juventus 29.07
« Svar #60 på: 29. Juli 2007, 16:50 »
Men folkens, lignende fotball fra Newcastle må vi langt tilbake for å finne. Har ikke sett slikt siden Sir Bobbys glansdager hos oss!

Helt enig. Sa det etter kampen mot Celtic. Vi er veldig bra offensivt for tiden, til tross for en forferdelig lang skadeliste.

djmattis

• Gjest
« Svar #61 på: 29. Juli 2007, 16:52 »
Jeg ser en plan i det hele, folk tar løpninger i alle ledd, forsvaret følger opp. midtbanen tetter igjen...
Nå syns jeg newcastle har spillt 2 veldig gode første omganger mot celtic og tjuve!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #62 på: 29. Juli 2007, 16:52 »
Flott førsteomgang. Shay Given, Rozenhal, Milner, Luque og Martins spilte alle veldig bra. Resten var gode.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #63 på: 29. Juli 2007, 16:53 »
Jeg ser en plan i det hele, folk tar løpninger i alle ledd, forsvaret følger opp. midtbanen tetter igjen...
Nå syns jeg newcastle har spillt 2 veldig gode første omganger mot celtic og tjuve!
Ja nå er det helt klart en plan over det som gjøres ute på banen.

djmattis

• Gjest
« Svar #64 på: 29. Juli 2007, 16:56 »
Jeg støttet Roeder mens han satt, syntes han fortjente en sjanse, men når jeg ser hva en trener med autoritet kan gjøre så må jeg innrømme hvor feil jeg hadde.
Big Sam har fått inn en helt annen stil i spillet, utrolig flott å se på, og selv om det ikke skulle gå perfekt første sesongen så tror jeg Big Sam kommer til å bygge noe stort.
Jeg ser konturene...

Noreng

• Gjest
« Svar #65 på: 29. Juli 2007, 16:58 »
Nice! Kommer hjem og ser at vi overkjører JUVENTUS! Verdens beste lag for ikke lenge siden.

Synd at Luque ble skadet, men vi har satans mange gode spisser nå altså! Skal streame nå, men bare må spørre. Hvordan gjør NZogbia det?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 29. Juli 2007, 16:59 »
Den planen ser veldig ut som "klassisk Newcastle". 4-4-2 med vingspill sentralt.
Jeg elsker Milner. Han er helt utrolig god å komme seg løs og få lagt inn, selv på venstrekanten. Ser bare ut til å fortsette å vokse fra forrige sesong. Svært bra kamp til nå.
Også er Rozenhal solid, og virker til å spille ganske bra sammen med Ramage. Carr har også hatt rimelig god kontroll på sin side. Huntington sliter litt mer på sin side, men har tatt seg opp etter en veldig nervøs start. Men ser at han ikke er back.
Oba ser også meget pigg ut! Og Carroll, ja, han minner farlig mye om Shearer. Målet var et typisk Shearer-mål, og når han blir tatt av Buffon gir han alt i duellen. Pent.
Så håper jeg at Luque ble tatt av for sikkerhets skyld. Uansett fint å se stadion reise seg for han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #67 på: 29. Juli 2007, 16:59 »
Enig, Roeder slet med skader og derfor ga jeg også han en viss støtte. Men nå ser vi hva som kan gjøres selv med mange skader... Buffon burde ABSOLUTT vært utvist btw.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 29. Juli 2007, 17:00 »
Synes Rozehnal virker ganske sikker og kontant i forsvaret. Gleder meg til å se han sammen med Taylor! ;D

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #69 på: 29. Juli 2007, 17:01 »
Nice! Kommer hjem og ser at vi overkjører JUVENTUS! Verdens beste lag for ikke lenge siden.

Synd at Luque ble skadet, men vi har satans mange gode spisser nå altså! Skal streame nå, men bare må spørre. Hvordan gjør NZogbia det?
Jeg syns Zoggy har klart seg bra på midtbanen, virker trygg med ballen og har et fint overblikk! får se hvordan han klarer seg i andre

EDIT: Jeg tror han kan bli en bra sentral midtbanespiller når vi trenger han der i hvertfall førsten av PL-sesongen
« Siste redigering: 29. Juli 2007, 17:04 av Nico »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 29. Juli 2007, 17:05 »
Jeg fikk for første gang til å se en kamp på PCen etter å ha lastet ned sopcoast fra en link lenger bak her! Men er det bedre kvalitet på det som heter TVAnts? Og er det kansje nødvendig å laste dette også ned?
Svar uten å bli irriterte nå da gutter og mannfolk....... takk

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #71 på: 29. Juli 2007, 17:07 »
Dyer inn - Geremi ut
Troisi inn - Martins ut
Edgar inn - Rozenhal ut
Pattison inn - Milner ut

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 29. Juli 2007, 17:08 »
Dyer spiller. Hvordan skal vi tolket det?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #73 på: 29. Juli 2007, 17:08 »
Jeg ser på TVants, jeg overlever veldig veldig greit. Bare man går litt unna skjermen blir det overlevbar kvalitet. Sopcast fikk jeg ikke til å funke.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #74 på: 29. Juli 2007, 17:09 »
Jeg syns Sopcast er bedre enn tvants