20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 398049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #390 på: 21. Mai 2008, 12:12 »

Grunnen til at jeg sier at vi ganske lett kan erstatte Barton er fordi han i mine øyne ikke engang er blant de 11 jeg helst ser i en oppstilling for Newcastle. Du er sikkert en av de usaklige Emre haterne, men jeg mener at Emre er en kvalitetspiller og skal spille foran Barton any time! Og Barton er da ikke så fantastisk god...vi har da hatt massevis med midtbanespillere i Newcastle som er bedre enn Barton, og det skal ikke være noe stort problem å finne en erstatter som er minst like god.

Og hva i all verden har Veloso med denne saken å gjøre!?? Bare fordi jeg sa det ville bli vanskelig å få Veloso(noe som er sannheten) så skal det bli vanskelig å erstatte Barton....?

[/quote]

Har du sett Barton i det siste eller?
Har du sett de perfekte passningene til Owen?
Neppe. For hvis du mener at Barton ikke fortjener en plass i startoppstilingen, har du umulig sett han, ellers så har du sett på feil spiller.
Barton er en mann jeg mener er av de beste i Newcastle.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 21. Mai 2008, 12:32 »
Har du sett Barton i det siste eller?
Har du sett de perfekte passningene til Owen?
Neppe. For hvis du mener at Barton ikke fortjener en plass i startoppstilingen, har du umulig sett han, ellers så har du sett på feil spiller.
Barton er en mann jeg mener er av de beste i Newcastle.

Grunnen til at jeg uttaler meg er at jeg selvfølgelig aldri ser Newcastle spille....jeg leser aviser, leser på nettforumer og danner meg et bilde av hvem som er best. :-\

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å svare deg, men siden jeg garantert ser mer fotball enn deg så kan jeg godt gjøre det likevel. Ja jeg har selvsagt sett Barton i det siste, og han har vært god, spesielt kampen mot Fulham og i kampen mot Spurs synes jeg han var bra. Han slår gode pasninger og løper upåklagelig, er også uheldig som ikke har scoret et spillermål enda, han har vært veldig nære nå i vår. Men det er likevel noe som mangler med Barton, han har ingen ekstremferdigheter, han er på en måte "komplett", ingen store svakheter, men heller ingen store styrker! Jeg sammenlignet med Emre, og hvis vi skal sette de to opp mot hverandre så mener jeg at det ikke er tvil om hvem av de som er best. Greit de er litt forskjellige siden Barton er mer boks til boks spiller og Emre mer en ren servitør, men Emre har blikket og de geniale pasningene som Barton mangler. Emre er en spiller med ekstremferdigheter, og han har på sine gode dager nivået inne til å prege kamper på topp europeisk nivå og der har ALDRI Barton vært.....

Og jeg skal vise deg vår beste midtbane:

--------------Butt-------------
N'zogbia---------------Emre

Ikke sjans at jeg ville byttet ut noen av de med Barton....ikke faen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

RHCP14

• Gjest
« Svar #392 på: 21. Mai 2008, 12:48 »
Barton er bedre enn Zog som indreløper. Samtidig som Zog er bedre enn Barton som ving. Poenget er at Zog er ein ving og ikkje sentral midtbane spiller (sjølvom han har blitt prøvd der). Men liker måten du tenker på! Newcastle skal underholde og det hadde nok blitt underholdning med Zog og Emre.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 21. Mai 2008, 12:51 »
Sitat
Emre mer en ren servitør, men Emre har blikket og de geniale pasningene som Barton mangler. Emre er en spiller med ekstremferdigheter, og han har på sine gode dager nivået inne til å prege kamper på topp europeisk nivå og der har ALDRI Barton vært.....

Når har han vist deg dette i Newcastle? Når har han gjort dette stabilt og samenhengjande i den tida han har vore her? Svaret på siste er: aldri.

