20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Geremi Sorele Njitap Fotso  (Lest 24203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Geremi Sorele Njitap Fotso
« Svar #105 på: 05. Jan. 2010, 14:28 »
Det er litt skuffande å sjå at fleire hakkar laus på Geremi. Eg forstår frustrasjonen rundt lønnslippen han hever i veka, samt det faktum at prestasjonane hans har vore middelmådige. Men samanlikna med fleire, har i alle fall innsatsen og vilja til å prestere alltid vore der. I tillegg skal ein ikkje undervurdere den effekten ein språkmektig og vennleg mann som Geremi har hatt når det gjeld å integrere folk.

Det var ikkje akkurat slik at han truga klubbledelsen med hagle og tvinga dei til å gi han 60.000 i lønn i veka og ein plass i troppen. Kritikk bør rettast mot leiarskap og managerar som har henta inn feil folk til feil tid. Kritikk kan berre rettast mot spelarane dersom dei ikkje har gjort sitt beste og spelt med hjarte for klubben, noko ein ikkje kan klandre Geremi for.

Uansett glad både på hans, og vår, vegner at han no får prøve seg i ein annan liga der nivået er meir tilpassa hans evner. 

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #106 på: 01. Feb. 2010, 09:32 »
Endelig er enn kvitt den plagsomme fotso(pp) en.
Dette var gode nyheter. Ja, Butt er nestemann på listen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #107 på: 01. Feb. 2010, 12:12 »
Hurray! Takk for alt.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #108 på: 01. Feb. 2010, 12:29 »
Gode nyheter, good riddance!

Tjente jo drøyt mye i forhold til hva han presterte. I de fleste kampene jeg har sett han spille så har han spilt på et latterlig lavt nivå. Treig, mye feilpasninger og rett og slett pinlig å se på til tider!

Syns også at det er morsomt å se de tidligere kommentarene om "bra signing", "spennende kjøp" osv :) Så feil kunne vi ta.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #109 på: 01. Feb. 2010, 13:24 »
Joda, men fyren var jo egentlig ganske god i Chelsea. Husker de var lei seg for å miste ham også. Han har vel ikke akkurat prestert for oss dog....

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 01. Feb. 2010, 13:47 »
Det er jo ikke uten grunn at mannen har spilt for Real Madrid og Chelsea, men han har så til de grader tapt seg de siste årene, og nå er det veldig greit å bli kvitt ham. Ikke får han spille (heldigvis), og han tjente fett.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 01. Feb. 2010, 13:50 »
Føles nesten som ei ny signering dette :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 01. Feb. 2010, 16:19 »
På banen har han langt i fra prestert, iallefall ikke etter at Big Sam dro. Utenfor banen virker han å ha vert en veldig viktig og bra mann.

Lykke til videre Mandela  :)

Peter

• Gjest
« Svar #113 på: 02. Feb. 2010, 20:11 »
Mandela? Og sammenligne Geremi med Mandela er som å sammeligne Cristiane Ronaldo med Lars Iver Strand!

Grattis Fotso(pp)! Endelig har du funnet et sted du burde være god nok for fast plass på laget.

Kondolerer Ankaragucu! En treig gammel gubbe som kommer for å tjene 30-40 000 pund. Jaja, for deres egen del har jo dere en uvane med og ikke betale spillerlønnigene, så kanskje det er et bra kjøp av dere likevel?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 02. Feb. 2010, 20:17 »
Mandela? Og sammenligne Geremi med Mandela er som å sammeligne Cristiane Ronaldo med Lars Iver Strand!

Grattis Fotso(pp)! Endelig har du funnet et sted du burde være god nok for fast plass på laget.

Kondolerer Ankaragucu! En treig gammel gubbe som kommer for å tjene 30-40 000 pund. Jaja, for deres egen del har jo dere en uvane med og ikke betale spillerlønnigene, så kanskje det er et bra kjøp av dere likevel?

Greit Peter, du er vel i daglig kontakt med Geremi og kjenner han sikkert veldig godt.............. ::) Basserte meg bare på utalelser fra fleire av spillerne våre når Geremi var kaptein. Då blei han kalt Mandela

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 02. Feb. 2010, 20:38 »
Kan nesten garantere at han fremdeles er på lønningslista vår ut kontraktstiden. Ingen sier ifra seg £58 000 i uka uten videre. Men at det er betydelig mindre nå tar jeg som en selvfølge.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 02. Feb. 2010, 20:42 »
Tja, er det klubber som er villig til å betale blolønninger for avdankede gamle stjerner, så har eg inntrykk av at det nettopp er tyrkiske klubber. Tviler faktisk ikke på at Geremi, som den klubbens nye faktisk store stjerne, vil få samme om ikke høgere lønn der enn her.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #117 på: 02. Feb. 2010, 20:57 »
Noen som husker velkomsten til Darius Vassel i Tyrkia? :P husker spesielt godt et bilde av ansiktet hans der han ser ut som at han akkurat har forstått hva han har rotet seg oppi :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Peter

• Gjest
« Svar #118 på: 02. Feb. 2010, 21:02 »
Fotso(pp) ser ikke overlykkelig akuratt, så Vassel har vel nettop fortalt om det ordet klubben har brukt minst. "Lønn"...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #119 på: 02. Feb. 2010, 21:05 »

Darius Vassel ble behandlet som en superstjerne da han kom til Tyrkia... Tror nok ikke de var misfornøyde i Tyrkia akkurat ;) Den tyrkiske ligaen er jo egentlig pensjonist-ligaen for gamle stjerner, eller spillere som ikke når opp til potensialet sitt i Europa så Geremi (eller fotsopp som du liker så godt å kalle han) vil nok passe utmerket der :)

Men jeg kan forresten være enig med deg i at Tyrkisk fotball virker litt jalla. Siste jeg hørte fra Vassel var at klubben ikke greide å fikse leilighet til han sånn at han måtte bo på hotell i flere måneder på ''klubbens regning''. Men så betalte ikke klubben og han ble kastet ut og måtte bare reise hjem til England  :P
« Siste redigering: 02. Feb. 2010, 21:11 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.