20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397236 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #1755 på: 27. Mai 2011, 22:13 »
Hahaha siste tweeten til barton var priceless XD Aner et lite stikk til gamsten og co :P

Jeg digger Barton, og jeg digger at han ikke er en a4-type som kun sier det politisk korrekte, men snakker rett fra levra uten noen form for sensur.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1756 på: 27. Mai 2011, 22:16 »
OK. Har ikkje fått med meg det som gikk på spelarkjøp. Synest folk har vore ganske konstruktive når det gjeld han, men er enig i at det kokte vel over for enkelte ang. AC. Og reknar med det sikkert blir fleire reaksjonar for twitringa til Barton også.

Twitter er etter mi meining noko av det mest stupide som internett har frambrakt, og det er igjen eit under at folk kan hisse seg opp over 140 ord i ein meget spesiell kontekst. La det forbli ein solorunk for kultureliten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1757 på: 27. Mai 2011, 22:17 »
Var jo bare tøv dette med spillerkjøpa da. Men fotball er følelser, det skal ikke bare være rasjonelt. Selv har jeg fremdeles lite til overs for Carroll - mens jeg fortsatt digger Hughton og står glatt fast på at han ble dårlig behandlet og fikk dårligere arbeidsforhold enn han burde av Fat Mike.
Hva Joey Barton angår - han er fremdeles den største helten på dagens lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1758 på: 27. Mai 2011, 22:22 »
Var jo bare tøv dette med spillerkjøpa da.

Poenget er vel kva enkelte fans får seg til å seie, ikkje kva som i realiteten er sant. At Hughton hadde ein lang finger med i spelet når bla. gjeld Tiote er vel dokumentert, men det hindrar ikkje (om eg har forstått Grinda rett) nødvendigvis at folk smører tjukt på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1759 på: 27. Mai 2011, 22:25 »
Det kan jeg selvfølgelig si meg helt enig i.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1760 på: 27. Mai 2011, 22:40 »
Men fotball er følelser, det skal ikke bare være rasjonelt. Selv har jeg fremdeles lite til overs for Carroll - mens jeg fortsatt digger Hughton og står glatt fast på at han ble dårlig behandlet og fikk dårligere arbeidsforhold enn han burde av Fat Mike.
Hva Joey Barton angår - han er fremdeles den største helten på dagens lag.

My thoughts excactly (mer eller mindre)!  ;)

Selv om jeg har følelsen av at jeg har mer til overs for Carroll enn mange her inne, har kanalisert det hatet der mot Liverpool og de av mine venner som heier på den møkka der. :)

Vi må kunne være litt negative til Barton (og klubben såklart) for håndteringen av denne kontrakten uten at spiller og klubb er hatsobjekt av den grunn. Jeg går for Barton på drakta mi jeg for å si det sånn om han er her 31.08. Jeg endrer iallefall ikke uten videre syn på en spiller selv om jeg gir uttrykk for uenighet eller misnøye.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1761 på: 27. Mai 2011, 22:40 »
Det er bare noe med å si at du skal starte en twitter for å fortelle og oppdatere fansen rundt hva som skjer rundt hans situasjon, og det første han gjør er å starte å kaste dritt imot savage og piers. Savage prøvde langt på vei å unngå å komme i diskusjon, men det var ikke anna å gjøre. Simpson sin blogg har jeg ikke noe imot for den oppfatter jeg som spøken. Joey oppfatter jeg som en bitter drittsekk, og han er ikke vår drittsekk nå. Og da er jeg ikke imponert lengre..

Jeg synes til og med Joey bør holde seg for god for det nivået han nå legger seg på... Blir for dumt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1762 på: 27. Mai 2011, 22:54 »
Jepp, la oss håpe han blir kristen og kan fortelle oss sine bønner i steden!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1763 på: 27. Mai 2011, 23:04 »
Du ser jo at Joey Barton sier at det var synd Sav måtte legge opp, fordi fotballen trenger karakterer som han. Han åpner jo bortimot med det. Så jeg veit ikke om jeg skal ta alt for å være så bittert, jeg. Syns faktisk han var veldig saklig overfor Morgan, langt mer enn hva han fikk i retur. Skjemmes ikke på Bartons vegne sålangt i hans twitterkarriere :)

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1764 på: 27. Mai 2011, 23:06 »
For meg kan Joey Barton erte på seg hvem han vil UNNTATT noen innenfor portene på SJP.
« Siste redigering: 27. Mai 2011, 23:14 av torfinn »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1765 på: 27. Mai 2011, 23:06 »
Du ser jo at Joey Barton sier at det var synd Sav måtte legge opp, fordi fotballen trenger karakterer som han. Han åpner jo bortimot med det. Så jeg veit ikke om jeg skal ta alt for å være så bittert, jeg. Syns faktisk han var veldig saklig overfor Morgan, langt mer enn hva han fikk i retur. Skjemmes ikke på Bartons vegne sålangt i hans twitterkarriere :)

Egentlig enig i det med Morgan. Morgan var jo helt på jordet..

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1766 på: 27. Mai 2011, 23:09 »
Enig med deg Kristoffer, synes ikke han har oppført seg så skrekkelig at det gjøre noe enda. Overraskende moderat nesten. Hva er det som har vært så forferdelig egentlig?

Piers er jo en fadese på twitter. Hiver seg i kamp med alt og alle, og Barton tar det ganske bra synes jeg. Se på en del twitterwars han har gående med eksempelvis Neville og Ferdinand.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1767 på: 27. Mai 2011, 23:09 »
Var jo bare tøv dette med spillerkjøpa da.

Poenget er vel kva enkelte fans får seg til å seie, ikkje kva som i realiteten er sant. At Hughton hadde ein lang finger med i spelet når bla. gjeld Tiote er vel dokumentert, men det hindrar ikkje (om eg har forstått Grinda rett) nødvendigvis at folk smører tjukt på.

Korrekt :) Og eg føler sagaen gjentek seg for kvar person som går ut døra på St James, uansett kven det er.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1768 på: 27. Mai 2011, 23:15 »
Men du kan vel skjønne hvorfor en blir bitter på Carroll for at han forlot? Eller Duff, Bassong, Beye for eksempel? NEI - jeg sammenlinger ikke måten det skjedde på - men jeg påberoper meg retten til å være bitter i samtlige tilfeller :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1769 på: 27. Mai 2011, 23:18 »
Har en rar følelse av at Barton kommer på bedre tanker, og blir i NUFC, selv om vi aldri får nye eiere. :) Mye av tankegangen hans kan forandres på en sesong, spess hvis vi presterer! :)