Når Barton vart teke ut på landslaget då var han i ein form og viste ferdigheitar som viser at han kan prege kampar på topp europeisk nivå.

Midtbana di ser veldig bra ut den. Eg meinar Barton skulle vert der eg. Men då får vi håpa begge to at både Emre og Barton får mulegheit til å visa at dei er gode nok neste sesong. Svaret er vel at begge er det, men Emre treng holda seg skadefri og Barton treng holda seg utanfor murane.

Folk seie vi treng erstatning for Butt, einig. Men det er ikkje lett. Folk vil ha inn erstatning for Emre, einig, men langt i frå lett. Du vil ha inn erstatning for Barton,einig, men langt i frå lett det og! Og det seie seg sjølv at vi ikkje får inn 3 midtbanespelarar til å erstatta alle desse 3 i sommar.

RHCP14

• Gjest
« Svar #394 på: 21. Mai 2008, 12:53 »
Er det ingen som vil erstatte Geremi??? Han er jo den dårligste av dei alle....

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #395 på: 21. Mai 2008, 12:55 »
ord opp køen, einaste at det blir vanskelig å spille zoggy eller emre på høgre sida.. og ka som tilseier av kvaliteter at zoggy ikkje kan spille indreløper? han har utsøkte pasninger bra overblikk er kjapp og utfordrer nesten meir innover i bana enn han gjer på kant.. ser ikkje zoggy som en typisk kantspiller, men en som vandrer over store områder på venstresida. Samtidig som at han har fått erfaring fra backposisjon til å bryte å takle... kan ikkje sjå noke som helst grunn til at han ikkje vil lykkast som indreløper i en 4-3-3
- carry on!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 21. Mai 2008, 12:57 »
Barton er bedre enn Zog som indreløper. Samtidig som Zog er bedre enn Barton som ving. Poenget er at Zog er ein ving og ikkje sentral midtbane spiller (sjølvom han har blitt prøvd der). Men liker måten du tenker på! Newcastle skal underholde og det hadde nok blitt underholdning med Zog og Emre.

Faktisk var Zog opprinnelig sentral midtbanespiller og jeg mener jeg har lest at det også er hans favoritt posisjon. Av det jeg har sett av Zog er han minst like god sentralt som på kanten, og ikke minst bedre enn Barton etter min mening. Ingen i Newcastle kan matche drivet til N'zogbia, og nettopp det er noe av grunnen til at jeg liker han som sentral. Egentlig så er det ikke så nøye hvor Zog spiller offensivt, han vil alltid utfordre og bruke styrkene sine uansett! Akkurat som C.Ronaldo, bare på et lavere nivå..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 21. Mai 2008, 12:58 »
Er det ingen som vil erstatte Geremi??? Han er jo den dårligste av dei alle....

Ser ingen grunn til å "erstatte" Mandela. Med en skadefri tropp, ville han nok ikke startet uansett. Han har masse erfaring, skaper god stemning i laget, og klager aldri. Bra backup!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #398 på: 21. Mai 2008, 12:58 »
Sitat
Emre mer en ren servitør, men Emre har blikket og de geniale pasningene som Barton mangler. Emre er en spiller med ekstremferdigheter, og han har på sine gode dager nivået inne til å prege kamper på topp europeisk nivå og der har ALDRI Barton vært.....

Når har han vist deg dette i Newcastle? Når har han gjort dette stabilt og samenhengjande i den tida han har vore her? Svaret på siste er: aldri.

Når Barton vart teke ut på landslaget då var han i ein form og viste ferdigheitar som viser at han kan prege kampar på topp europeisk nivå.

Midtbana di ser veldig bra ut den. Eg meinar Barton skulle vert der eg. Men då får vi håpa begge to at både Emre og Barton får mulegheit til å visa at dei er gode nok neste sesong. Svaret er vel at begge er det, men Emre treng holda seg skadefri og Barton treng holda seg utanfor murane.

