20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geremi Sorele Njitap Fotso  (Lest 24490 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Geremi Sorele Njitap Fotso
« Svar #30 på: 11. Sep. 2007, 10:52 »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 11. Sep. 2007, 11:55 »
Gutta er så imponert over Geremis naturlige og rolige lederstil, at de har gitt han kallenavnet "Mandela"  :D

Hehe ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 11. Sep. 2007, 15:21 »
Det var jo litt av et kjælenavn.
Men jeg håper han lever opp til det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #33 på: 12. Okt. 2007, 10:41 »
Geremi may have only been at Newcastle for a few months but the Cameroon international has already made a major impact at St James' Park ? after being handed the captaincy as well as the nickname 'Mandela' for his diplomatic skills.
http://www.givemefootball.com/display.cfm?article=11235&type=1
intervju med vår meget godt likte Geremi(mandela)

Å geremi mener vi utvikler oss såpass fort under Allardyce, å tror vi ender som topp 6 ved slutten av sesongen..
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,1780_2798686,00.html
« Siste redigering: 15. Okt. 2007, 09:49 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

pane

• Gjest
« Svar #34 på: 16. Okt. 2007, 01:35 »
Geremi skal ha blitt observert på Newcastle-båten nå i helgen. Det var en pokerturnering der.. En kompis som forøvrig vant småpene 100 000 NOK sa dette

Geremi var forøvrig utter shite, visstnok :)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 16. Okt. 2007, 17:43 »
Geremi skal ha blitt observert på Newcastle-båten nå i helgen. Det var en pokerturnering der.. En kompis som forøvrig vant småpene 100 000 NOK sa dette

Geremi var forøvrig utter shite, visstnok :)

Gjør ikke meg noe, jeg er mer interessert i Geremi's egenskaper på fotballbanen enn i kortspill... ;)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #36 på: 28. Okt. 2007, 21:09 »
Har ikkje blitt særleg imponert over det eg har sett av han i år. Håpar han forbedrar seg kraftig. Synst han har litt for mykje av dei same tedensane som Scott Parker hadde, driv å dansa som ein ballerina på midtbana og deretter spele ballen i støtte i staden for å slå ballen framover.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Okt. 2007, 22:53 »
Geremi har ikke spilt allverdens nei. Men det er ting han gjør på banen som er viktig for oss. Han holder på ballen, spiller smarte å enkle baller videre. Han er viktig i det hele tatt. Men det som gjelder er å finne den rette spilleren til å spille sammen med Geremi. Det tror jeg Barton eller Emre kan bli, når de får litt mere kamptrening.
Å det er å viktig at Allardyce prøver seg litt frem, slik han finner den beste formasjonen å spillerene til å spille i den formasjonen. Ting tar tid..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 29. Okt. 2007, 15:32 »
Syns Scott Parker var mye bedre enn det Geremi noensinne har vært i Newcastle-skjorta. Skulle gjerne hatt Scott Parker som anker på midten, men det er dog en annen sak.
Vi bør finne en rolle til Geremi nå. Den rollen bør ikke være sammen med Butt eller som høyreving, men som den holdende midtbanespilleren enten i en trio eller sammen med en offensiv motpart i 4-4-2-systemet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 29. Okt. 2007, 16:36 »
Jeg synes også det er på tide at vi en gang for alle rendyrker Geremi som anker på midtbanen. Som Kristoffer sier, enten i en trio, eller sammen med en offensiv motpart i 4-4-2.

Geremi har vist lovende tendenser flere ganger. Han gjør enkle ting. Holder på ballen, slår enkle, men gode pasninger, og han løper mye uten ball. Det må han for all del fortsette med. Han har hatt en og annen målgivende pasning også, og det var ikke stort å si på assisten til Martins mot City. Barton og Emre er begge løpssterke, ballsterke, kreative midtbanespillere som kan gjøre en god jobb som makker til Geremi i 4-4-2. Dødballene kan helt klart bli bedre, men det stoler jeg på at de blir. Geremi er lagets kaptein, og kombinert med at han ikke har gjort seg veldig bort, dog heller ikke imponert, hittil, så synes jeg han greit kan få fortsette.

Han er en viktig brikke også språkmessig på banen, i en fase hvor vi har mange nye spillere som ikke alle er like stø i engelsk. Det er ingen dum grunn til å fortsette å holde ham på banen det heller.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #40 på: 03. Nov. 2007, 09:44 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1158194,00.html
Å Geremi gjør ikke noe av å bli Newcastles nye potet. Han spiller der Big Sam plasserer han. Hadde han bare vært en del raskere hadde han vært et soleklart valg på h.backen. Men han er kansje like plasseringsdyktig eller bedre enn det Solano var på sitt beste?

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #41 på: 26. Jan. 2008, 18:43 »
Geremi scoret nettopp et flott mål mot Zambia i ACN. Kanskje vi kan håpe på å få han tilbake mot gamle høyder.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 05. Feb. 2008, 13:07 »
Geremi fortsette å spela godt i Afrika. Scora i går sitt 2 mål og var me å senda Kamerun ti semifinale!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 30. Mars 2008, 21:09 »
God uke for Geremi!! 1 scoring og tre assist på våre to siste kamper er helt strålende!! Geremi begynner å gjøre seg fortjent til å være med videre..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 30. Mars 2008, 21:26 »
Geremi er vel den som har hatt best utbytte av Afrika-mesterskapet. Han har bare blitt bedre og bedre etter at han kom hjem igjen. Og etter at han fikk plass i startoppstillingen igjen har han tatt enorme steg.