20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395845 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #915 på: 10. Mai 2009, 15:29 »
MEGET godt poeng, Anders. Derfor er det Craig Bellamy gjorde mot Souness enda verre, da han atpåtil aldri viste tegn til anger i ettertid. For han satte seg så til de grader fremfor klubben....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #916 på: 10. Mai 2009, 16:22 »
Men Joey Barton er mest sannsynlig ferdig i Newcastle uansett. Han er utestengt på ubestemt tid, og jeg føler med sikker på at han forsvinner i sommer, enten vi holder oss i PL eller ei. Dette er det en god grunn til.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #917 på: 10. Mai 2009, 16:24 »
Det er det vel liten tvil om så lenge Shearer er manager.
Men, jeg er ikke sikker på om klubben klarer sparke Barton og få ei millionerstatning som Chelski fikk fra Mutu...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #918 på: 10. Mai 2009, 16:27 »
Er fornøyd så lenge jeg ikke får se den mannen i svart og hvitt igjen jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #919 på: 10. Mai 2009, 20:42 »
Kanskje du får se ham i svart og hvitt........ i fengselet. :)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #920 på: 10. Mai 2009, 21:07 »
Opp til Shearer om Barton blir med vidare. tilgir Shearer han, skal eg også gi han ein siste sjangse

Peter

• Gjest
« Svar #921 på: 10. Mai 2009, 21:45 »
 Er du gal??? Shearer gjør IKKE det

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #922 på: 10. Mai 2009, 23:24 »
Ka veit du om det? Shearer ser jo at Barton kanskje er den beste spilleren vi har, og jeg er helt sikker på at det blir tatt med i vurderingen. Vi driver faktisk ikke veldedighet, og eg tror det hadde vert langt enklere om en ung spiller som ikke var på a-lagsnivå hadde oppført seg som Barton, og hevet han på rattata ut av klubben. Håper Barton blir, og det er vel i grunn bare Big Sam eller hvilken som helst skotsk klubb som kan få han vekk herifra, om han ikkje får sparken.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #923 på: 10. Mai 2009, 23:50 »
Hvis Barton selges i sommer, tror jeg han havner i Bolton jeg. Hos Gary Megson.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 11. Mai 2009, 01:29 »
Tror ikke Shearer er redd for å kvitte seg med Barton, selv om han er blant våre aller, aller beste spillere. På samme måte som han ikke hadde noen problemer med å se en så god spiller som Bellamy ut av laget, mens han enda var spiller.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 11. Mai 2009, 02:44 »
Savnet av Barton vil vere heilt enormt. Han har jo bidratt med så fantastisk mykje denne sesongen. Spillere som han som gjer me ligger der me gjer. God spiller men kor mange gode kamper har han gjort for oss ? Ikkje mange i forhold til ein heil sesong vil eg tru. 1 straffemål er vel alt. Ikkje så mykje og slå i bordet med det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 11. Mai 2009, 03:29 »
Det er selvfølgelig sant, men skademessig har han rett og slett vær ekstremt uheldig. Og at han er flere hakk bedre enn våre andre midtbanespillere synes jeg er åpenbart...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 11. Mai 2009, 03:53 »
Hjelper pent lite når han ikkje speler kamper. :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Peter

• Gjest
« Svar #928 på: 11. Mai 2009, 07:55 »
Tipper han havner i West Ham eller Spurs.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 11. Mai 2009, 09:31 »
Hjelper pent lite når han ikkje speler kamper. :)

Det er absolutt noe i dette. Var jo slik med Emre også. Hva skal vi med gode spillere om de ikke spiller kamper? Barton spilte jo svært få kamper for oss i fjor også.