20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Løse rykter?  (Lest 18623 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Løse rykter?
« på: 29. Mai 2005, 10:42 »
Jeg tenkte vi kunne ha en samletråd for alle løse rykter som flakser omkring.

Jenas til Arsenal for £10 mill.
Link
Toon, Toon,
Black and white army

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Løse rykter?
« Svar #1 på: 29. Mai 2005, 11:11 »
Breaking News:

Catalan giants F.C Barcelona are understood to be interested in the Newcastle United French Prodigy
Charles N'Zogbia, the Spanish club earlier today made an inquiry about the left footed
firebrand. Barcelona see N'Zogbia as the perfect replacement for Gio Van Bronkhorst,
who is ever ageing, possibly a swap deal and cash could be done, with Newcastle on the look out
for a new man to fill in the gap that the inevitably going Laurent Robert moving elsewere

Barcelona Chief Exective Joan Laporta recently Spoke to spanish newspaper 'mailser, commenting-

"Yes, N'Zogbia is one of the players that has caught our eye, we have been scouting this player
for over six months. We see him to be a big name in the future, and we will be giving our utmost
to land his signature."

"We have been looking at several youth players, but this player has caught our eye the most.
he has a very good work ethic, and undoubted talent."

Dutch Barcelona Manager Frank Rijkaard goes on to tell the newspaper that he was interested in N'Zogbia
when he was at French first division champions Le Harve A.F.C-

"I was interested in Charles when he was in the french first division, but a lot of clubs, including us
stayed away because of his contract situation, but newcastle worked hard and fought for
his signature. And ended up paying one million pounds for his services Via a clause in his contract"

"Will he be playing at the Nou Camp this season ?, I don't know, but we will be trying to tempt
him here with a very lucrative contract."

It is understood that Barcelona are willing to pay anything up to Eleven million Euros for the french youngsters contract.
And if Newcastle do decide to sell, only paying Le Havre one Million pounds compensation for the Midfielder
there will be a clear 7 Million Pound profit for the Tyneside team.
Howay the lads!!

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #2 på: 29. Mai 2005, 11:54 »
Newcastle skal ha gjort en forespørsel på Kanoute. Spurs vil ha Jenas i retur.

Link
Toon, Toon,
Black and white army

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Re: Løse rykter?
« Svar #3 på: 29. Mai 2005, 11:57 »
Keane mot Ameobi... Godt valg! :o
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 29. Mai 2005, 15:43 »
Johnson exit talk hots up

Andy Johnson is set to leave Crystal Palace this summer with Liverpool, Tottenham, Newcastle and Manchester City all chasing his signature.

The striker is reportedly keen to leave Selhurst Park to enhance his chances of forcing his way into Sven-Goran Eriksson's 2006 World Cup squad.

Johnson was the Premiership's second-highest scorer this season with 21 league goals and made his first international start for England against the USA in Chicago on Saturday evening.

And newspaper reports suggest that following Palace's relegation to the Championship, Johnson sees a move to a Premiership club as the only way to keep himself in Eriksson's plans.

A close friend told the News of the World: "Andy is on the brink of making Sven-Goran Eriksson's World Cup squad and knows he must stay in the Premiership to make it to Germany.

"He scored more goals than any English player in the league last season and sweated blood to try to keep Palace up.

"He was heartbroken when they were relegated but now he is desperate to hang on to his England dream."

Liverpool, Spurs and Newcastle are all thought to be considering bids in the region of £6m for the player, while new Manchester City boss Stuart Pearce is reportedly willing to offer Jon Macken as part of a deal.

Teamtalk.com
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 30. Mai 2005, 12:19 »
A host of Premiership clubs are keen on Marseille defender Habib Beye.

The 27-year-old defender has impressed greatly since moving from Strasbroug to Stade Velodrome in 2003.

Beye, who rejected a move to Middlesbrough in 2002, is now believed to be growing disillusioned with life at Marseille due to their lack of success on the pitch.

Marseille have just finished fifth and missed out on Europe, meaning they are likely to compete in the Inter-Toto Cup this summer.

Beye, though, is now understood to be considering his future which has alerted Newcastle, Bolton, Birmingham and Charlton about his possible availability.

German giants Stuttgart are also keen and could yet offer the Senegalese star an attractive option.

Meanwhile, another Marseille star who could be set for England is Steve Marlet.

His loan deal from Fulham has just come to an end, but The Cottagers have told him he can leave for free.

Marlet is reported to be keen on trying his luck in The Premiership once again and he could very well line up against Fulham next term.

Kilde
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 30. Mai 2005, 14:48 »
May 29 2005

By Neil Farrington, The Sunday Sun

Newcastle are confident of clinching a sensational swoop for Manchester City starlet Shaun Wright-Phillips.

United believe they can steal in ahead of several Premiership rivals by offering £12 million AND Laurent Robert for Wright-Phillips.

Arsenal, Chelsea and new European champions Liverpool are all keen on the 23-year-old winger, meaning any Magpies bid will be against the odds.

But Newcastle, knowing that new City manager Stuart Pearce has NO transfer kitty at his disposal, hope to beat the rush by putting together an enticing cash-plus-player bid.

Pearce is keen on Robert, and Newcastle had been planning to target City skipper Sylvain Distin in a swap deal. But Freddy Shepherd and Graeme Souness have decided on a bold bid for Wright-Phillips instead.

Newcastle have still not given up hope of persuading Wright-Phillips' England team-mate Michael Owen to swap Real Madrid for St James's Park.

But Spurs striker Robbie Keane looks a more likely arrival, while Milan Baros' agent refused to be drawn on reports linking him with a move to Newcastle.

