20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Streaminglinker 07/08  (Lest 28349 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SILTH

• Gjest
Sv: Streaminglinker 07/08
« Svar #45 på: 19. Des. 2007, 23:01 »
Er det veldig ulovleg?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 20. Des. 2007, 12:29 »
neida ingenting å bekymre seg for, berre kjør på! ;)

Ivar11

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #47 på: 23. Des. 2007, 15:04 »
Vet noen om en radiolink til kampen?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #48 på: 26. Des. 2007, 14:47 »
Vet kun om link for de som er Newcastle World medlemmer.

Hans Emil;  Hvorfor sender ikke livesport247.com kampen?? Du har vel ok kontakt med de gutta eller??

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #49 på: 26. Des. 2007, 15:04 »

Hans Emil;  Hvorfor sender ikke livesport247.com kampen?? Du har vel ok kontakt med de gutta eller??

God og god kontakt. Er ikkje medlem sjølv, men det kan rett og slett vere at dei har fått eit vist antall kampar dei kan sende, og at Newcastle har blitt nedprioritert. ELLER så kan det vere på grunn av at kampen ikkje blir vist på tv. Livesport247 har vel berre rettigheter å vise kampar for bestemmte tv-kanaler? Har ikkje sett meg så godt inn i dette i år.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #50 på: 26. Des. 2007, 15:17 »
Får denne feilmeldingen når jeg skal kjøre igang setupen til tvants:

TvAntssetup.exe er ikke et gyldig Win32-program

Noen som vet hva jeg må gjøre?

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 26. Des. 2007, 15:21 »

God og god kontakt. Er ikkje medlem sjølv, men det kan rett og slett vere at dei har fått eit vist antall kampar dei kan sende, og at Newcastle har blitt nedprioritert. ELLER så kan det vere på grunn av at kampen ikkje blir vist på tv. Livesport247 har vel berre rettigheter å vise kampar for bestemmte tv-kanaler? Har ikkje sett meg så godt inn i dette i år.

Livesport har ingen rettigheter... De viser kun PL kamper som går på canal plus og sky.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #52 på: 26. Des. 2007, 15:31 »

Ja dette stemmer. Jeg er medlem der selv, og snakket med en av dem på msn. De har rettigheter til endel kanaler, skysports og canal plus er 2 av dem.
Men Wigan - Newcastle, vises ikke på TV desverre.
Den vises kun på ukjente kanaler, bare se her: http://www.satfootball.com/

Men håper den vises på http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=3927&part=sports i alle fall, så vi får forhåpentligivs sitt den.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 26. Des. 2007, 15:45 »
Selvsagt har de ikke rettigheter til sky og c+! De tar seg betalt for å vise brukerne sine hvor de kan se kampene. Går ikke kampene på disse kanalene kan de heller ikke vise dem.

Tar nok ikke lang tid før denne siden blir stengt, men nyt det så lenge det er mulig!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 26. Des. 2007, 15:55 »
Denne siden har vært oppe leeenge nå, merkelig at den ikke har blitt stengt allerede da, Addis!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #55 på: 26. Des. 2007, 15:58 »
Åpnet den linken på MyP2P i TVants men d eneste så kommer opp på skjermen er reprise på PL musikken og noe ser ut som om du må bestille  om man skal se kampen. Noen andre som ser det samme som jeg? : /

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 26. Des. 2007, 16:03 »
Denne siden har vært oppe leeenge nå, merkelig at den ikke har blitt stengt allerede da, Addis!

Det er nok mye knot å få stoppet dem ettersom de sier at de ikke legger ut linkene selv. I tillegg er selskapet registrert i Costa Rica, noe som ikke gjør saken mye bedre... Men det er ingen tvil om at det de gjør er ulovlig! De har hvertfall ingen rettigheter til c+ og sky som enkelte sier her. Helt utrolig at folk tror dette...

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #57 på: 26. Des. 2007, 16:10 »
På linken som opplyses, viser de Middlesbrough vs. Birmingham hvertfall..
Oscillons From The Anti-Sun

King

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #58 på: 26. Des. 2007, 16:25 »
tragisk

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 02. Jan. 2008, 19:26 »
Noen som vet hvordan jeg får livesport247 til å virke på mac?