20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geremi Sorele Njitap Fotso  (Lest 24519 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Geremi Sorele Njitap Fotso
« Svar #45 på: 30. Mars 2008, 22:03 »
Enig med Joakim her.
Han blir bedre å bedre. Håper han bygger videre på de siste kampene.
Han har endel å bidra men når han er i form, ting som ikke finnes i resten av den sentrale midtbanen.. Fortsett Geremi, bare fortsett ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 30. Mars 2008, 22:21 »
Noe av det siste Allardyce gjorde, var å frata Geremi kapteinsbindet. Så reiste han til Ghana og storspilte, og nå storspiller han for oss også. Takk, Sam ;)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #47 på: 31. Mars 2008, 00:58 »
Veldig oppløftende å se Geremi prestere bedre å bedre for hver kamp.Ser bra ut detta..bare å stå på det Geremi :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 31. Mars 2008, 02:52 »
Geremi begynner jo faktisk å bli en svært viktig spiller. Det virker også som om han er en av de spillerne som nyter størst respekt hos sine kolleger!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #49 på: 31. Mars 2008, 18:50 »
Synst han virker litt kvikkare i beina. Synst egentleg at han får endel unødvendig piss mot seg. Eg såg litt grundigare på godeste Geremi mot Spurs, og eg må seie at han balanserer midtbanen fint. Han er god defensivt, gjer ting enkelt. Dessutan dekker han rommet som backane etterlet seg. Dødballane varierer, men det gjorde det no med Laurent Robert også? Ikkje at eg seier at han har same skuddfot, men Geremi har faktisk blitt bokført med endel assist.

Men for all del, Geremi bør vere back-up neste år vist vi skal kjempe høgare oppe på tabellen, MEN per dags dato SKAL han spele frå start sidan han framstår som ein meget viktig på bana både som spelar, og som kommunikasjons ansvarleg for afrikanarane våre.  ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #50 på: 22. April 2008, 05:21 »
NEWCASTLE  - SUNDERLAND
Gremi mener dette er større enn Real Madrid - Barcelon 8)
Geremi believes Newcastle United's derby clash with Sunderland is bigger than the El Clasico in Spain.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 22. April 2008, 18:06 »
Alle spillerne våre har skrytt av hvor stort dette derbyet er. Var det Viduka som mente det var større enn Old Firm? Geremi sier det er større enn El Classico i Spania.

Ruud Gullit mente at Tyne-Wear-derbyet bare var noe forbanna tøv, og spilte med sitt antatt DÅRLIGSTE mannskap i sin første og eneste derby-match.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 22. April 2008, 18:10 »
Det Geremi sa, var at når man lever i Newcastle så er Newcastle-Sunderland større en El Classico.......så den overskriften synes jeg var tatt litt ut av sammenhengen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 22. April 2008, 18:18 »
Det må du regne med, kø1. Ingen journalist i hele verden ville formulert det på noen annen måte. Det tør jeg nesten garantere.
Nå har jeg ingen problemer med å tvile på at Geremi sa det du gjengir, og jeg har aldri trodd at han har sagt rett ut at El Classico kan ta seg en bolle, Tyne-Wear er mye, mye større. Det sier seg selv, at når man spiller for Newcastle, og bor i denne byen, så finnes det ingenting større enn Tyne-Wear-derbyet. Selv om dette derbyet i den store sammenhengen, ikke er så vanvittig stort, som Gullit helt korrekt påpekte, men som han bare skapte seg uvenner ved å si.
Når du er manager eller spiller i Newcastle skal du selvsagt ikke si det Gullit sa, da skal du snakke som Geremi.

Spiller du for Rangers eller Celtic finnes det ingenting større enn Old Firm, og spiller du i Spania, er det selvfølgelig El Classico som gjelder.

Det er det Geremi har skjønt, som Ruud Gullit aldri har skjønt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 22. April 2008, 18:26 »
Hva var det Gullit sa? Har ikke fått med meg det jeg, bortsett fra at jeg vet han benket Duncan og Shearer mot mackems i 99..var det vel.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. April 2008, 18:34 »
Tror det var på pressekonferansen i forkant av kampen at Gullit snakket om at mackems-derbyet ikke var så stort som fansen ville ha det til, og fremhevet Old Firm, ja til og med manchester- og liverpool-derbyene som større, fordi det var to lag fra samme by. Newcalste og Sunderland er to lag fra et område med flere kilometers avstand til hverandre. Derfor var det egentlig tull å hause opp derbyet på den måten fansen gjorde, mente Gullit, den smartingen.

Og så benket han Shearer og Big Dunc til fordel for to juniorer. Og da gikk det jo som det måtte gå, vi tapte kampen. Og fra det øyeblikk var Gullit historie.
Og takk Gud for akkurat det.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. April 2008, 18:45 »
Det var rimelig drøyt å si ja......å pisse på stoltheten til geordier er ikke akkurat noe de setter pris på, mildt sagt.

Mange som har fremhevet at hatet og rivaliseringen mellom Newcastle og Sunderland er nettopp på grunn av at det er snakk om to byer mot hverandre, isteden for at det er to lag fra en og samme by...Husker Alan Oliver sa i et intervju; at på Merseyside derbyet kunne Liverpool og Everton fans sitte sammen, og at rivaliseringen ikke stakk særlig dypt, men at noe slik ALDRI kune skjedd i et tyne-wear derby, da Geordier og Mackems hater hverandre...

Hat er kanskje et sterkt ord, men det jeg mener er hvor viktig det er for Geordiene å slå Sunderland pga av stolthet osv..og selvfølgelig omvendt...

Gullit fikk som fortjent...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. April 2008, 22:48 »
Jeg tolket det dithen at Geremi sier at stemningen i Nordøst er større enn den er rundt El Classico i Spania. Tolker dere det slik?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DLZ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #58 på: 26. Mai 2009, 12:28 »
Meanwhile, Geremi has remained tight-lipped regarding speculation he is now set to leave Newcastle, with reports suggesting he could be heading for Turkey.

He told skysports.com when asked about conjecture surrounding his career: "I have no comment. I am upset by our relegation."

Det kan vel tolkes som en bekreftelse på at han drar da. Jeg kommer ikke til å savne han.

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_5348750,00.html

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #59 på: 26. Mai 2009, 12:34 »
Who will? Sett han og hans £60k lønning på flyet til Tyrkia. Eller Kazaksthan for den sakt skyld.