20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #525 på: 07. Juli 2008, 17:02 »
Intervju med unggutten som Barton stakk en sigar i øyet på :

http://www.sundaymirror.co.uk/news/sunday/2008/07/06/the-night-joey-barton-dressed-as-jimmy-savile-stubbed-out-his-cigar-in-my-eye-98487-20633084/

Dette må da være det mest alvorlige han har gjort

Jeg klarer nesten ikke annet enn å håpe at denne mannen aldri drar på seg en Newcastle-drakt igjen etter å lese ting som dette. Greit at han er en god spiller, men det gir ikke han lov til å oppføre seg annerledes enn andre folk for det.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #526 på: 07. Juli 2008, 17:20 »
Jeg tror nok han har blitt litt mer moden enn det der, selv om aggresjonsnivået hans er rimelig høyt enda..men faen, jeg syns vi bør beholde han...han snakker rett fra levra og er seg selv, på godt og vondt.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 07. Juli 2008, 17:43 »
Jeg vil støtte han og håpe at han gjør det bra om Newcastle gir han en sjanse til, men jeg blir ikke lei meg om han forsvinner nå.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 07. Juli 2008, 18:25 »
For å være helt ærlig så drite eg langt oppi ka han har gjort mot den eine og den andre borti England. Det mest viktige for meg er at han presterer på fotballbana, og det har eg tru på at han kjem til å gjere hvis han får fortsette. Så for min del kan han banke opp så mange han berre vil for min del så lenge det ikkje går utover fotballen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 07. Juli 2008, 18:29 »
For å være helt ærlig så drite eg langt oppi ka han har gjort mot den eine og den andre borti England. Det mest viktige for meg er at han presterer på fotballbana, og det har eg tru på at han kjem til å gjere hvis han får fortsette. Så for min del kan han banke opp så mange han berre vil for min del så lenge det ikkje går utover fotballen.

Så om han hadde banka opp deg hadde ikke det hatt noe å si så lenge han spilte bra fotball. Blir litt skremt av å lese slike ting. Skal Barton slippe lett unna fordi han er god til å spille fotball?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 07. Juli 2008, 18:41 »
Jepp, det viktigaste for meg er at Newcastle beholder ein bra fotballspelar.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 07. Juli 2008, 18:54 »

Så om han hadde banka opp deg hadde ikke det hatt noe å si så lenge han spilte bra fotball. Blir litt skremt av å lese slike ting. Skal Barton slippe lett unna fordi han er god til å spille fotball?

Han får da ei ganske lang tid i fengsel for faen ! Er ikke det straff ???  :o Det er nok en helt jævlig ting å oppleve, mye vere enn å bli grisebanket, uten at eg har opplevd noe av det. Det å sitte i fengsel setter nok dypere spor enn å bli mørbanket av en gang. Dessuten er det ikke alle arbeidsgivere som gir arbeiderne sparken om dei ryker inn en gang, eller to, men ingen arbeidsgiver er kjent med at noen av deres ansatte ryker inn i fengsel!

Eg forsvarer på ingen måte det Joey Barton har gjort, men eg mener at vi skal se ting med litt større perspektiv. Det er nok ingen kjent med !

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #532 på: 07. Juli 2008, 21:00 »
Barton har gjort vanvittig mye dumt. Men nå har han endelig blitt straffet for det også. Straffet med noe annet enn bot fra klubben.
Og det kan tyde på at det har fått Barton til å innse at han har et problem.
Og har han først innsett det, så har han gjort mye. For da innser han også at han trenger hjelp for å få bukt med problemet.
Og hva bedre er, han blir jo tvunget til å motta behandling.

Det dummeste vi kan gjøre nå er å ta fra Barton det eneste som for tiden gir han særlig glede i livet, å spille fotball. Det kan bare gjøre vondt verre for en mann som prøver å forbedre seg, og prøver å gjøre opp for de dumme feilene han har gjort tidligere i livet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 07. Juli 2008, 21:05 »
Dette bør uansett være hans siste sjanse. Flott om han klarer å forbedre seg selvfølgelig.

Men jeg klarer ikke helt å gi slipp på dette Øyvinden:

"Så for min del kan han banke opp så mange han berre vil for min del så lenge det ikkje går utover fotballen."

Mener du virkelig dette? Og du også Sebastian, som tydeligvis var uenig med meg i at dette var et dumt utsagn. Hvordan kan dere stå for noe slikt?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 07. Juli 2008, 22:49 »
Dette bør uansett være hans siste sjanse. Flott om han klarer å forbedre seg selvfølgelig.

Men jeg klarer ikke helt å gi slipp på dette Øyvinden:

"Så for min del kan han banke opp så mange han berre vil for min del så lenge det ikkje går utover fotballen."

Mener du virkelig dette? Og du også Sebastian, som tydeligvis var uenig med meg i at dette var et dumt utsagn. Hvordan kan dere stå for noe slikt?

Om du leser innlegget mitt, så står det at eg ikke støtter noe av det Barton har gjort. Og til det som Øyvinden skreiv, så har eg på ingen måte sagt at det er riktig. Eg er så klart enig med deg om at ikke kan vere slik, og det synes verken Øyvind eller noen andre. Om Barton hadde banket banket ungen til Øyvind, så hadde han nok brydd seg for eg håpe. Vi må jo tenke på dei det går ut over.

Til sist må eg igjen si at eg håper Barton får en sjanse til. En siste.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 07. Juli 2008, 23:02 »
Ok, jeg skjønner fremdeles ikke helt hva du mener i det første innlegget ditt, men godt å se at du også mener at det selvfølgelig er en uakseptabel måte å oppføre seg på.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #536 på: 08. Juli 2008, 18:30 »
Hypotetisk:

Hva om det hadd vært Alan Shearer som holdt på slik, men likevel presterte på det samme nivået på banen som han jo gjorde? Ville dere da kvittet dere med han?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 08. Juli 2008, 18:54 »
Det nytter ikke å dra opp hypotetiske eksempler som bygger på HVIS, OM og MEN....

Alan Shearer var kjent som en av fotballens største gentlemen.....så det er ingen problemstilling en gang.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #538 på: 08. Juli 2008, 19:09 »
Selvsagt nytter det. Det gir oss muligheten til å si om en person ikke vil ha Barton her av prinsipp (altså den personen ville ønsket selv Shearer vekk), eller om han anser en spillers prestasjoner på banen som viktigst. Selv antar jeg at det er sistnevnte som er tilfellet for de fleste av oss her i bunn og grunn.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #539 på: 08. Juli 2008, 20:38 »
Hadde dette vært Shearer, ville jeg ha beholdt han. Uansett. Det føler jeg nå hvertfall.
Så Lasse, tror nok du har rett. Talentet hans teller mer for meg :-\
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