20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395033 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2160 på: 13. Aug. 2011, 21:32 »
Helt utrolig pinlig å se på reaksjonen til Joey Barton i dag. Eneste gangen jeg har vært mer forbannet på Newcastlespillere er når Bowyer og Dyer slåss.

Han lager i prinsippet straffe til Arsenal, i en situasjon der Gervinho filmer. Vi har flaks at dommeren ikke ser situasjonen og dømmer straffe til Newcastle. Røde kortet til Gervinho er soleklart, selv om Barton filmer i den situasjonen han også. Men jeg mener faktisk at Barton også skal ha rødt kort i den situasjonen.

Hårreisende oppførsel, rett og slett PINLIG.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2161 på: 13. Aug. 2011, 21:35 »
Han er så langt fra Mr. Newcastle som det går an å bli. For en idiot. Hvis du mener at tenning, glød, sterk mentalitet og inspirasjon for andre = det han gjorde i dag StevieT, så burde du sjekke din egen psyke.

Eneste grunn til at jeg vil han skal fortsette i klubben er fordi han er en god spiller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2162 på: 13. Aug. 2011, 21:48 »
Det må tas med i betraktningen her hva Alex Song gjør mot Barton først. Da snakker vi grisespill og det er uten tvil det styggeste som skjedde utpå matta i dag! At Joey skulle holdt seg rolig i situasjonen med Gervinho er greit nok, men alle ville falt i bakken etter et sånt slag. Det er bare rutinert, selv om det er sleipt gjort!

Joey står for innsats og glød som er noe vi absolutt trenger. Andre spillere og supportere hater å møte han, og det synes jeg er helt strålende :) Toon Army overdøvet også "local hero" i dag med joey barton sangen. Herlig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2163 på: 13. Aug. 2011, 21:50 »
Han er så langt fra Mr. Newcastle som det går an å bli. For en idiot. Hvis du mener at tenning, glød, sterk mentalitet og inspirasjon for andre = det han gjorde i dag StevieT, så burde du sjekke din egen psyke.

Eneste grunn til at jeg vil han skal fortsette i klubben er fordi han er en god spiller.

Jeg mente at han er en tulling. Samme som oss ;D Lighten up, Tim
Who else...... Alan Shearer

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2164 på: 13. Aug. 2011, 21:54 »
Var mer ment til StevieT enn til deg NUFranC. At det er et sirkus har du så evig rett i.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2165 på: 13. Aug. 2011, 21:56 »
Du henger deg opp i en spesiell situasjon. Barton viser en eksepsjonell glød og vinnermentalitet kampen igjennom, og er med det med på å inspirere hele laget. Er ikke så sikker på at vi hadde tatt poeng i denne kampen uten Joey! Om du, Tim Buch, har problemer med å se det, bør du besøke brilleland like fort som vi bør gi Barton ny kontrakt, nemlig veldig raskt! Har på ingen måte forsvart hvordan han opptrer i den sitasjonen med Gervinho, synes også det var vel i overkant. Men ser man bort i fra denne situasjonen, så er han outstanding.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2166 på: 13. Aug. 2011, 21:56 »
Var mer ment til StevieT enn til deg NUFranC. At det er et sirkus har du så evig rett i.

;D Ett poeng, og fornøyd.
Who else...... Alan Shearer

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2167 på: 13. Aug. 2011, 22:02 »
Det må tas med i betraktningen her hva Alex Song gjør mot Barton først. Da snakker vi grisespill og det er uten tvil det styggeste som skjedde utpå matta i dag! At Joey skulle holdt seg rolig i situasjonen med Gervinho er greit nok, men alle ville falt i bakken etter et sånt slag. Det er bare rutinert, selv om det er sleipt gjort!

Joey står for innsats og glød som er noe vi absolutt trenger. Andre spillere og supportere hater å møte han, og det synes jeg er helt strålende :) Toon Army overdøvet også "local hero" i dag med joey barton sangen. Herlig!

Hvorfor skal situasjonen med Song taes med i betraktning? Det er to forskjellige hendelser som ikke har noe med hverandre å gjøre. Ja, Song skulle hatt rødt, men på hvilken måte rettferdiggjør det hva Barton gjør  ???

Hadde det ikke vært for at Barton river Gervinho opp fra bakken fordi han akkurat hadde filmet, så hadde jeg ikke reagert så sykt av at Barton kastet seg på bakken etter det lille klapset, men han viser jo her at han er en mann totalt frarøvet alt som heter moral og integritet.