Folk seie vi treng erstatning for Butt, einig. Men det er ikkje lett. Folk vil ha inn erstatning for Emre, einig, men langt i frå lett. Du vil ha inn erstatning for Barton,einig, men langt i frå lett det og! Og det seie seg sjølv at vi ikkje får inn 3 midtbanespelarar til å erstatta alle desse 3 i sommar.

for å sett det litt på kanten..
Når vart barton tatt ut for landslaget under newcastle og når har han prega en newcastle kamp i dei gradene som gjor at vi vant kampen? aldri......
« Siste redigering: 21. Mai 2008, 13:00 av Human »
- carry on!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 21. Mai 2008, 13:01 »
Barton har 1 kamp for England, han...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 21. Mai 2008, 13:05 »
Sitat

Barton har aldri blitt tatt ut som landslagspiller som Newcastle spiller, så da er vi kanskje like langt når vi prater om tidl. prestasjoner? ;) Bortsett fra at Emre sine tidl prestasjoner er av et MYE MYE høyere nivå enn Barton sitt. Og JA jeg både ser og har sett noe av Emre sine beste ferdigheter i Newcastle. Og under både Roeder og Souness spilte han også bra over tid. Hadde det ikke vært for kjøtthuet til Allardyce så hadde Emre spilte hele høstsesongen denne sesongen. Nesten hver eneste gang Emre er på banen, så synes jeg at jeg ser en spiller med noe spesielt som ingen andre i laget vårt har. Det er det samme som med Martins og N'zogbia. Det er disse spillertypene vi må beholde. Selvsagt synd med alle skadene til Emre, men jeg har håp om bedring.

Og Igrinde.....Hvem vi du skyve ut av den midtbanen min? Butt, Emre eller Zog?

RHCP14

• Gjest
« Svar #401 på: 21. Mai 2008, 13:19 »

Se og bedøm sjøl om han skal få bli eller ikkje....

Tipper han blir ein film om noen år....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 21. Mai 2008, 13:21 »
Hadde lett bytta ut N'Zog, kan aldri huske å sett han spele spesielt bra sentralt, blir veldig anonym. Ville og bytta ut Emre sida det ikkje er verdt å satse på fordi han berre blir skada etter kort tid.

Geremi-Butt-Barton er etter mi meining den beste midbana vi kan stille, og det beviste dei i sesongavslutningen. N'Zog, Butt og Emre ser bra ut på papiret, men tvilar sterkt på at det ville vore spesielt vellykka i praksis.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 21. Mai 2008, 13:30 »
Hadde lett bytta ut N'Zog, kan aldri huske å sett han spele spesielt bra sentralt, blir veldig anonym. Ville og bytta ut Emre sida det ikkje er verdt å satse på fordi han berre blir skada etter kort tid.

Geremi-Butt-Barton er etter mi meining den beste midbana vi kan stille, og det beviste dei i sesongavslutningen. N'Zog, Butt og Emre ser bra ut på papiret, men tvilar sterkt på at det ville vore spesielt vellykka i praksis.

Jeg får så vondt inni meg når jeg leser sånt som det der....du må jo være i slekt med Sam Allardyce!

Geremi!!!! er en ting, men at Zog pleier å bli anonym når han spiller sentral er jeg veldig uenig i...Du er ihvertfall av Emre-haterne, og jeg er jævli lei av å lese om alle som maser så jævli om de skadene..Geremi - Butt - Barton er en midtbane som hører hjemme langt utenfor topp10 i PL! Dessuten, i denne "fantastiske" sesongavslutningen vant vi ikke en kamp mot noen av topp10 laga...husk på det!!! Er ikke tilfeldig at den midtbana falt fullstendig igjennom mot Chelsea..

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #404 på: 21. Mai 2008, 13:42 »
gå tilbake til bolton om du ikkje liker å sjå kreativ morsom fotball øivinden
- carry on!