However, sources in Portugal claim Porto are willing to offer South African goal-ace Benni McCarthy in exchange for Hugo Viana plus cash.

United are also still trying to land Fulham's Luis Boa Morte as Souness seeks to add width, with Blackburn's Brett Emerton a cut-price alternative if the Wright-Phillips bid fails.

Kilde

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Løse rykter?
« Svar #7 på: 01. Juni 2005, 15:19 »
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/pl/article399673.ece

Blir rett og slett lei meg når jeg leser denne setningen:

"Newcastle-manager Graeme Souness skal være interessert i en byttehandel som innebærer at Newcastles franske forsvarsspiller Jean-Alain Boumsong går til bundesligaklubben."

Ja, Nettavisen! Souness er sikkert interessert i å gi fra seg sin beste forsvarer når han er ute etter å styrke backfireren...
Howay the lads!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #8 på: 01. Juni 2005, 16:27 »
Sitat fra: "Moods"
Ja, Nettavisen! Souness er sikkert interessert i å gi fra seg sin beste forsvarer når han er ute etter å styrke backfireren...

Vel, man kan si hva man vil, men jeg kommer overhodet ikke til å bli særlig forundret om så skulle skje. Souness kan finne på det aller meste. Venter meg at han neste sesong kommer til å si som Gullit, at Newcastle-Sunderland-derbyet er uviktig, og at et byderby er mye, mye større.
Det har skjedd større mirakler før, enn at vi selger vår beste spiller, for å få inn noen som er dårligere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #9 på: 01. Juni 2005, 16:38 »
Sitat fra: "Joakim"
Vel, man kan si hva man vil, men jeg kommer overhodet ikke til å bli særlig forundret om så skulle skje. Souness kan finne på det aller meste. Venter meg at han neste sesong kommer til å si som Gullit, at Newcastle-Sunderland-derbyet er uviktig, og at et byderby er mye, mye større.
Det har skjedd større mirakler før, enn at vi selger vår beste spiller, for å få inn noen som er dårligere.

Slapp av. Dette er ikke noe seriøst. Hvorfor i huleste skulle Souness kvitte seg med Boumsong (en spiller han selv kjøpte) som har vært blant våre beste spillere i år? Nettavisen sluttet jeg å ta seriøst den dagen Tv2 kjøpte seg inn der.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #10 på: 01. Juni 2005, 16:39 »
Sitat fra: "Joakim"
Sitat fra: "Moods"

Souness har gratulert Sunderland med opprykk og sagt at han ser fram til et lokal derby som er like stort som Rangers og Celtic. Ellers så er det artig at du til stadighet tror det værste om alt mulig som har med Newcastle å gjøre. Må være en forferdelig klubb å være supporter av.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #11 på: 01. Juni 2005, 18:13 »
Jeg har lett for å tro det verste når klubben er i den situasjonen den er i nå. Det er mulig du synes det er bra når vi ikke vet hvordan vi skal spille fotball, og det gode fundamentet bygd opp av Bobby Robson har blitt rivd ned på svært kort tid. Jeg vet ikke om du liker at klubben gjør sin dårligste sesong noensinne i PL (ja, denne sesongen var verre enn Dalgish-sesongen). Jeg liker det hvertfall ikke, og jeg hater å se at klubben blør. Men det er akkurat det den gjør nå, og Greame Souness evner ikke å lappe den sammen. Ei heller Freddie Shepherd. Såpass god innsikt har jeg, at jeg tør å ta meg den frihet å kalle det fakta.

Jeg tror det verste om Greame Souness, i håp om at jeg ikke skal bli overrasket og skuffet, når jeg ser at ting faktisk går som fryktet. Jeg hadde dessverre aldri i verden forberedt meg på en så elendig sesong som den vi nylig er ferdig med. Det er kanskje den største tabben jeg gjorde, at jeg ikke trodde at Souness kunne ødelegge så mye på så kort tid.

Forresten, så leste jeg en glimrende artikkel av True Faith-redaktør Michael Martin, som argumenterer for at klubben kan havne i samme økonomiske og sportslige uføre som på slutten av 80- og starten av 90-tallet - da Beardsely, Waddle, Gazza og den gjengen ble solgt,  i tillegg til at McDermott og Keegan takket for seg - dersom man selger de to gjenværende bærebjelkene i laget vårt, Shay Given og Jermaine Jenas.
Les mer: Disaster awaits if history is repeated
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #12 på: 01. Juni 2005, 19:01 »
Leste du også den glimrende artikkelen Michael Martin skrev for 14 dager siden også? Der han ber klubben om å gi Souness en sesong til, og sjansen til å sette sammen sitt eget lag.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Løse rykter?
« Svar #13 på: 01. Juni 2005, 22:28 »
Det er forskjell på å sette sammen sitt eget lag, og å selge fundamentet i stallen. Til og med Mourinho har beholdt noen spillere. De som var fundamentet i Chelsea før han kom. De som har tro på Souness bør være enig i at han skal få tid til å bygge opp en stall, men de kan også være kritiske til rykter om salg av f eks JJ, Boumsong og Given.
Toon, Toon,
Black and white army

DanMan

• Gjest
Løse rykter?
« Svar #14 på: 02. Juni 2005, 07:43 »
Sitat fra: "Mack"
De som har tro på Souness bør være enig i at han skal få tid til å bygge opp en stall, men de kan også være kritiske til rykter om salg av f eks JJ, Boumsong og Given.

Helt riktig det, man må ha igjen noen kontinuitetsbærere i laget, og det er Souey interessert i! Dyer, JJ, Boumsong og muligens Given (kommer an på hva han selv vil - ingen vits i en kontinuitetsbærer som ikke vil være i klubben!) er spillere GS vil beholde og bygge laget rundt.