Barton var dessuten ikke spesielt god i dag, så annet enn at han løp mye så ser jeg ikke helt det samme som deg StevieT. Ja, han burde få ny kontrakt fordi han er en god spiller, men jeg går ikke med på at prestasjonen hans i dag viste den eksepsjonelle gløden du prater om. Hadde vært fint om han hadde klart å lempe ballen lenger enn til første Arsenalspiller på dødballene f.eks.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2168 på: 13. Aug. 2011, 22:02 »

;D Ett poeng, og fornøyd.

Det er jeg også enig i.  :)

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2169 på: 13. Aug. 2011, 22:09 »

Så forbanna usaklig å gå til personangrep på denne måten.
At han har tenning og glød har i denne sammenhengen ingenting med den episoden der han mistet hodet. Han viser en enorm innsats, vinnervilje, moral. Han viser lyst til å vinne for Newcastle, det er slike typer fansen liker å se.
Ikke kom her og si at andre skal sjekke sin egen psyke fordi de setter pris på en spiller som gir 100% for drakta. skjerp deg!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2170 på: 13. Aug. 2011, 22:12 »
Song episoden skal tas med i betraktningen fordi folk glemmer det, og har fullt fokus på Barton. Når en sånn stempling går upåaktet hen, så er det også med på å bringe kampen ut av spor! Da er det naturlig at det vil oppstå situasjoner etterpå, hvilket det gjorde.

Ellers er Arsenal et fryktelig usympatisk lag. De har vært ute etter å ta Joey flere ganger de siste sesongene. De har en keeper som løper 100 meter for å blande seg i opptøyene og polakken fikk fortjent gult kort. Hva faen gjorde han der oppe?? Vi har også en Steven Taylor som reagerer unødvendig og prøver å påvirke dommeren til at det var en albue, noe som også er uakseptabelt. Dommern mista kontrollen over matchen ved at Song sin stempling ble oversett, og da skjer det mye i etterkant. Joey er en del av det, men det var langt flere enn han som lagde bråk og opptrådde usportslig. Så det du sier om at Song situasjonen og Gervinho situasjonen ikke har noen sammenheng - mener jeg er helt feil.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2171 på: 13. Aug. 2011, 22:19 »

Så forbanna usaklig å gå til personangrep på denne måten.
At han har tenning og glød har i denne sammenhengen ingenting med den episoden der han mistet hodet. Han viser en enorm innsats, vinnervilje, moral. Han viser lyst til å vinne for Newcastle, det er slike typer fansen liker å se.
Ikke kom her og si at andre skal sjekke sin egen psyke fordi de setter pris på en spiller som gir 100% for drakta. skjerp deg!

Å kalle en spiller for "Mr.Newcastle" rett etter at han har gjort noe så usportslig, som ikke har noe med fotball å gjøre, å kalle han en inspirasjon for resten av laget, sier sitt. Kom ikke her å si etterpå at det ikke var ment i henhold til den episoden.

Sorry dersom du synes jeg gikk over streken, men jeg synes det var et helt utrolig tåpelig utsagn.

Synes det er utrolig at folk kan forsvare det Barton gjorde.

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2172 på: 13. Aug. 2011, 22:22 »
Hvor har jeg rost han i forhold til den episoden? Du er helt på bærtur! Jeg roste barton som en følge av kampen han leverte, at han er et drivjern som gir 100% for klubben han spiller for, og på den måten får med seg resten av laget til å prestere maksimalt. Det du skriver nå Tim Buch, er tynn suppe.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2173 på: 13. Aug. 2011, 22:26 »
Jeg er helt enig i at måten Joey Barton reagerte på er helt forkastelig, og kalle han Mr. Newcastle pga den episoden er selvfølgelig og helt feil. Håper og tror at personen som kallte han det, forbinder det med de sportslige prestasjonene.

Barton har vært i hardt vær hele sommeren, jeg synes det er helt fenomenalt og komme til denne kampen og vise den innsatsen han gjorde, men igjen episoden med Gervinho er fæl, er ikke slike episoder vi vil Newcastle skal bli forbundet med.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2174 på: 13. Aug. 2011, 22:27 »
Da får vi arkivere det under "grovt skjelden tilfeldighet" mappen, for jeg synes ikke han spilte spesielt bra, og jeg så ikke noe bedre innsats enn f.eks den Jonas, Colo, Tiote, Simpson og Cabaye viste, som alle kjempet bra så lenge de var på banen.

Edit: Er det noen som fortjener å bli kalt Mr. Newcastle, så er det Coloccini.