20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Paul Huntington  (Lest 4340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFC-AMUNDSEN

• Gjest
Paul Huntington
« på: 24. Juli 2007, 00:02 »
Hunty er forventet om med A-laget også neste sesong, dette stortalentet fortjener en tråd!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Paul Huntington
« Svar #1 på: 26. Juli 2007, 15:41 »
Kan hende vi blir mer avhengig av Hunty denne sesongen igjen enn det vi bør være!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Aug. 2007, 01:01 »
Tror det vil bli veldig vanskelig for Paul å komme opp på 1. laget denne sesongen.. men cacapa,tayls,Rozenhal,Ramage++ tror kanskje et utlån til the championship ville vært bra trening for dette talentet..
Newcastle United We Stand

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Aug. 2007, 18:53 »
Vi har ikke råd til å låne ut verken Edgar eller Hunty, i mine øyne. Vi er ikke SÅ godt forspent i forsvaret at ungguttene blir overflødige. Det er fortsatt tynt på begge backene. Det kan være god matchtrening for både Hunty og Edgar å vikariere der.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. Sep. 2007, 14:11 »
Heilt greit at Huntington går. Han treng og spele ball for og utvikle seg videre. Og så godt forspent som Nufc er i forsvaret nå så hadde han ikkje spelt mykje førstelagsfotball for oss.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 01. Sep. 2007, 15:11 »
Lån kunne jeg skjønt
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

BallaJazz

• Gjest
« Svar #6 på: 01. Sep. 2007, 15:54 »
Synd at han blei solgt..kan ikke si at jeg forstår det helt.Ville heller sett at han hadde vært på lån hvor han kunne utvikla seg men jeg ønsker han all lykke til videre!.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 01. Sep. 2007, 19:37 »
Lån kunne jeg skjønt
Enig! Synes det å selge en slik spiller uten å gi han en sjanse til å utvikle seg med ny manager og nye spillere er litt synd. Men på en annen side er det kansje et for godt tilbud fra Leeds til å si nei for denne unge spilleren.
Med Wise og Poyet som trenere og regelmessig spilletid i de 2 nest øverste divisjonene, skal man ikke se bort ifra at vi får se Huntington og Leeds i PL om noen år, håper ihvertfall det................

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 02. Sep. 2007, 13:28 »
Den triste nyheten slo ned igår med at Huntington har gått til Leeds. Det er ord som svir i eit i mitt hjerta. Eg hadde virkleg fått sansen for denne gutten, og hadde virkleg trua på han kom til å bli kollega med Taylor om eit par sesongar. Da er det kun EDGAR igjen av dei 3 som eg spådde ein stor framtid i Newcastle. (for dei som hugsar U18 rapportane mine for 2 sesongar sidan).
Vi får håpe at du får rett hva angår Edgar da.
2 av 3 trenger ikke være det verste.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Sep. 2007, 18:22 »
Synest det var utrulig synd at vi solte Huntington. Ein lokal unggut med fleire aldersbestemte landskampar. At folk kan sjå at han ikkje er god nok er for meg ei gåte. Det vi såg av han i fjor var ikkje dårlig med tanke på at han var 18 år, i tillegg måtte han spele i posisjonar som ikkje var hans beste. Dette er den einaste transferen eg er misfornøgd med av Big Sam. Trøsten er at han går til Leeds som eg håpar kan komme seg opp igjen så raskt som mulig.

Ønsker Huntington lykke til og håpar han vil utvikle seg til ein knallspelar i Leeds.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Sep. 2007, 21:55 »
Me har 10 forsvarspillere. Kor mykje speletid hadde Huntington fått framover?
Nada.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Sep. 2007, 22:09 »
Nada.

Riktig det, men hvis Huntington gjør en kjempesesong i Leeds og spiller på seg rutine er det Leeds som får nytte av dette i årene fremover. Mange spillere som nesten har blitt "nye" etter å ha fått spilletid nedover i divisjonene. Huntington har tidligere vist at han har potensial så jeg ville valgt lån istedenfor salg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Sep. 2007, 22:13 »
Og han ville heller ikke fått mer spilletid neste sesong, eller sesongen etter der.
Taylor blir en kanonspiller og kommer til å holde de fleste unge forsvarstalenter ute av laget i lang, lang tid. David Edgar er det talentet som er nærmest a-laget for tida, men når både Beye, Enrique og Faye er klar til dyst, så skal også han få det veldig tøft, og vil kanskje ha godt av å lånes ut. I tillegg har vi Rozenhal som har mange gode år igjen på fotballbanen. Og ingenting tyder på at vi har kjøpt vår siste forsvarsspiller. Kan hende kommer det enda en eller to allerede i januar. Det vet vi aldri.

Vi kan ikke tviholde på lokale unggutter bare fordi de er lokale unggutter. Man må ta hensyn til at de er fotballspillere de også, og en kar som Huntington fortjener å få spille fotball regelmessig på et nivå som ikke er for høyt. League One er kanskje litt lavt, for en spiller som på langt nær gjorde seg bort i en håndfull Premiership-kamper forrige sesong. Men han får spilletid, han får gode utviklingsmuligheter, og han kan få være en viktig brikke i kampen for å få Leeds tilbake der de hører hjemme. Kanskje ser vi ham igjen om noen år. Neppe som newcastlespiller, men kanskje i en annen klubb, gjerne Leeds, og forhåpentligvis i Premier League.

DanMan

• Gjest
« Svar #13 på: 05. Sep. 2007, 20:07 »
Nada.

Med Newcastles hell hva skader angår, kanskje mer enn noen kan forestille seg.  ;) Men på ramme alvor, jeg ble overrasket og trist over at han ble solgt. Som flere sier; lån kan jeg forstå, til og med håpe på for gutten selv sin skyld, men et salg av lokale store talenter er jeg på ingen måte fan av. Jeg er (surprise surprise) uenig med Joakims påstand om at man ikke kan beholde lokale spillere fordi de er lokale. Man bør, i enhver fotballklubb, ha en viss lokal forankring, både for interessens skyld (selv om dette neppe er en faktor i fotballgale Newcastle), og især for rekrutteringens skyld. Selvsagt kan man ikke beholde en spiller ene og alene fordi han er lokal, men det er faktorer som bl.a. alder, evne til å bekle flere posisjoner og selvsagt evner generelt, som taler for at Huntington har en forholdsvis lys fremtid, og jeg skulle ønske han fikk den ikledd svart-hvitt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 05. Sep. 2007, 21:08 »
Nå kan det vere Huntington var veldig lysten på og dra og få skaffe seg regelemessig spilletid istede for og spele B fotball med Newcastle. Sko me sagt nei på grunn av han er ung og lokal. Så hadde klubben forsatt behandla spillere som dritt. Men ein ser jo tydelig at Big Sam ikkje driver på den måten. Og TAKK 1 MILLION ganger for det.
Behandlinga spillerne har fått under Big Sam er det mest positive av det positive som har skjedd med klubben etter han kom til klubben. :)