20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Løse rykter?  (Lest 18617 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #30 på: 04. Juni 2005, 16:26 »
Å fytti katta!!!!

Dersom dette stemmer stiger Souness i anseelse hos meg veffal!

Bjørn - fingers crossed!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Løse rykter?
« Svar #31 på: 04. Juni 2005, 22:59 »
Hehe! Vi får neppe SWP for £4 mill. Dette er en generator som kan lage en nyhetsside for deg, dessverre. Her er det noen som har hatt det gøy.
Toon, Toon,
Black and white army

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #32 på: 04. Juni 2005, 23:05 »
Der ble mannen bak pseydonymet John Smith avslørt. Jaja, morsomt å lage rykter som dette i slike tider. Passet liksom så godt inn ettersom vi er i "silly-season", og slike rykter hører vi hver time.

Hadde håpet at nettavisene hadde tittet innom her og produsert ryktet som en nyhet på sin side. Jan Koller til Sunderland var et rykte som var laget, og som avisene tok for god fisk. I realiteten var det egentlig bare noen som skulle ha det litt morsomt.(Las om denne historien på dagbladet for noen dager siden)

Beklager om jeg har lurt noen her, men jeg kunne ikke dy meg.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #33 på: 05. Juni 2005, 00:05 »
Jeg synes det var synd at Mack skulle avsløre deg, jeg. Kanskje hadde du greid å fått flere på kroken. Derfor valgte jeg heller ikke å si noe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Løse rykter?
« Svar #34 på: 05. Juni 2005, 09:16 »
Hm... jeg leste ikke kilden jeg. Trodde bare at jeg kunne stole på Rolfern :( Det kunne man altså ikke! :twisted:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #35 på: 05. Juni 2005, 11:20 »
Hehe, har lurt flere med denne flotte avisen før.
Stå på Rolferen!!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #36 på: 05. Juni 2005, 15:46 »
Hehe, nasty, sneaky, tricksty!!!

They trickst us, presciousss, yes they did...nasty hobbitssess...throttle them!!

Eatss them, eatss them!!

Bjørn - *gollum gollum*
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #37 på: 06. Juni 2005, 08:51 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Hm... jeg leste ikke kilden jeg. Trodde bare at jeg kunne stole på Rolfern :( Det kunne man altså ikke! :twisted:

Du kan stole på meg Olav. Beklager om jeg lurte deg her. Men, dette er forhåpentligvis noe til ettertanke. Om sommeren så er veldig mange rykter ikke akkuratt særlig pålitelige. Hjelper som regel å sjekke kilden.

Nok en gang beklager til alle. Håper jeg får tilgivelse.

Rolf - En angrende synder.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #38 på: 06. Juni 2005, 11:44 »
Du har et meget godt poeng, Rolfern. Å sjekke kilden er alltid lurt. Nå i sommer kan vi komme over veldig mange rykter, og mange av disse vil være useriøse.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Løse rykter?
« Svar #39 på: 06. Juni 2005, 15:16 »
Rolfern; Carr spiller ikke for England....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #40 på: 06. Juni 2005, 17:56 »
Sitat fra: "Noreng"
Rolfern; Carr spiller ikke for England....

Det tror og håper jeg at han vet, men det er sant at han har altfor få landskamper for England. Derimot har han mange landskamper for Irland, og det er en god erstatning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #41 på: 06. Juni 2005, 17:58 »
tror han vet det!Han bare siterer en luring av en journalist.husker ikkje ka han heter,du kan no spørre Rolf
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #42 på: 06. Juni 2005, 20:13 »
Fullstendig klar over at Carr ikke er engelsk, men irsk. Jeg har hørt den setningen mange ganger av uvitende sjeler, og den passet fint i min signatur(Ikke at jeg har kommet med en slik feilaktig setning, men jeg synes det er litt morsomt*). Om jeg ikke tar feil har jeg til og med lest en del Newcastle-supportere komme med den setningen der. Om det er uvitenhet, glemskhet eller idioti som har forårsaket det så håper jeg i alle fall at vedkommende har lært.

Carr kunne vært et fast innslag på England sin høyreback. Bedre enn Gaz, og bedre enn G. Johnson. Men, så var det dette med skader og nasjonalitet da...

Det er en vanskelig verden vi lever i!

Men tilbake til temaet. Løse rykter...Forøvrig så er jo Carr for England kanskje mer realistisk enn mye av det vi leser i nutidens blekker?Miguel, Emre, Boa Morte, Parker, Keane, SWP, Finnan, Owen, Hargreaves, Ballack, Rosicky, Kenny, Kezman, Koller, Saha, Bridge...Og så videre, og så videre og så videre. Jeg fnyser av stort sett ethvert rykte jeg leser i månedene Juni/Juli/August. Et av de siste er Saviola. Meget tvilsomt at det skjer.

*Jeg er en slik type som liker å leke litt, altså å ha det litt morsomt om dere skjønner. Beklager om folk misforstår.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #43 på: 06. Juni 2005, 22:35 »
Argentiner til Newcastle?
Skrevet av Magnar, 6 Juni 05

Rapporter fra Italia skal ha det til at Graeme Souness skal ha hatt speidere for å følge den argentinske spilleren, Diego Milito, i oppgjøret mellom Genoa og Piacenza. Serie B-spilleren, som spiller for Genoa, skal være rangert som den beste spissen i Italia utenom Serie A.

Flere store klubber skal ha blitt linket med Milito, deriblant Milan og Juventus. Milito skal ha sagt at han ønsker å spille fotball på et høyere nivå, men Genoa vil gjøre alt for å beholde sin beste spiller. Genoas eier Enrico Preziosi har sagt at Milito ikke vil gå noen steder - spesielt ikke om de rykker opp til Serie A.

Det er forøvrig Sky Sports som melder om dette.
Toon, Toon,
Black and white army

Noreng

• Gjest
Løse rykter?
« Svar #44 på: 07. Juni 2005, 07:05 »
Har ikke peil på denne spilleren...

Christian; We need you! :-)